Vierailija

Mun kaikki rahat on siellä katevarauksessa kiinni. En pääse kauppaan enkä voi maksaa laskuja. Saatana sentään, ei auta edes pankin vaihto, kaikki Suomen pankit yhtä perseestä!!!

• ylös 87
  • alas 25

Sivut

Kommentit (159)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on nyt toinen tili tulossa ja uutta korttia, ei tämä ole ensimmäinen kerta niin parempi olla jatkossa viisaampi.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Sama täällä,työtön niin eipä ole isoja varoja ja nyt kaikki ostokset tuplana katevatauksena. Jippiajee!

• ylös 65
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pankin syy, että olet ostanut tilin nollille? Ok. 

Tilillä on 200€ ja ostan 100€ ja pankki ottaa velotuksen tuplana on minun vika, että tili menee nollille, hmm

• ylös 148
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alanuolista huomaa, että suomalaisten säästöaste on -2,7%🤣
Taidat olla hiukan yksinkertainen

• ylös 52
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä,työtön niin eipä ole isoja varoja ja nyt kaikki ostokset tuplana katevatauksena. Jippiajee!

Miten niin tuplana? Ei se katevaraus tarkoita sitä, että raha menee tuplana. Vai provoiletko vaan?

• ylös 10
  • alas 100
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietänet mitä tuplaveloitus tarkoittaa.

• ylös 52
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ostanut nollille, vaan Nordea on veloittanut, sekä pitää katevarauksena, jolloin tili voi mennä miinukselle.

• ylös 92
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tilillä on 200€ ja ostan 100€ ja pankki ottaa velotuksen tuplana on minun vika, että tili menee nollille, hmm
Jännästi keksit tällaisen tuplavarauksen vasta nyt. Todella uskottavaa.

• ylös 8
  • alas 89
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa kyse ei ole katevarauksesta. Katevaraushan on vain se summa, minkä sinä olet kortilla maksanut. 

• ylös 5
  • alas 42
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin tuplana? Ei se katevaraus tarkoita sitä, että raha menee tuplana. Vai provoiletko vaan?

Se ja sama jos ne tilin rahat on siellä katevarauksessa niin ei ne käytettävissä ole, ainakaan minun kortillani.

• ylös 66
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ostanut nollille, vaan Nordea on veloittanut, sekä pitää katevarauksena, jolloin tili voi mennä miinukselle.

Oikeastiko joku luulee, että katevaraus on joku ylimääräinen kulu :D Voi teitä taulapäitä....

• ylös 6
  • alas 77
Vierailija

PANKKIKONSERNI Nordean asiakkaiden pankkitileiltä on veloitettu korttitapahtumia kahteen kertaan: Nordea kertoo asiasta verkkopankkisovelluksessaan.

• ylös 79
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.