Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (19926)

Vierailija

Naiselle kirjoitti:
Olisi niin paljon asioita, mistä voisimme puhua. Tänään kuitenkin vain silittelen sinut hellästi uneen vieressäni. Annan suudelmien ja hellien halausten välittää kaipaukseni. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Olet sydämessäni ja ajatuksissani joka päivä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Saisinpa nukahtaa viereesi. Minä rakastan sinua.

Hyvää yötä rakas. Kauniita unia.

Vierailija

Epävakaudella ja henkisillä ongelmilla ei voi selittää oikein mitään.
Tiedossa on useita epävakaita ja erilaisista henkisistä ongelmista kärsiviä ihmisiä, jotka ovat olleet nuoresta saakka kumppaninsa kanssa.
Ja vieläpä ihan onnellisesti. Ei kerkeä kumppanikaan kyllästymään, kun ei ole niin tasaista.

Arvovalinta ja tietysti siitäkin kiinni, että on löytänyt sopivan.
Mutta etenkin arvovalinta, sillä jotkut sarjaseurustelijathan selittävät vaihtuvia ihmissuhteitaan tyyliin bipoläärisyydellä tms.
Arvoista se on kiinni eikä mistään muusta.

• ylös 12
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain 791 viestiä tänään?

🥱

T

Aika vähän. En jaksa edes muutamaa viimeistä lukea juuri paikalle tulleena. Se ei varmaankaan ketään haittaa, ja vähiten itseäni. Ikä näyttää olevan pinnalla. Ei kai kaipaus katso ikää, paikkaa, sukupuolta, ihonväriä,.. ja mitä näitä nyt on. Rakkautta. Jollekin.❤️ hyvää yötä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt että luuletkohan mua edelleen varatuksi. Miksihän muuten olisin sulle viestiä laittanut?

🤔

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan rakastelua kaivatun kanssa. Enkä kyllä ole kuvitellutkaan.

Minä ymmärrän ne hankaluudet hyvin. Siksi sitä ei nykyään tapahdu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan rakastelua kaivatun kanssa. Enkä kyllä ole kuvitellutkaan.

Ette tajunneet ironiaa.

Aseksuaalisuus on ok.

En usko, että olisi.

Ap:stä olikin puhe, ei muista.

Ap olin minä, enkä ole aseksuaali. Aloitus oli siis ironiaa eli tarkoitin juuri päinvastaista kuin mitä sanoin. Keskimäärin kai kaikenmoinen lähelle pääseminen on tärkeää rakastuneille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa ? Jos et uskalla suoraan kertoa, laita noin ,,

En tiedä. Hän on ehkä vähän nuorempi. Yritin udella, mutta hän ei halunnut kertoa. Oli liian
henkilökohtainen kysymys 🤔

Muinaisella työpaikallani ikääni selviteltiin laittomasti tietokannasta, näkivät samalla hetut, sotut, numerot. Sillä lailla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihana. Kiitos, että saan mahdollisuuden nähdä sinut huomenna edes pikaisesti. Toiveeni saavutti siis sinut. Mieletön ikävä. Olethan sitten siellä. 🙏 Mulla on sellainen kutkuttava tunne, että olisiko se sittenkin joskus mahdollista. Että voitaisiin puhua tästä kaikesta. Tietäisitpä kuinka usein olen haaveillut siitä hetkestä. Että saisin kertoa sulle vihdoin, mitä sinua kohtaan tunnen. Ja vielä ihanampaa, kuulisin sinulta samat sanat. Olen haaveillut useita kertoja siitä hetkestä. Kuinka saisin tuijotella silmiisi ja painautua syliisi. Ja suudella sinua. Pakahdun kun ajattelenkaan. Olen niin rakastunut sinuun, että ei mua pidättele mikään. Kaikki on kiinni sinusta. Odotan, että tekisit jotain. Tiedät, että haluaisin kovasti tavata sinut ilman yleisöä. en millään malttaisi enää odottaa.
Hyviä öitä.

Jos vain saan itseni paikalle järjestettyä.

Ymmärrän. Toivottavasti pääset. Että näkisin sinut edes pikaisesti. Tiedän, että et pysty aina oleen siellä just siihen aikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miltä tuntuu, kun saa tietää olevansa jonkun kaivattu?

Yksi ihminen: 👍 manageable but difficult to comprehend. Major surprise. Possibilities open. Dream come true.

Ihailijakaarti: "Leave me alone..." by Kimi Räikkönen-logic 😞

Ei ketään kaipaamassa: 🙂 Good to be nobody!

Vierailija

Liikaa rivejä siellä täällä
Liikaa sattumia
Liikaa osumia joihin harhautua
Ei mitään todellisuudessa
Rivien väleistä voin lukea
Sinua ei kiinnosta, olisithan sä muuten sanonut
Edes jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Epävakaudella ja henkisillä ongelmilla ei voi selittää oikein mitään.
Tiedossa on useita epävakaita ja erilaisista henkisistä ongelmista kärsiviä ihmisiä, jotka ovat olleet nuoresta saakka kumppaninsa kanssa.
Ja vieläpä ihan onnellisesti. Ei kerkeä kumppanikaan kyllästymään, kun ei ole niin tasaista.

Arvovalinta ja tietysti siitäkin kiinni, että on löytänyt sopivan.
Mutta etenkin arvovalinta, sillä jotkut sarjaseurustelijathan selittävät vaihtuvia ihmissuhteitaan tyyliin bipoläärisyydellä tms.
Arvoista se on kiinni eikä mistään muusta.

Ja lisäksi itsekkyydestä.
Ei kaikki epävakaat, bipolääriset, masentuneet tms. ole itsekkäitä.

Se on tietty ihmistyyppi joka elelee pää perseeessä omia pieruja haistellen, napansa nöyhtää kaivellen ja milloin mitäkin probleemaa elämästä etsien.
Itsekeskeisyys ja vastuuttomuus leimaa tuollaisen ihmisen elämää.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌻 M 🌻 jos olisit kukka, se olisi ehdottomasti auringonkukka. Muistan sinut siitä ikuisesti. Hyvää yötä.

Tämä oli ihana 🙂. T. M- Nainen

Se olikin n-n...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miltä tuntuu, kun saa tietää olevansa jonkun kaivattu?

Yksi ihminen: 👍 manageable but difficult to comprehend. Major surprise. Possibilities open. Dream come true.

Ihailijakaarti: "Leave me alone..." by Kimi Räikkönen-logic 😞

Ei ketään kaipaamassa: 🙂 Good to be nobody!

Täh

Sivut