Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö ratsata miehen kännykkä?

Vierailija
04.11.2014 |

Yleensä asettaa kännykän pöydälle. Nyt on taas visusti taskussa ja pitää kyllä varmasti huolen, ettei jää puolihuolimattomasti mihinkään. Miehen kännykän langatonta nettiäkin olen saanut käyttää ennen vaivatta ja saanut itse laittaa sen päälle tarvittaessa, mutta nyt jos kysyn niin tuntuu ärtyvän ja laittaa sen itse päälle ja pitää kännykän mahdollisimman lähellä itseään.

Epäilyttää.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsaa vaan esim yöllä niin saat mielenrauhan. Tosin jos hänellä on jotain salattavaa tuskin säilyttää mitääs viestejä puhelimessa tms.

Vierailija
2/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kännykkäkäytös on muuttunut, niin herättää epäilyksiä, että onko jotain. Olen jo harkinnut yöllä ratsaamista, mutta mies on ollut viime aikoina jotenkin herkkäuninen ja aina kun herään, huomaan, että hänkin pyörii sängyssä... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joskus ratsannut sen ja mies huomasi moisen, eikä luota sinuun enää. Ei sillä ole mitään salattavaa, mutta kuitenkin.

Vierailija
4/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin huomannut, että kunnioitus toisen henkilön yksityisyyttä kohtaan on av-jengille tuntematon mielentila. Milloin ratsataan miehen kännykkää, milloin lapsen tietokonetta, milloin koko perheen taskuja ja kukkaroita. Ihmeellistä väkeä.

Vierailija
5/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ratsasin enkä löytäny mitään kun mies tyhjensi sen näköjään aina. Mutta kun katsoin puhelintiedot puh laskusta, selvisikin että miehellä oli toinen nainen.

Ei se puhelinkäyttäytyminen yllättäen muutu.

Esim mä oon AINA ollu tiukka et mun puhelinta ei katsella kun en vaan tykkää et mun henk koht juttuja luetaan.
Mutta miehelle oli 20v ihan sama katoinko/käytinkö sen puhelinta, kunnes viime kesänä nukkukin kännykkä patjan alla.

Vierailija
6/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pitää lipaston päällä puhelinta, jos nousen vessaan "unisena" niin nappaan luurin yleensä mukaani tutkiakseni puhelinta ;)

Vierailija
7/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin miehen jotain vähän yli kuukausi sitten, kun kävi puhelimellani. Oli katsonut viestini ja Facebookini. Mielestäni tässä ei ollut mitään suurempaa ongelmaa, koska minulla ei ollut mitään salattavaa ja itse olen saanut kuitenkin käyttää hänen nettiään. Tajusin vasta nyt, että syksyn aikana miehen käytös kännykän suhteen on muuttunut. Tuntuu, että aina kun räpeltää sitä, yrittää piilotella. Sitten kun huomaan, niin puhelin pois ja kohta uudestaan. Huomasin myös, että tutki Facebookissa jotakin profiilia ja sitten klikkasi selaimen alas, kun kuljin ohi. Ap

Vierailija
8/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä :D olen menossa ensi kesänä naimisiin, tätäkö se avioliitto on? ei luoteta ja tutkitaan toisen puhelimet ja tietokoneet yms. no ei ainakaan minun liittoni tule olemaan sellainen. miten ei voida puhua ja luottaa. olkaa avoimia.

hohhoijaa, järki käteen hyvät rouvat.

Vierailija
9/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä missä mies säilyttää puhelintansa nykyään. Se on yleensä ollu pöydällä yöllä. Ja meilläkin on suunnitelmissa mennä naimisiin ensi vuonna, joten pistää kyllä tällainen selvä muutos ihmetyttämään. Ap

Vierailija
10/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:48"]

mitä helvettiä :D olen menossa ensi kesänä naimisiin, tätäkö se avioliitto on? ei luoteta ja tutkitaan toisen puhelimet ja tietokoneet yms. no ei ainakaan minun liittoni tule olemaan sellainen. miten ei voida puhua ja luottaa. olkaa avoimia.

[/quote]

Jaksan uskoa, että tällä palstalla touhuaa keskimääräistä selvästi vainoharhaisempaa joukkoa, johon ei kenenkään pitäisi luottaa yhtään. Toivottavasti eivät ole töissä esim. pankissa tai hoitoalallla, joissa luottamus ja yksityisyys on kaiken perusta.

Vierailija
11/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:48"]

[/quote]

Jaksan uskoa, että tällä palstalla touhuaa keskimääräistä selvästi vainoharhaisempaa joukkoa, johon ei kenenkään pitäisi luottaa yhtään. Toivottavasti eivät ole töissä esim. pankissa tai hoitoalallla, joissa luottamus ja yksityisyys on kaiken perusta.

[/quote]

No mä olen luottamuksellisessa työssä, jossa on salassapitovelvollisuus ja pääsisin halutessani aika arkoihinkin tietoihin käsiksi. Vainoharhaisuus, epäluottamus, uteliaisuus ja aiheesta epäily eivät ole sama asia. Ap

Vierailija
12/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa puhelinta käsiis niin tutki tietokoneen selainhistoriaa?

