Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tänää ulkona lähti suuri lintuparvi puusta ja aloin kirkua puun alla.
Lähellä olevat ihmiset pelästyivät. En voi pitää luukkuja auki kesällä sillä pelkään pikkulintujen tulevan sisälle!
Alan kirkua jopa nähdessäni talitiaisia tai punatulkkuja!

• ylös 10
  • alas 4

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ota vaikka joku viuhka, keppi yms mukaan ulos ja huidot sillä kun kävelet lintujen ohi.

Vierailija

Kaikista pahinta tässä on se, etteivät ihmiset ymmärrä, että miksi kiljun!
T.ap

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Linnunpelätin asu foliohapsuin. Mutta jos on oikea ongelma, niin toivottavasti saat avun.

Vierailija

Hae apua. Noin paljon elämään vaikuttava lintupelko ei ole enää ihan normaalia. Tsemmpiä!

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Kannattaa katsoa se Hitckokin linnut, niin totut niihin. Kannattaa katsoa yksin ja pitää ikkunaa auki et kuulee linnut samalla. Pelkoja päin vaan.

Apuva!

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Onko sinulla aavistustakaan siitä koska kammo alkoi? Minulla oli pitkään hämähäkki-inho, mutta muistelin muinaisia ja näin pari hyvää luontodokumenttia ja niin liukeni järjetön kammo lieväksi vastenmielisyydeksi.

Vierailija

En osaa sanoa alkamisaikaa.
Kerran sama reaktio tuli yhdestä radio-ohjattavasta helikopterista.
Naapuri lennätti sitä pihalla ja aloin kirkua täysiä, kun näin sen. Naapuri vahingossa lennätti sen päin minua ja maahan pudotessa aloin vaistomaisesti tallomaan sitä "tainnuksiin".

T.ap

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa alkamisaikaa.
Kerran sama reaktio tuli yhdestä radio-ohjattavasta helikopterista.
Naapuri lennätti sitä pihalla ja aloin kirkua täysiä, kun näin sen. Naapuri vahingossa lennätti sen päin minua ja maahan pudotessa aloin vaistomaisesti tallomaan sitä "tainnuksiin".

T.ap

Nyt alkaa jo ampua yli ja pahasti. Toivottavasti et ole tosissasi :(

Vierailija

Hyttysverkosta ikkunassa ei tule linnutkaan lapi. En ymmara miksi niita ei kayteta Suomessa.

Sivut