Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Monet rohkeat naiset täällä kertovat, että meillä tehdään vaikka mitä ja kuinka on niin upeaa. Uskoisin, että aika laimeaa meno on, jos ei uskalla edes kertoa. Kertokaahan kuinka rohkeita olette.

• ylös 3
  • alas 5

Kommentit (19)

Vierailija

Meillä naidaan joskus parillisina ja joskus, hitsi vieköön, jopa parittominakin viikkoina!
Asento on kuitenkin tuttu ja turvallinen, sama lähetyssaarnaaja.

Vierailija

No jos täällä jotain kertoo, tulee heti joku ääliö lyttäämään, tyylin" vai ei teillä naida anaaliin niin ettet istu seuraavaan viikkoon" tää niin nähty. Ei ole kunnollista seksiä jos ei ole jotain katosta roikottamista - vaikka kuina kovia orgasmeja saisiskin, siis nainen. Miehen mukaan pitäs mennä ja olla vaikka komppanjan naitavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei vastauksissa rohkeus paista. Harrastatte seksiä. Unohtakaa se "meillä tehdään vaikka mitä", koska ette tee. Mitään luulisin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei vastauksissa rohkeus paista. Harrastatte seksiä. Unohtakaa se "meillä tehdään vaikka mitä", koska ette tee. Mitään luulisin. 

Ihan jokapäivä naidaan ja mies tekee mulle kaikenlaista. Mitä se muille kuuluu, just tommoset vastaukset "ette tee mitään, luulisin"

Kerro itse mitä puuhailet, niin saadaan sitten naureskella, juuri kuten sinä teet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan jokapäivä naidaan ja mies tekee mulle kaikenlaista. Mitä se muille kuuluu, just tommoset vastaukset "ette tee mitään, luulisin"

Kerro itse mitä puuhailet, niin saadaan sitten naureskella, juuri kuten sinä teet.

Hupaisaa, kuinka rohkea olet. Yhdessä ketjussa kerroin, mutta naiset eivät vastaa sitten itse. Ja huomasitko, "mies tekee". missä se feminismin tasa-arvo nyt on?

Ja itseasiassa en naura vaniljalle, vaan sille, että esitätte olevanne rohkeita. "Vaikka mitä" osoittautui jälleen kerran puheeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa, kuinka rohkea olet. Yhdessä ketjussa kerroin, mutta naiset eivät vastaa sitten itse. Ja huomasitko, "mies tekee". missä se feminismin tasa-arvo nyt on?

Ja itseasiassa en naura vaniljalle, vaan sille, että esitätte olevanne rohkeita. "Vaikka mitä" osoittautui jälleen kerran puheeksi.

Hupaisaa. "yhdessä kethussa kerroin" joopa joo.. Minähän sanoin etten kerro, enkä kerrokkaan, just tollasen hupaisan takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa. "yhdessä kethussa kerroin" joopa joo.. Minähän sanoin etten kerro, enkä kerrokkaan, just tollasen hupaisan takia.

Voin kertoa, Olen ostanut toimivia leluja, joita yhdessä käytämme, minä voin olla työntyneenä häneen ja toista lelua, oli se sitten dildo tai suristin, käytän itse häntä tyydyttäen. Nuolen häntä. Kerron hänelle, jos 69 asento on, kuinka hänen reikänsä kiihottavat, nuolen kielelläni molempia ja syvältä muistaen klitoriksen. Otan syliin reisistä kiinnipitäen ja nussin takaa, koska hänestä se on kiihottavaa. Itselle kuntosaliliike, vaikka seksi olisikin hyvää. Nuolen rintoja, Juon virtsaa suihkussa. Panen joka reikään kun hän pyytää.

Jatkoa. Panen ulkona auton konepellillä, koska nainen haluaa.  No oliko hupaisaa, vetäydy rohkeuteesi. Ja hei, en kieltäydy uusistakaan ideoista. Ehkä tuo on kaikille jokapäiväistä, ei nyt mitenkään rohkeaa, mutta tässä olikin naisen huomioimisesta kyse. On muutakin. Hajotkaa tuohon hupailuunne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, Olen ostanut toimivia leluja, joita yhdessä käytämme, minä voin olla työntyneenä häneen ja toista lelua, oli se sitten dildo tai suristin, käytän itse häntä tyydyttäen. Nuolen häntä. Kerron hänelle, jos 69 asento on, kuinka hänen reikänsä kiihottavat, nuolen kielelläni molempia ja syvältä muistaen klitoriksen. Otan syliin reisistä kiinnipitäen ja nussin takaa, koska hänestä se on kiihottavaa. Itselle kuntosaliliike, vaikka seksi olisikin hyvää. Nuolen rintoja, Juon virtsaa suihkussa. Panen joka reikään kun hän pyytää.

Jatkoa. Panen ulkona auton konepellillä, koska nainen haluaa.  No oliko hupaisaa, vetäydy rohkeuteesi. Ja hei, en kieltäydy uusistakaan ideoista. Ehkä tuo on kaikille jokapäiväistä, ei nyt mitenkään rohkeaa, mutta tässä olikin naisen huomioimisesta kyse. On muutakin. Hajotkaa tuohon hupailuunne.

Miksi kuvittelet olevasi parempi kuin muut? Ja miksi halveeraat muita, varsinkin, kun ei ole kerrottu edes mitä teemme? Taidat olla tosi nuori vielä.

Mutta hyvä jos olette tyytyväisiä, niin mekin olemme.

Vierailija

Mä oon pariinkin otteeseen kertonut mitä tohon "meidän kaikkeen" kuuluu ja koska laitan aina nimimerkin viestin alle niin eikös nyt joku poikanen alkanut v ttuilla seksinylipapitar - mummo -kuittailuilla :-D 

Eli teet niin tai näin niin oot muka provo tai sitten tulee "ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos" -kommentti.

Mä en tajua miten se on toisille niin hankalaa tajuta, että joillakin on erittäin tyydyttävä seksielämä, siihen liittyvistä asioista jutellaan avoimesti, puolisoa himoitaan yli 10 yhdessäolovuoden jälkeen ja todellakin melkein kaikkea on kokeiltu seksin saralla. 

N50+

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet olevasi parempi kuin muut? Ja miksi halveeraat muita, varsinkin, kun ei ole kerrottu edes mitä teemme? Taidat olla tosi nuori vielä.

Mutta hyvä jos olette tyytyväisiä, niin mekin olemme.

Parempi? Tuskin olen. Enkä tiedä olenko seksin suhteenkaan hyvä. Mutta pitäkää sitten tietonanne tämä oma paremmuutenne. Yritin ainakin kertoa. Hupaisaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon pariinkin otteeseen kertonut mitä tohon "meidän kaikkeen" kuuluu ja koska laitan aina nimimerkin viestin alle niin eikös nyt joku poikanen alkanut v ttuilla seksinylipapitar - mummo -kuittailuilla :-D 

Eli teet niin tai näin niin oot muka provo tai sitten tulee "ja sit mä heräsin ja päästin kissan ulos" -kommentti.

Mä en tajua miten se on toisille niin hankalaa tajuta, että joillakin on erittäin tyydyttävä seksielämä, siihen liittyvistä asioista jutellaan avoimesti, puolisoa himoitaan yli 10 yhdessäolovuoden jälkeen ja todellakin melkein kaikkea on kokeiltu seksin saralla. 

N50+

en ole seksin papittareksi sinua kutsunut. saatat olla, mutta en sitä tiedä. on myös ikävä iän mukaan arvostella ihmisiä. nämä "olet varmaan tosi nuori" jutut voisi kyllä unohtaa. joskus kannattaa lukea, mitä ollaan kysymässä, vaikka provokatiiviseen sävyynkin. ja ikääni et voi arvata.

Vierailija

sen vuoksi voisikin kertoa aidosti, vaikka varmaan provoksi leimattaisiin. tämä ketju vaan osoitti "rohkeista" naisista 50+ lukuunottamatta paljon.

Vierailija

Ei, osoitti vain, ettei naisen tarvitse kertoa mitään, jos ei halua, ei edes haukkumalla yllytettynä. Ihan jokaisen oma asia. T seksipapitar jne

Vierailija

Onko haukkumista se, että ei olekaan "rohkea" tai "meillä tehdään vaikka mitä" tyyppinen ihminen, vaikka siihen uskookin? Ei ole. Uhriutuminen ja sen pohjalta haukkuminen ei ole mukavaa. Muilta vaaditaan vastauksia ja sitten itse ollaan niin hupaisia kun niitä saadaan. Jokaisella saa olla sellainen seksielämä kun hän itse haluaa, mutta rohkeuttahan tässä "ja vaikka mitä" kysyttiin. Eikö se ole sanahelinää? Seksipalstalla? Ja tässä ei ole yritetty loukata yhtään ketään.

Taikinamassu

No oli meille aika rohkeaa kun mies sormetti minua pyllystä. Toivoo itselle samaa mut toistaiseksi olen uskaltanut koskea vain "alueelle", miten uskaltaisin sormen laittaa sisään.. tämä on siis ehkä rohkeinta.. dildoja on kokeiltu mut ne on jääneet jostain syystä pois. Seksiä paljon koska mulla on selkeästi joku hormonipiikki nyt 40 + vuotiaana, toivon että tämä hulluus kestäisi vielä pitkään. Suihinottoon innostuin myös tässä ikähulluudessa, mies kiittelee ja ihmettelen itsekin miksei tämä tuntunut niin hauskalta nuorempana, ehkä joku väsynyt äitikupla tms syynä. Koen että kaikkea rohkeaa meille on nyt tullut tälle sektorille. Saa kysyä lisää.

Vierailija

Itse aloitit tämän "hupaisaa" homman. Jokaisen ihan oma asia kertooko vai ei. Ja minä päätin etteä en. Minä olen nainen joka päätän itse, kukaan mies ei päätä minun puolestani mitään. Ei minkäänlaisen painostuksen takiakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse aloitit tämän "hupaisaa" homman. Jokaisen ihan oma asia kertooko vai ei. Ja minä päätin etteä en. Minä olen nainen joka päätän itse, kukaan mies ei päätä minun puolestani mitään. Ei minkäänlaisen painostuksen takiakaan.

Tuo on oikeutesi. Mutta ei toisaalta anna sinulle sitten oikeutta pyytää toiselta kertomaan mitään. Ehkä peiliin voisit naisena katsoa. Tasa-arvo. Hupaisaa.