Vierailija
13/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups! Kyseessä taiskin olla puhelimella facebookin selailua.. sori!

Vierailija
14/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koneella selasi FB:tä, mutta en tiedä tallentaako sivuhistoriatietoja. Ap

Vierailija
15/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tallentaa :)

Vierailija
16/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka mielesi tekisi ratsata, niin sinuna luottaisin siihen että valheista usein jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin. Vaikka et ratsaisikaan puhelinta miehesi jää jossain vaiheessa kiinni jos syytä on. Ja voithan ottaa asian suoraan puheeksi, kysyt suoraan mitä niin salaista puhelimessa nykyään on ettei siihen saa enää koskea? Seuraa miehen reaktiota asiaan.

Oma eksäni luki viestini kun olimme jo eronneet, hän oli se joka oli käynyt vieraissa. Asuimme olosuhteiden pakosta vielä silloin hetken samankaton alla. Olin saanut viestejä toiselta mieheltä ja eksäni oli soittanut hänelle. Tästä sain tietää että oli viestini lukenut. Kehtasi vielä surkeasti valehdella että oli tarkoituksena pelata jotain peliä. Viestit ja pelit onkin aina olleet samassa valikossa.

Kun lopulta pääsin muuttamaan pois alkoi hän vielä vonkaamaan minua takaisin. Luottamus oli kyllä mennyt ihan pohjiin näiden tapahtumien jälkeen.

Vierailija
17/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:30"]Olet joskus ratsannut sen ja mies huomasi moisen, eikä luota sinuun enää. Ei sillä ole mitään salattavaa, mutta kuitenkin.
[/quote]
Ei kuulukaan luottaa. Luottamusta ei ole toisen kännykän ratsaaminen.

Vierailija
18/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan kaikissa selaimissa tallentaa automaattisesti, jollei ole erikseen laittanut, että poistaa historiatiedot tietyin väliajoin tai ei tallenna kokonaan. Ap

Vierailija
19/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla muuta, mutta miehesi on aika tyhmä, jos antaa noin selviä merkkejä. Minulla kun oli jtn, niin jätin puhelimen yhä pöydille lojumaan, poikaystävä sai yhä vapaasti surffailla netissä mun puhelimella ja selata mun facee ja kuvagalleriaa. En poistellut mtn. Jos olisi etsinyt, olisi löytänyt viestit. Ja jos minulle tulee viesti puhelimeen ja poikaystävä on lähempänä puhelinta, niin pyydän tätä lukemaan viestin mulle ääneen, tulipa se sit mun äidiltä tai kaveripojalta. Poikaystävä myös tietää mun puhelimen numerokoodin. En koskaan pettänyt tms, mutta puhuin syvällisiä kaveripojan kanssa ja halailtiin joskus, ei kuitenkaan koskaan ainuttakaan pusua/mtn romanttista, vaikka pelkkien viestien perusteella ehkä voisi vaikuttaa siltä. Ehkä olen vain niin naivi vielä. t. teini

Vierailija
20/36 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 17:18"]

Ap, vaikka mielesi tekisi ratsata, niin sinuna luottaisin siihen että valheista usein jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin. Vaikka et ratsaisikaan puhelinta miehesi jää jossain vaiheessa kiinni jos syytä on. Ja voithan ottaa asian suoraan puheeksi, kysyt suoraan mitä niin salaista puhelimessa nykyään on ettei siihen saa enää koskea? Seuraa miehen reaktiota asiaan.

Oma eksäni luki viestini kun olimme jo eronneet, hän oli se joka oli käynyt vieraissa. Asuimme olosuhteiden pakosta vielä silloin hetken samankaton alla. Olin saanut viestejä toiselta mieheltä ja eksäni oli soittanut hänelle. Tästä sain tietää että oli viestini lukenut. Kehtasi vielä surkeasti valehdella että oli tarkoituksena pelata jotain peliä. Viestit ja pelit onkin aina olleet samassa valikossa.

Kun lopulta pääsin muuttamaan pois alkoi hän vielä vonkaamaan minua takaisin. Luottamus oli kyllä mennyt ihan pohjiin näiden tapahtumien jälkeen.

[/quote]

No mä kysyin joskus ehkä kesällä asiasta, että onko siellä jotain mitä ei pitäs nähä niin mies vastasi, että on (mitä persettä?). Oli ehkä ensimmäisiä kertoja, kun tuntu, etten saanu edes koskea puhelimeen. En tienny siinä vaiheessa oliko se vitsi vai ei mutta sillon tää tilanne ei ollu vielä läheskään tällanen. Sitten kun yritin kysyä tarkemmin, ei ruvennu sanomaan vaan selkeesti ahdistu siitä jankkaamisesta ja sitä kautta meni ihan ihmeelliseksi riidaksi, että miks aiheesta pitää puhua. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän