Vierailija

Mä pyysin just aviopuolison heräämään aamulla ajoissa laittamaan lapsia kouluun, koska mun täytyy käydä suihkussa. Sitä mä en kertonut, että mun täytyy käydä suihkussa aamulla sen takia, että mä ajan tästä sit suoraan mun rakastajan luo ja me rakastellaan koko päivä. En siis menekään asiakastapaamiseen, vaikka niin olen väittänytkin.

Mä en malta nukkua nyt, mua niin jännittää huominen :)

Kommentit (4)

Joo, mäkin olen lutka ja jäin kiinni miehelle. Nyt asunnot myyty ja erosimme monien vuosien jälkeen. Pääsin vuokra-asuntoon lapsien kanssa ja entinen perhe- elämä vain muisto. En lutkailisi enää, ei sitä silloin miettinyt miten syvästi voi toista satuttaa, sillä itselle Se oli vain jännittävää peliä.

Hyi. En enää kutsu itseäni vitsillä lutkaksi, jos pettäjät käyttävät sitä itsestään. Minä vain sinkkuna paneskelen sinkkuja.

Ootte ällöttäviä ihmisiä.

Aisurimainen

Lutkamaiset naiset voivat myös kiihottaa miehiä - siis niin päin, että kiihottaa, jos nainen käy vieraan pantavana. Itse ainakin unelmoin asetelmasta, jossa nainen välillä kävisi vieraissa ja jälkikäteen kertoisi tarkasti miten vieras mies otti kunnolla :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat