Vierailija

En ole ollut vuosikausiin kipeä. Hengitän lakanoista öisin bakteeripitoista ilmaa ja vastustuskykyni on huippukunnossa. Tiedä jos vaikka tämän ansiosta koronakin olisi jäänyt sairastamatta.

Vaihdan lakanat noin 3 kuukauden välein. Käyn iltaisin suihkussa enkä hikoile öisin, jos näin ei olisi niin vaihtaisin useammin.

• ylös 7
  • alas 12

Kommentit (12)

Vierailija

Miksi vaihdat 3 kuukauden välein, haisevatko liikaa? Minä vaihdan kerran vuodessa keskimäärin. Teoriasi on ihan looginen mielestäni.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Parempi keino on juoda yhdestä lasista viikon verran ja sitten vasta pestä se. Saa käydä suihkussa normaalisti ja uinua puhtaissa lakanoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Parempi kauhaista metsästä multa-sammalsekoitusta ja hieroa sitä kynnykselle tai eteisen lattialle. Vahvistaa immuniteettia mikäli asuu kerrostalossa betoniviidakossa.

Vierailija

En ole vaihtanut lakanoita varmaan ikinä. Paitsi silloin kun olen muuttanut. Tai jos vanha on hajonnut liikaa.

• ylös 0
  • alas 10
Vierailija

Heh, tähän ketkuun nyt löysivät oikein hengenheimolaist :) Yleensä kun tästä aiheesta keskustellaan niin ihmiset vaihtavat vähintään kerran viikossa ja jos näin ei tapahdu niin se on kauhistus.

Tämä on väärin. Liika puhtaus ja desinfiointi on oikeasti vain pahasta.

Vierailija

Eikö patja ala haista tuolla tyylillä? Se hiki ja ihorasva menee jossain vaiheessa lakanasta läpi.

Vierailija

Muuten hyvä teoria, mutta kun vaihdat 3 kk:n kuluttua uusiin, silloinhan ne lakanat on puhtaat bakteereista. Vai tarkoitatko, että vaihdatkin aina likaisiin lakanoihin?

Vierailija

Minä vaihdan kerran kuukaudessa. Nukun pitkähihaisessa flanellipyjamassa enkä hikoile. Pyjamaa ja tyynyliinoja pesen kyllä useammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.