Vierailija

Tai kaveria. Olen siis tosi paljon yksin ja se masentaa.
Ehdotin ystävälle kävelyretkeä yks päivä.
Ei onnistunut.
Eilen otin yhteyttä, oli hieno ilmakin.
Sillä oli yks meno vain päivällä.
Ei onnistunut näkeminen.
Miksi mun pitäisi kärsiä yksinäisyydestä ja istua yksin kotona?
Olen kyllästynyt tähän.

• ylös 3
  • alas 6

Kommentit (14)

Vierailija

Avaa vähän ajatusmaailmaasi. Miksi ei voisi olla useampaa ystävää? Voit silti olla ystävä nykyisenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Käskeekö joku sua pyhittämään jotenkin elämääsi tuolle ihmiselle, jolla ei koskaan aikaa/mielenkiintoa tms. sinuun, eikä aikaan kanssasi ?

Mikään ei estä sinua menemästä ulos, ja etsimään ihmisiä, joita kiinnostaa sinun seurasi ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saahan ihmisellä olla enemmänkin kuin yksi ystävä.

Saa. Toki tunnen muitakin mutta hän on se pääasiallinen ystävä täällä päin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käskeekö joku sua pyhittämään jotenkin elämääsi tuolle ihmiselle, jolla ei koskaan aikaa/mielenkiintoa tms. sinuun, eikä aikaan kanssasi ?

Mikään ei estä sinua menemästä ulos, ja etsimään ihmisiä, joita kiinnostaa sinun seurasi ...

Ei käske. Aikaisemmin tavattiin aika usein mutta miksi mun pitäisi kitua yksinäisyydessä jos hän on yksin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina niitä hakea voi mutta eri asia onkin löytääkö hakemansa.

Niin. Jos en yritä mitään, ei voi löytyäkään.

Vierailija

Sinun pitää pyytää siihen lupa hallitukselta ja käytännössä Krista Kiurulta. Ja maski tietenkin naamalle, jos meinaat tavata uuden ihmisen.

Vierailija

En nyt tajua mikä ongelma. Ei kai sen kaverin tarvitse aina sinun kanssa olla, etsi uusia kavereita jos haluat. Turha loukkaantua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei käske. Aikaisemmin tavattiin aika usein mutta miksi mun pitäisi kitua yksinäisyydessä jos hän on yksin?

Ei sinun tarvitsekaan.

Oletko sinä ihan aikuinen ?

Ja käyt täysillä valoilla ?

Kukaan ei ole käskenyt, pakottanut tms. sinua kykkimään yksin kotosalla, vaan voit mennä, miten mielit, ja kenen kanssa mielit ...

Ei hele ... 🤦🏻‍♀️🤣

Vierailija

"Pääasiallinen ystävä" voi hyvää päivää. Kyl se kuule nii o, että josas pääasiallinen ystävä ei sun kans ol, ni saat etti sivuystäviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Pääasiallinen ystävä" voi hyvää päivää. Kyl se kuule nii o, että josas pääasiallinen ystävä ei sun kans ol, ni saat etti sivuystäviä.

Niinpä. Onko AP:lla mennyt parisuhteen ja ystävyyssuhteen normit/odotukset sekaisin?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.