Aion laittaa maskin kasvoilleni jatkossakin aina mennessäni ruokakauppaan
Eipähän tarvitse ainakaan katsoa peiliin miltä näyttää. Kaikki finnit jää sopivasti piiloon maskin taakse. Tähän kun vielä yhdistää pipon niin saa hiuksetkin piiloon.
Kommentit (65)
Miksi et laita saman tien sellaista koko vartalon peittävää kaapua, jossa on kasvojen kohdalla ritilät, joiden läpi voi hengittää? Sellainen joita Talibanin naiset ovat käyttäneet.
En missään tapauksessa suostu pitämään naamavaippaa koska se symboloi terveyden priorisoimista minun omien etujeni edelle. Koska minä olen minä, tulee minulla olla oikeus perseillä ja levittää vaarallista kulkutautia. En muuta mieltäni vaikka joutuisin kuukaudeksi teho-osastolle happikoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita saman tien sellaista koko vartalon peittävää kaapua, jossa on kasvojen kohdalla ritilät, joiden läpi voi hengittää? Sellainen joita Talibanin naiset ovat käyttäneet.
Kyseinen kaapu ei edistä kenenkään terveyttä, päinvastoin.
Senkun vaan, minä luovun kuonokopasta heti kun saan luvan.
T. Kaupantäti
Naamioitumisessa on kieltämättä hyvätkin puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa voimaannuttavaa kulttuuria Suomessa, toksista alistamista x-stanissa.
Vierailija kirjoitti:
Feministien ja tasa-arvoväen mielestä kuvailemasi kaapu voimaannuttaa.
Ei ole kysymys mistään viruksesta eikä terveydestä, kyseessä on poliittinen agenda. Jos haluatte sivistää itseänne ja saada selville mistä on kyse, kannattaa katsoa tämä video:
Jos haluaa saada nopeasti selville mitä tapahtuu, kannattaa kuunnella tämä Janus Putkosen podcast.
Hän on M V -lehden päätoimittaja, joka joutui muuttamaan maanpakoon jotta saa toimittaa suomalaisille uutisia joita valtamedia sensuroi. Juuri Levelin toimittaja kertoi että hänen henkeään on uhkailtu, Leveli kertoo myös asioista joita valtamedia ei halua kertoa. Tällaisessa Suomessa me elämme tällä hetkellä, ja tilanne vain pahenee, mikäli kansa ei nouse vastarintaan.
Verkkostudio LIVE - "Koronapassit ja rokote-erottelun agenda" - Tiistaina 21.9.2021 - YouTube
Itsekin aion käyttää jatkossa ihan sen takia että maskittomat häpeäisivät. Eihän se virus mihkään kadonnut ole ja maskillisena teen oman osuuteni leviämisen estämiseksi. Maskittomat saavat hävetä kun eivät tee omaa osuttaan ja vaarantavat kaupan henkilökunnan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aion käyttää jatkossa ihan sen takia että maskittomat häpeäisivät. Eihän se virus mihkään kadonnut ole ja maskillisena teen oman osuuteni leviämisen estämiseksi. Maskittomat saavat hävetä kun eivät tee omaa osuttaan ja vaarantavat kaupan henkilökunnan.
Pettymykseksesi voin kertoa, ettet sinä voi määrätä häpeää kellekään sellaiselle, joka ei häpeää tunne.
Minä sen sijaan voin ajatella, että pidät maskia vain koska sinulla on hirveä finninaama, jota et kehtaa esitellä.
Laita kaksi päällekkäin, niin olet kaksin verroin parempi ihminen.
Samalla tapaa kuin ennenkin eli tilanteissa joissa ollaan pitkään samassa tilassa tuntemattoman kanssa, eli lääkäri käynnit yms.
Jep, maskin alla ei haittaa myöskään se että parta on kuin pultsarilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys mistään viruksesta eikä terveydestä, kyseessä on poliittinen agenda. Jos haluatte sivistää itseänne ja saada selville mistä on kyse, kannattaa katsoa tämä video:
Jos haluaa saada nopeasti selville mitä tapahtuu, kannattaa kuunnella tämä Janus Putkosen podcast.
Hän on M V -lehden päätoimittaja, joka joutui muuttamaan maanpakoon jotta saa toimittaa suomalaisille uutisia joita valtamedia sensuroi. Juuri Levelin toimittaja kertoi että hänen henkeään on uhkailtu, Leveli kertoo myös asioista joita valtamedia ei halua kertoa. Tällaisessa Suomessa me elämme tällä hetkellä, ja tilanne vain pahenee, mikäli kansa ei nouse vastarintaan.
Verkkostudio LIVE - "Koronapassit ja rokote-erottelun agenda" - Tiistaina 21.9.2021 - YouTube
Da da tjoveri
En ymmärrä tätä: en pidä maskia/pidän maskia/ en ota rokotetta/otin rokotteen-aloituksia.
Minua ei kiinnosta pätkääkään kuka tekee mitäkin. Seuraan tiedemaailman tutkimuksia ja toimin siltä pohjalta saamani ymmärryksen mukaan. Minua ei kiinnosta mitä mieltä muut toiminnastani on.
Samoin. Tosi helppoa kun ei tarvitse laittautua mitenkään. En ole meikannut 1,5 vuoteen nyt, ja iho tykkää.
Harvoin edes maskia tarvitsen, kun tilaan perusruuat ja muut tarvikkeet kotiinkuljetuksena. No tänäaamuna kävin ostamassa pikaisesti maitoa ja kahvia tuosta pienestä lähikaupasta.
Sitten käytät. Se on oma valintasi. Minä en ole käyttänyt vielä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole hävennyt maskittomuuttani. Maskista ei ole terveelle ihmiselle mitään hyötyä ja sairaana en kauppaan mene. Oireettomalla se hyöty on niin marginaalinen ettei sillä ole oikeasti merkitystä onko maskia vai ei.
Turvaväli on se kaikkein tärkein taudin torjuntamuoto.
Läheiselläni on syöpä ja tarvitsee paljon apuani. Niinpä jatkan edelleenkin elämistä FFP2- maski kasvoilla.
Minä ymmärrän ihmisiä, jotka voivat elää jo toisin. Mutta sitä en ymmärrä, miksi ihmiset, joilla on paljon helpompi elämäntilanne, eivät hyväksy sitä, että osalla ihmisistä elämä on ihan jotain muuta kuin heillä?
En tarvitse yhtään haukkumisia ja naureskeluja muilta lisäkuormaksi omaan elämääni.
Samoin.