Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäisitkö tällaiseen suhteeseen?

Vierailija
27.10.2014 |

Mies ei puhu eikä pussaa, ei myöskään halua seksiä, eikä halua harrastaa yhdessä juuri mitään.

Mies kuitenkin on ns. kunnollinen, ei juo, ei ole väkivaltainen, käy töissä ja osallistuu tasa-arvoisesti perheen elättämiseen ja arjen rutiinien pyörittämiseen. Ei tietääkseni petä.

Mies on hyvin läsnä lapsille ja kiinnostunut heidän hyvinvoinnistaan, minulle ei oikeastaan puhu enää mitään. On vaan todennut että olen hänen mielestään lihava ja epäviehättävä. On tosin halunnut seksiä vielä noin vuosi sitten kun olin ihan samannäköinen. Ja myönnän että olen pullea (bmi 26) mutta muuten kyllä ihan nätti.

En tiedä mitä tehdä. Koen että olen todella yksinäinen, vaikka olenkin parisuhteessa. Mieheni on sanonut että ei rakasta minua, ja että häntä ärsyttää kun sanon rakastavani silti häntä. Hän ei kuitenkaan halua erota!

Mitä ihmettä tässä voi tehdä? Haluaisin pelastaa liittomme, mutta miten? Laihdutuskuuri on jo päällä, mutta en ihan uskalla luottaa siihen että minun hoikempi olemus olisi ratkaisu kaikkiin pulmiin.

Ja rakas mieheni, jos luet tätä, olen epätoivoinen ja aivan hukassa ja kaipaan neuvoja, siksi tämä avautuminen. Olen pahoillani.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiko hän ennen enemmän?

Vierailija
2/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui.

Vierailija
4/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisin?

Vierailija
5/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan liikaa itseäni jäädäkseni suhteeseen, missä toinen sanoisi ettei rakasta minua enää.

Vierailija
6/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei lasten perhe rikkoutuisi. Siksi että tämä saattaa olla ohimenevä vaihe. Siksi etten tiedä haluaisinko olla kokonaan yksin.

Vierailija
7/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itse jotain mukavaa. Hanki lapset hoitoon, tehkää reissu yhdessä jonnekin... vaihtelua arkeen. Oletko itse huomioinut miestä ja tehnyt itse niitä asioita, joita toiselta vaadit?

Vierailija
8/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
9/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi suhteeseen, jos minua ei rakastettaisi.

Vierailija
10/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt vaikka mitä. Mutta tällä hetkellä mies halua että edes kosketan. Ei lähde ulos syömään, ei edes suostu istumaan vieressäni sohvalla.

Vierailija
11/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia voisi olla hyvä paikka aloittaa.

Vierailija
12/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksesta vain 2 ensimmäistä lausetta. Enempään ei ollut tarvetta. En missään tapauksessa jäisi noin kylmään ja puisevaan suhteeseen.  Parasta siirtyä eteenpäin, ei kannata kituutella huonossa parisuhteessa. Ennemmin tyytyväisenä yksin (lasten kanssa), kuin onnettomana kaksin.

Vierailija
13/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan siis ei jäisi.

Vierailija
14/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tuollaiseen suhteeseen jäisi, mutta ennen kuin eroaisin, yrittäisin saada sen paremmaksi. Mutta olen pahoillani että joudun toteamaan tämän, mutta kertomastasi päätellen miehelläsi kyllä on toinen nainen. Käyttäytyy vaan nyt niin paskamaisesti sinua kohtaan, koska haluaisi että sinä saisit tarpeeksesi ja eroaisit; hän ei saisi huoripukin leimaa vaan pääsisi kuin koira veräjästä. Trust me: been there, done that. Tsemppiä jatkoon! Ja muista, että mitä ikinä miehesi sanookin, mitä tekeekin, se ei liity sinuun tai ole sinun syytäsi; hän haukkuu sinua koska hänellä tsellään on niin huono olla.

Vierailija
15/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että miehesi on ihastunut toiseen tai käy jotain kriisiä läpi . nyt on tärkeää näyttää ettet ole itsestäänselvyys hänelle. jos kuitenkin rakastat miestäsi niin ero ei ole oikea ratkaisu. ala tekemäån jotain jota teit suhteen alkuaikoina jolloin mies sinuun rakastui

Vierailija
16/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuisitko hänen silmissään viehättävämmäksi jos laihtuisit ja muuttaisit muutakin ulkoisessa olemuksessa? Sekö ratkaisisi ongelmat? Kysy häneltä tämä.
Rakastaako hän sinun sisimpääsi ja luennettasi. Sen luulisi olevan tärkeämpää.

Vierailija
17/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jäisi.

Vierailija
18/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin epäillyt jo pitkään ettähänellä on toinen, mutta hän ei käy missään muualla kuin töissä, ehkä siellä sitten.

Vierailija
19/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lomalle lasten kanssa, ainakin viikoksi. Jos ei ole rahaa, menkää vaikka omille vanhemmillesi. Yksin kotona ollessaan jos miehellä on tunteita jälkellä, tajuaa kyllä ikävän ja arvostaa sua ja lapsia enemmän. Jos taas ei ole tunteita enää, saa tuolloin ehkä asian päätökseen mielessään. Tsemppiä!

Vierailija
20/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tarttette sekä etäisyyttä että uudenlaista läheisyyttä. Avointa keskustelua myös. Lähde matkalle ilman miestä niin molemmat saatte vähän tilaa ajatuksillenne. Soita ja varaa aika parisuhdeterapiaan, niihin on pitkät jonot, eli heti ei edes tartte miehen kanssa tuosta puhua, voit sitten ehdottaa kun aika on lähempänä. Viekää lapset hoitaan ja lähtekää kahdestaan edes yhdeksi yökjsi pois, ravintolaan ja hotelliin, jossa voitte vähän uudessa paikassa keskustella asiasta. Parempi lapsillekin kun eivät vahingossakaan kuule juttuja, helpompi olla täysin rehellinen.