Mies valittaa seksielämäämme veljelleni. Törkeää
Neuvoin veljeäni yhdessä asiassa ja hän töksäytti, että ei teilläkään peitto vissiin heilu sen mitä olen ****:n jutuista kuullut, hoida oma suhteesi kuntoon.
On kyllä törkeää käytöstä mieheltä käydä valittamassa muille ja etenkin MINUN perheenjäsenilleni meidän asioista.
Kommentit (34)
Frigidit ovat tulevia, tai nykyisiä harmaaseen pukeutuvia seurakunnan tukipilareita.
Tuskinpa on veljestäkään mukava kuunnella siskonsa intiimiasioista... Hyi mikä äijä sulla on, ap.
Tässä vaiheessa voisi miettiä miksi teillä ei peitto heilu.
Miksi pihtauksen pitäisi olla mikään valtionsalaisuus?
"On kyllä törkeää käytöstä mieheltä käydä valittamassa muille" Naisethan ei tätä tee. Exän kaveripiiri kyllä ties tasan tarkkaan milloin meillä oli seksiä harrastettu plus kaikkineen ongelmineen.
Kyllä se on näin että tuollaiset asiat ovat pariskunnan välisiä ellei yhdessä päätetä etteivät ole.
Aivan oikein sinulle. Peiton täytyy heilua.
No mitäs tuosta ap.
Jotkut miehet selittelee töissäkin sitä, että kun vaimolta ei lohkea.
Ja toiset kehuskelee, että ai jaa, minä saan aina kun haluan.
Onkos se sitten kiva nähdä jossain vaikka kaupassa, kun olette yhdessä, niin tämä miehen työkaveri toljottaa sinua, ja aattelee, että tuossa on se nainen, joka ei anna miehelleen.
Jotkut miehet puhuu tosi törkeästi naisista, jopa tyttöystävistään ja vaimoistaankin seksipuolen asioissa.
Yksityistä likapyykkiä ei pestä julkisesti! NiiN!
Vierailija kirjoitti:
"On kyllä törkeää käytöstä mieheltä käydä valittamassa muille" Naisethan ei tätä tee. Exän kaveripiiri kyllä ties tasan tarkkaan milloin meillä oli seksiä harrastettu plus kaikkineen ongelmineen.
No sun exäsi oli sitten typerys. Ikinä en ole näistä asioista kenellekään puhunut, enkä puhu.
No jos veljesi on miehesi ystävä ja luotettava sellainen, jolle asiasta voi puhua, niin ei voi mitään. Hyvä, että on ihminen, jolle puhua. Kenelle miehesi voisi sitten mieluummin puhua asiasta? Kai sinäkin puhut jollekin miehestäsi ja parisuhteessanne.
Kummallista kerrassaan. Naisista seksittömyys ja pihtaus on aivan normaalia, johon vain pitää tyytyä. Siitä ei kuitenkaan saisi puhua muille, kuten muista normaaleista asioista.
Vai onko kuitenkin niin, ettei seksittömyys olekaan normaalia eikä edes kovin hyväksyttävää? Vähän ristiriitaista mielestäni.
95% naisista kertoo miehen yksityisasioista ystävilleen. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko laittaa linkkiä aineistoon josta tuon tiedon löysit?
Hahahahaa, töksäytä veljellesi takaisin että "hoitaisit mutta et voi mennä miehesi puolesta lääkäriin" hehehehee eli vihjaat ettei ukolla oikein seiso.
Sitten vain odotat koska tieto kantautuu sen ukkosi korviin. :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro. Siis tietenkin jotain, tavallisia asioita.
Mutta ei kerro miehen yksityisasioita, kuten raha-asioita, seksiasioista tai muista hyvin henkilökohtaisisa asioista.
En minä ainakaan, sillä naisystävä kertoo ne miehelleen, ja mies taas kertoo ne jollekin muulle.
Tosi ikävää, jos meidän monet yksityisasiat tiedettäisiin niin monessa muussakin perheessä.
Etenkin asumme tiivisti rakennetulla omakotitalo alueella, kaupungin kyljessä.
Olisipa se "hauskaa", jos moni heistä tietäisi, että mitä meidän makuuhuoneeseen kuuluu, tai mikä on pankkitilien saldo tai terveystila tai muu hyvin henkilökohtainen asia.
Mitä järkeä on avioitua pihtarin kanssa.
No hyi. Aika ällöä minusta olisi kuulla esim. veljen vaimolta heidän intiimielämästään. Tökeröä.
Seksi on yksityinen asia. Koen vähän vajaina sellaiset, jotka jakavat seksielämästään kaiken mahdollisen ystävilleen. En ole ikinä kokenut tarpeelliseksi puhua muille minun ja mieheni seksielämästä.
sano miehelles, että lopettaa. todella törkeää mustakin tollanen