Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ystäväni ehdotti, että mentäisiin. Jouduin sanomaan ei, kun en vaan jaksa enkä ehdi. Arki-illat menee töistä palautuessa ja töihin valmistautuessa (eväiden tekeminen, suihkussa käyminen jne.) ja olisi ihan utopistinen ajatus, että käyttäisin useamman tunnin johonkin ei-niin-välttämättömään..

• ylös 14
  • alas 3

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

En mielellään, mutta ihan poikkeustapauksessa kyllä. Nuorempana kyllä jaksoi paremmin, ei olisi tarvinnut miettiä jaksaako.

Vierailija

Ei, tulee niin kalliiksikin. Ulkomailla asuessa voisi onnistua jos on varaa ostaa ruoat valmiina, pesettää pyykit ym. eikä ole sukulaisia ja tuttuja ja muita arkiaskareita joihin kuluu aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jos on varaa ostaa ruoat valmiina

Tiesitkö, että on mahdollista tehdä itse monta ruoka-annosta kerralla, ja laittaa jääkaappiin tai pakastimeen?

Vierailija

En jaksa enää nykyään (olen 51). Nuorempana ei ollut tuota ongelmaa. Jaksoi vaikka mitä ja kellon ympäri. Olipa töitä tai ei.

Vierailija

No jaksan jos oon nukkunut ja syönyt hyvin. Yleensä en ole ja siksi en jaksa mitään.

Vierailija

Aamuvuoron jälkeen kyllä, iltavuoron ei mitenkään, pitää vähintään tunti kotona palautua seisten tehtyjen töiden jälkeen

Vierailija

En. Se ei mun mielestä johdu fyysisestä rasituksesta mutta töissä ollessani olen jotenkin jännittynyt ja välillä jopa ahdistunut. Kun työpäivä päättyy haluan vain rentoutua.

Vierailija

En. Haluan viettää ne muutamat tunnin kotiin tulemisen ja nukkumaan menemisen välissä lähinnä itsekseni. Leffa veisi lähes koko illan ja harmittaisi, kun ei saanut työpäivän jälkeen ollenkaan omaa aikaa ennen seuraavaa työpäivää.

Ai niin ja asun ulkomailla. Kun joku tuossa oli sitä mieltä, että sillä on merkitystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos on varaa ostaa ruoat valmiina

Tiesitkö, että on mahdollista tehdä itse monta ruoka-annosta kerralla, ja laittaa jääkaappiin tai pakastimeen?

En halua syödä koko viikkoa samaa ruokaa ja salaattitarpeet nahistuu jo viimeistään kahdessa päivässä.

Ap

Vierailija

Toisinaan, kyllä sitä piristyy kun pääsee irti rutiinista hetkeksi ja tekee hyvää.
Toisaalta kiva sekin ettei ole pakko. Joku kerran kuussa voisi olla sopiva taajuus kun matkoihin menee myös.

Vierailija

Jos koti, työpaikka ja elokuvateatteri olis samassa kaupungissa niin sitten ehkä jaksaisinkin.

Ap

Vierailija

Elokuviin joo (asun n. 300 metrin päässä elokuvateatterista), mutta ystävän kanssa en. Työni on tosi sosiaalista, enkä työpäivän jälkeen jaksa ihmisiä.

Vierailija

En. Ja juuri ton takii en suostu ottamaan naista riesakseni, koska sitten alkaa se nalkuttaminen siitä, ku ikinä ei mennä mihinkään. M26

Sivut