Bloggaajan operaatiot, menikö rahat hukkaan?
http://queenofeverything.fitfashion.fi
Ihan ensiksi sanon, että kaiken kokoiset ja näköiset saa kirjoittaa blogia, ei siinä mitään. Tuokin on ihan tavallisen näköinen nainen, eikö? Kaupungilla tulee joka päivä tuollaisia vastaan. Mutta tuo henkilö on käyttänyt tuhansia euroja tuohon ulkonäköönsä! :D Kiristetty vatsaa, käsivarsien kiristysleikkaus, täytetty huulia, kohotettu kulmakarvoja, korjailtu rintoja... Ei uskoisi! En sano pahalla, mutta luulisi että nuo operaatiot näkyisivät jossain... Enkä tarkoita että kaikkien, jotka kauneuskirurgiaa käyttävät, tulisi olla sellaisia anorektisia isotissisiä blondeja mutta vähän tuntuu että rahat mennyt hukkaan.. Vai onko mulla silmissä vikaa, sekin voi olla!
Kommentit (23)
Onpa taviksen näköinen, ilmeisesti ollut sysiruma ennen operaatioita jos tonnilla on saavutettu vasta tuollainen perusolemus.
Luulen että puhuu vaan. Haluaa antaa kuvan että on rahaa tehdä kaikkea, mutta ei tuolle naamalle ole kyllä monia operointeja tehty :D
Herraisä miten lapsellinen 35-vuotias!
Rumat pysyy rumina. Hiomakoneella saisi parempaa jälkeä.
Parasta että tuo kirjoittaa fitness-blogia. Mikähän norsu on ollut ennen kiristelyitä..
Eipä hänellä tunnu olevaan missään postauksessa kovin hehkeitä kuvia, joten vaikea sanoa. Ihan hyvin näyttää pitävän huolta itsestään (esim. se postaus jossa oli kaikki ne tuotteet joita tarvitsee suihkussa), eli jos siitä pitää kiinni niin vanhempana näyttää varmaan ihan hyvin säilyneeltä. Mutta jos vähän päälle kolmekymppisenä alkaa täyttää huuliaan ja ottaa botoxia, niin se ei sitten kyllä hyvältä näytä vuosikymmenien päästä.
Bloggaaja vaikuttaa tosi lapselliselta joo, onko pakko esitellä duckfacea ja niitä irvistyksiä kaikissa kuvissa? Ihmettelen myös hieman, mitä tuo blogi tekee Fitfashionin sivuilla. Ei kovin urheilulliselta näyttänyt blogi mun mielestä, ilmeisesti hänen miehensä on bodaaja. Blogissa oli kuva bloggaajan 30-vuotispäiviltä, ja siinä hän näytti nuorelta ja hoikalta (duckface ja wt-asusteet oli toki mukana), muuta nyt blogi pursuaa vaan naamakuvia (plus tietysti se yksi kuva tisseistä jossa ne näyttävät olevan suhteellisen paljon kasvaneet). Onko bloggaja siis itsekin joku bodaaja, mutta massakaudella tällä hetkellä vai mikä on homman nimi?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:52"]
Herraisä miten lapsellinen 35-vuotias!
[/quote]
En lue blogeja, mutta avasin tämän ketjun ja katsoin tuota blogia. Tunnen itseni vanhukseksi, piti oikein käydä katsomassa, että minkä ikäinen nainen nyt onkaan kyseessä. Mun alaluokkalainen vääntelee kuvia varten näköjään näiltä "isommilta" opitulla tavalla :D. Herttinen tosiaan, itse olin 35-vuotiaana yläasteikäisen äiti, joo, maailma muuttuu..
Juu olisi voinut rahat käyttää paremminkin :D Eikä muutenkaan naama näytä siltä että käyttää Chanelin tuotteita.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:36"]Mun mielestä hän on hyvinkin sievä. Aloitus antaa ymmärtää että on joku karsea mutta nätti nainenhan hän on.
[/quote] No siis ihan perus. Ei uskoisi että on "korjailtu".
Ilmeily ja ulkonäkö muutenkin näyttää tosi paljon samalta kuin sillä whatever forever attitude -bloggaajalla.
Mun mielestä hän on hyvinkin sievä. Aloitus antaa ymmärtää että on joku karsea mutta nätti nainenhan hän on.
Silti sata kertaa kauniimpi kuin Chicago Iida.
HAHAHAAH, nykyään kaikki on fitness :D
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:36"]
Mun mielestä hän on hyvinkin sievä. Aloitus antaa ymmärtää että on joku karsea mutta nätti nainenhan hän on.
[/quote]
Joo voi olla sievä, mutta itse tuntuu pikaisen selailun perusteella näkevän peilistä sellaisen Paris Hilton -tyyppisen naisen. Siitä se on kuitenki aika kaukana.
Miksi sen pitäisi näkyä, että on käynyt leikkauksessa? Mun mielestä tärkeintä on, että ihminen on itse tyytyväinen itseensä ja huomaa itse muutokset. Ei niiden ole tarvinnut olla suuria vikoja, mutta sellaisia, että häntä itseään ovat häirinneet.
MissEvilEve! Entinen irc(galleria)julkkishan se siinä. Kuka muu muistaa?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:49"]Miksi sen pitäisi näkyä, että on käynyt leikkauksessa? Mun mielestä tärkeintä on, että ihminen on itse tyytyväinen itseensä ja huomaa itse muutokset. Ei niiden ole tarvinnut olla suuria vikoja, mutta sellaisia, että häntä itseään ovat häirinneet.
[/quote] Ehkä tässä ei ollut pointtina se, vaan se että tuotakin naista on kiristelty vaikka mistä ja rahaa on palanut, mutta silti näyttää tuolta :D Itse olisin vähän pettynyt.
Haters gonna hate, täällä läskit äidit purkavat pahaa oloaan! Antakaa kaikkien kukkien kukkia, ei oo varmaan teidän ongelma!
Tietysti uusimman postauksen kuvat eivät ole "hehkeimmät" mutta ehkä joku tajuaa :D