Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ongelma on kiusallinen, koska hän nauttii "oraalisesta kanssakäymisestä" sillä alueella. Haluaisi sitä siis joka kerta. Ja minä haluaisin sitä hänelle tehdä, tottakai. Haju on vain niin pistävän voimakas, että itseltä katoaa halut samantien :(
Hygieniasta mielestäni huolehtii aivan normaalisti.
En tiedä miten tällaisesta voisi hänelle sanoa, loukkaantuu varmasti.
Jos jollakin olisi vinkkejä miten saisin viestin perille ilman suurempaa draamaa niin olisin kiitollinen!

• ylös 9
  • alas 2

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itselläni sama ongelma, olen siis nainen. Mikään peseminen ja hinkkaaminen ei poista hajua, uskoisin että se on pinttynyt karvoihin :D Karvojen poisto voisi auttaa, mutta en jaksa siihen ruveta kun sitten pitäisi olla joka päivä sheivaamassa. Ehdota vaimolle posliinia?

• ylös 15
  • alas 6
Vierailija

Kerrot asiasta. Kysy vaikka, onko joku tulehdus, kun tuoksu on muuttunut (olipa muuttunut tai ei). Ei ole helppoa, mutta eipä siinä muukaan auta.

Mulla haisi yhden exän ollessa kanssa paikat aivan kauheille ja kärsin siitä itsekin, eli ehkä myös vaimosi haistaa itsensä. Luulee vain, että sinä et haista, kun et sano mitään. Jokin tulehdus siellä on.

Mulla muuten haju hävisi, kun mies vaihtui sellaiseen, joka ei juokse pettämässä.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Kyllä voi sanoa, kunhan sanot kauniisti. Tuskin silloin haisee, jos käy pesulla ennen seksiä. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Squirttaileeko vaimosi, eli ruikkiiko kusta oraaliseksin aikana?
Sekin saattaa haista.

• ylös 7
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millekähän sen pitäisi haista? Ruusun terälehdillekkö?

Ei puhdas ja terve kikkelikään pissille haise.

• ylös 24
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sekin saattaa haista.

Sqruittaileeko..opettele kirjottaan..

• ylös 1
  • alas 21
Vierailija

Eikö naiset pese itseään? Joka kerta kun käyn vessassa, suihkutan puhtaaksi, ja ei haise milloinkaan. Niin sanoo mun mies, joka nuolee jokapäivä.

Vierailija

Minun terveen tyttöystäväni pillu haisee pissalle. Ei tosin voimakkaasti. Tykkään siitä hajusta. Se kiihottaa kovasti. Useni kehotankin häntä jättäämään pillu pesemättä ennen seksipuuhia.

• ylös 10
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millekähän sen pitäisi haista? Ruusun terälehdillekkö?

Mistäs ne tytöt olikaan tehty?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun terveen tyttöystäväni pillu haisee pissalle. Ei tosin voimakkaasti. Tykkään siitä hajusta. Se kiihottaa kovasti. Useni kehotankin häntä jättäämään pillu pesemättä ennen seksipuuhia.

Pitkään pesemätön tuoksuu vanhalle k_selle.

Tätsykkä-70

Ylläpitosheivaus täytyy tehdä lähes päivittäin, jos haluaa olla siisti ja puhdas. Lisäksi olen aina ihmetellyt koteja, joissa ei ole bide-suihkua. En voisi elää sitä ilman. Ylläpitosheivaus- eli siis täytyy olla kutakuinkin sheivattu pienellä kiitoradalla muutenkin, niin on kaikkein hygieenisin ratkaisu.

Vierailija

Onko synnyttänyt? Onko virtsankarkailua? Jos on niin lantionpohjafysioterapia auttaa oikeasti

Vierailija kirjoitti:
Itselläni sama ongelma, olen siis nainen. Mikään peseminen ja hinkkaaminen ei poista hajua, uskoisin että se on pinttynyt karvoihin :D Karvojen poisto voisi auttaa, mutta en jaksa siihen ruveta kun sitten pitäisi olla joka päivä sheivaamassa. Ehdota vaimolle posliinia?

Millä vuosituhannella sä olet syntynyt jos sheivaaminen on ainoa mahdollinen tapa hankkiutua karvoista eroon?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin saattaa haista.

Sqruittaileeko..opettele kirjottaan..

Itse kirjoitit sanan väärin. V i t u n pelle! 😂

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset pese itseään? Joka kerta kun käyn vessassa, suihkutan puhtaaksi, ja ei haise milloinkaan. Niin sanoo mun mies, joka nuolee jokapäivä.

Tuo saattaa auttaa. Mistä se pissanhaju muutenkaan tulee

Itsekin kokenut. Kai se vanhempana pinttyy

Sivut