Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jäin miettimään, poistuuko sen jälkeen myyntitiskin takana oleva kassa? Eikö sen jälkeen voi enää maksaa käteisellä rahalla?

• ylös 17
  • alas 23

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Ei. Seuraavaksi pitää itse paistaa se purilainenkin. Juuri kuulin että näin hese pääsee turhaan marisevista työntekijöistä.

• ylös 117
  • alas 3
Vierailija

Eikös juuri Hese kertonut, että ongelmia aiheutti se, että tilaustapoja oli niin monta (oliko se peräti 7kpl)

• ylös 50
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se tarkoittaa sitä, että keittiöön tulee jatkossa nopeammin niitä tilauksia ja teinityttöparka joutuu juosta lujempaa.

• ylös 95
  • alas 3
Vierailija

Jos ei työntekijöitä saa palkattua niillä ehdoilla, joita julkisuudessa on esitetty, tuo voi jäädä ainoaksi vaihtoehdoksikin.

• ylös 27
  • alas 0
Vierailija

Hese ottaa Ikeasta mallia ja kohta pussissa on vain ainekset ja pussin kylkeen on printattu ohje miten annos kootaan.

• ylös 99
  • alas 0
Vierailija

Eli asiakas ja hänen kohtaamisensa ei ole Heselle(kään) enää se kaikkein tärkein.

• ylös 44
  • alas 4
Vierailija

Ne automaatit on käteviä, kun voit rauhassa valita, mitä ostat.
Burger Kingissö on vielä paremmin, kun voit valita lisätäytteitä helposti. Muissa ketjuissa voi vaan jättää aineksia pois.

• ylös 43
  • alas 13
Vierailija

Ei hyvää päivää, mitä vikaa on itsepalvelukassoissa? Minusta on hyvä, ettei kukaan hengitä niskaan kassajonossa. Sana kuin kaupassa, mikavampaa itsepalvelupuolella, kun saa rauhassa pakata ostokset ilman, että joku tuskailee, jos on vähän hidas.

• ylös 41
  • alas 25
Vierailija

Hyvä syy jättää ko. lafka lopullisesti. Minä haluan oikean asiakaspalvelukokemuksen face-to-face tiskin edessä, en mitään piip-piip-klik-klik jonkun koneen äärellä.

• ylös 32
  • alas 26
Vierailija

luuletko todella, että siellä ei ole enää kassalla ketään?

itkettekö te kauppojenkin itsepalvelukassoista samalla tavalla? 

• ylös 22
  • alas 8
Vierailija

Näiden itsepalveluautomaattien tarkoitus on se, että saadaan näyttämään tilaus-toimitusrytmi nopealta. Eli siivottua jonot kassalta pois. Todellisuudessa asiakkaat hakkaavat näillä automaateilla tilauksia keittiöön sellaista vauhtia, että keittiössä ollaan helisemässä.

• ylös 50
  • alas 2
Vierailija

Siis eikö noi itsepalvelutilaussysteemit ole jo se pääsääntö? Ei monessakaan paikassa enää sieltä tiskiltä tilata.

• ylös 16
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näiden itsepalveluautomaattien tarkoitus on se, että saadaan näyttämään tilaus-toimitusrytmi nopealta. Eli siivottua jonot kassalta pois. Todellisuudessa asiakkaat hakkaavat näillä automaateilla tilauksia keittiöön sellaista vauhtia, että keittiössä ollaan helisemässä.

olet väärässä. kun katsoo sitä räpellystä kauppojenkin itsepalvelukassalla niin tuosta ei ole pelkoa 

• ylös 26
  • alas 2
Vierailija

Minä tykkään noista, varsinkin ulkomailla. En kaipaa mitään asiakaspalvelukokemusta pikaruokapaikassa, vaan se evään. Kokemukset koetaan jossain muualla.

• ylös 28
  • alas 7
Vierailija

Mun mielestä fiksu yritys pitää molemmat tilaus- ja maksumahdollisuudet. Asiakaskunta ei ole mikään homogeeninen klöntti.

• ylös 23
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jättää ko. lafka lopullisesti. Minä haluan oikean asiakaspalvelukokemuksen face-to-face tiskin edessä, en mitään piip-piip-klik-klik jonkun koneen äärellä.

No ei se tilausautomaatin olemassaolo estä sua tilaamasta kassalta.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

On se kummaa kun tilauksen saaminen kuitenkin kestää entistä kauemmin vaikka henkilökunnalla pitäisi olla entistä enemmän aikaa ruoan valmistamiseen.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hese ottaa Ikeasta mallia ja kohta pussissa on vain ainekset ja pussin kylkeen on printattu ohje miten annos kootaan.

Hahaa, oletpa hauska. Meidän kotikylän ravintola teki tee se itse -burgerisettejä koronasulkujen aikaan mukaan otettavaksi. Loistava innovaatio.

Sivut