Vierailija

Talojen raput eivät ole leikkipaikkoja eivätkä potkulauta ratoja eikä ihmisten ovikellot soittimia joihin isketään kämmen niin, että ovi tärähtää??!!
Lisäksi voisitte muistuttaa, että tupakantumpit on myrkkyä eikä seinän nurkalla oleva kannellinen tumppiastia ole lasten käsin tyhjennettävä lelu jonka myötä sitten ne tumpit leviää ja levitetään siihen maahan tuulen armoille, ne on vaarallisia pienten taaperoiden ja eläintenkin suuhun joutuessaan.

T. Kyrpiintynyt joka ei haluaisi vkonloppuisinkin kasvattaa, koska tekee sitä arkisin ihan työkseen.

Ja jos joku nyt kokee tarvetta imaista tästä hernettä nenään argumentoimalla vaikkapa asuinpaikasta tms niin ihan asumme omaa kotia ja omistusasunto talo kyseessä, mutta eihän se estä "aineksen" leviämistä pitkin pihoja ym.

• ylös 16
  • alas 4

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi kyllä opettaa kun ei niitä kersoja ole eikä tule😂

No kiva kuitenkin, että kommentoit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No älä kasvata, kukaan ei pakota. Isännöitsijälle voi valittaa, mitä sä täällä riehut?

Vierailija

Kuka ketäkin opettaa... kirjoitti:
"Potkulautarata" on yhdyssana.

Mahtavaa, että poimit pointin aloituksestani 🤔🥱, ei ihme, että joutuu vieraita kersoja vkonloppuisinkin "ojentamaan".
Ja voit osoittaa sormellasi kännykkääni, se oikolukee ja tekee omia juttujaan tekstiin jota en todellakaan sen kummemmin ala läpikäymään, tänne naputtelu kun ei ole äidinkielen yo-koe.

Ap

Vierailija

Jos 8-12-vuotias pitää tuhkakuppia leluna niin kyllä siitä sietää jo huolestua. Oma huomio toki, että aikuiset roskaavat vähintään yhtä paljon. Kuka heitä kasvattaisi?

Vierailija

Mun 8-12 vuotiaat ei tee tuollaista. Että kyllä sinun nyt täytyy varmaan mennä itse sanomaan, en usko että tämän palstan kautta menee viesti perille.

Vierailija

Itse asiassa suorastaan kannustan häntä kilkuttelemaan sinun ovikelloasi, koska tykkäät kuitenkin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun 8-12 vuotiaat ei tee tuollaista. Että kyllä sinun nyt täytyy varmaan mennä itse sanomaan, en usko että tämän palstan kautta menee viesti perille.

Jos luet aloitukseni ajatuksella, niin ymmärtänet, että niin olen tehnytkin.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa suorastaan kannustan häntä kilkuttelemaan sinun ovikelloasi, koska tykkäät kuitenkin :)

Huvinsa ja tapansa kullakin, mutta tämä tästä omalta osaltani.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huvinsa ja tapansa kullakin, mutta tämä tästä omalta osaltani.

Ap

Olet kyllä todella itseaäs täynnä oleva ihminen!

Vierailija

En nyt hahmota aloitusta, kun puhutaan talojen rappujen väärinkäytöistä ja kummiskin Ap asuu omakotitalossa. Siis tuleeko lapset toisten pihojen portaille skeittailee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kyllä opettaa kun ei niitä kersoja ole eikä tule😂

No kiva kuitenkin, että kommentoit.

Ap

Ei kestä! ☺☺

Vierailija

Miks meidän pitäs valistaa omia, jotka ei tuollaiseen edes syyllisty? Ota selvää missä asuvat ja käyt asiallisesti kertomassa vanhemmille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.