Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan operaatiot, menikö rahat hukkaan?

Vierailija
04.11.2014 |

http://queenofeverything.fitfashion.fi

Ihan ensiksi sanon, että kaiken kokoiset ja näköiset saa kirjoittaa blogia, ei siinä mitään. Tuokin on ihan tavallisen näköinen nainen, eikö? Kaupungilla tulee joka päivä tuollaisia vastaan. Mutta tuo henkilö on käyttänyt tuhansia euroja tuohon ulkonäköönsä! :D Kiristetty vatsaa, käsivarsien kiristysleikkaus, täytetty huulia, kohotettu kulmakarvoja, korjailtu rintoja... Ei uskoisi! En sano pahalla, mutta luulisi että nuo operaatiot näkyisivät jossain... Enkä tarkoita että kaikkien, jotka kauneuskirurgiaa käyttävät, tulisi olla sellaisia anorektisia isotissisiä blondeja mutta vähän tuntuu että rahat mennyt hukkaan.. Vai onko mulla silmissä vikaa, sekin voi olla!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on tasokkaat jutut taas vauva.fi-sivulla... Lueskelen itse fitfashionin blogeja ja myös ko. ihmisen blogia. Kyllä täytyy todeta, että teillä on pieni ja ahdas ajatusmaailma. Ette voi tietää toisen ihmisen taustoja, ajatuksia ja muuta mitkä johti tekemään näitä. Ja toisaalta, ette siltikään tiedä tästä henkilöstä mitään. Suosittelen että käytätte tuon paskan lätisemisen ajan vaikkapa johonkin hyödylliseen, vaikkapa siivoamiseen. 

Vierailija
22/23 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on kumma, nuo leikkaukset mistä on kertonut, suurin osa liittyy lihavuuden tai sen aiheuttamien rupsahdusten hoitoon. Ei kuitenkaan itse viitsi nähdä sen vertaa vaivaa että söisi edes vähän terveellisemmin ja kävisi vaikka kävelyllä? Ja kumma, että on fitfashionilla bloggaajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!

Rintoihin kyllä saa laittaa täytettä mutta tuo menee jo oksettavaksi. Ei miehetkään tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi