Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vai onko sr vahinko? Huomasin miehen katsovan välillä oikein pitkään silmiin

• ylös 1
  • alas 4

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minä katson treffeillä naista koko ajan silmiin. Paitsi silloin, kun katse eksyy hetkeksi rintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä katson treffeillä naista koko ajan silmiin. Paitsi silloin, kun katse eksyy hetkeksi rintoihin.

Eihän tuo onnistu, jos treffit on jotain tekemistä, eikä kahvilassa istuskelua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut ton katseen KAVERImieheltä jo kahdesti, mitä ihmettä...

Oho onkohan se merkki kiinnostuksesta

Vierailija

Pelimiehet mittailee saalista. Ujommat kunnon miehet vaikuttavat hermostuneemmilta. Nainen valitsee kokeneen pelimiehen ja samalla kertakäyttöhyödykkern aseman.

Vierailija

Ihmisen sillmistä voi lukea aiika paljonkin tietoa. EIi ole suvussa kuiin ainakin kaksi oikeustieteiljijää joista toiinen sisäministerin avustaja ja toiinen oikeustieteen lehtori ylyopistossa ja sitten varmaan supon perustaja josstian 1800 luvulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitten jos kävellään tai pyöräillään, katson pebaa kanssa.

Vierailija

Pakko tuijottaa silmiä ettei nainen kiusaannu. Lopulta nainen pyytää että tsekkaan rinnat ja perseen kun silmiin tuijotus kiusaannuttaa.

Vierailija

Olen huomannut, että miesten katseet kohdistuu usein jalkovälin tienoille. Mitähän siitä voi tulkita..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö vielä tuostakaan ymmärrä ettei se mies ole sinun kaveri. Hengaa mukana toivoen pääsevän panemaan tai parisuhteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ja tämän vuoksi treffisi jäävät aina yhteen kertaan ja ovat lyhyitä. Lopulta päädyt aina yksin kotiin.

Vierailija

Ei.

Hän vaan tutkii tarkasti naista, että onko nainen sellainen kuin hän toivoo ja on saanut käsityksen ennakolta.

Tietenkin mies katsoo pitkään tutkivasti, koska miettii ankarasti, että onko hänen edessään just se nainen, jota hän on etsinyt ja sellainen, minkä käsityksen hän naisesta saanut, ennen treffejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitten jos kävellään tai pyöräillään, katson pebaa kanssa.

Jos on tosissaan etsimässä kumppani ja paria itselleen, niin kyllä se perse ja tissit ovat viimeinen asia, mikä miehelle on tärkeä.  Muut jutut menee kirkkaasti etusijalle.  Aina.

Eri asia on  sitten, jos mies hakee pelkkää seksisuhdetta, silloin on aivan eri vaatimukset ja kiinnostuken aiheet tapaamisessa.

Vierailija

Entäs jos mies ei-treffitilanteessa jutellessa istuu tuoliin ja asettuu oikein manspreading-asentoon jalat levällään, vehkeitäänkö se esittelee vaikka vaatteet päällä onkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö vielä tuostakaan ymmärrä ettei se mies ole sinun kaveri. Hengaa mukana toivoen pääsevän panemaan tai parisuhteeseen.

No eipä se ole tehnyt 3 vuoteen asian eteen yhtään mitään muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että miesten katseet kohdistuu usein jalkovälin tienoille. Mitähän siitä voi tulkita..

Tuo on tosi kiusallista. Leveä tunika on hyvä ase siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ja tämän vuoksi treffisi jäävät aina yhteen kertaan ja ovat lyhyitä. Lopulta päädyt aina yksin kotiin.

Kyllä katseen hetkittäistä valumista rintoihin on aika vaikeakin välttää. Katsoohan nainenkin varmaan joskus miestä rinnan alueelle. Kasvoihin ei voi koko ajan tuijottaa. Kun siirtää katsetta, voi tahattomasti hieman laskea sitä. Kannattaa jättää tiukin pusero kaappiin, kun lähtee treffeille. Jokin väljä paita sopii paremmin.

Sivut