Miksi golffia on pakko pelata minihameessa?
Kommentit (12)
Ei ole pakko, jotkut naisgolffarit pelaa hameessa, monet housuissa, miehet ei juurikaan golffaa hameessa.
Sattuuko se, kun on noin typerä AP?
Sama juttu tenniksessä. Tennishameet on tosi lyhyitä ja niiden alla shortsiosa on kuin alushousut. Itse pidän miesten tennisshortseja, vaikka istuvuus ei ole paras mahdollinen.
Maahokkeyssä naisilla on tennishameen kaltaiset minimekot. Miksi? Miksei sitä voitaisi pelata jalkapallon tapaan ihan kunnon asussa.
Golfissa huomaa selvästi, miten kiusalliseksi useimmat kokee sen minihameensa kun kyykkivät palloa pois kolosta.
Ideana on näyttää hyvältä tietenkin.
Eikä moni halua kuulla että perusteita jonkun asian tekemiselle avataan, kun sitten menis fiilikset. Kivempi tehdä juttuja vaan, eikä miettiä että miksi. Joutuisi esim miettiin sitä, että miten paljon omasta itsetunnosta onkaan oikeasti kiinni siitä että on kivan näköinen.
Golf/tennishameet ovat käteviä myös ulkomaanreissuissa, koska niissä on shortsiosa hameen alla. Ei tule vilautettua mitään, kun kiipeää kallioilla tai nähtävyyksillä. Kangas myös usein joustavaa, kun kyseessä urheiluvaate. Suosittelen kaikille. Miehillekin, jos intoa hameisiin löytyy.
Voihan golffiin ja tennikseen ostaa pidemmän vekkihameen 1920-luvun tyyliin!
https://vintagedancer.com/1920s/1920s-tennis-clothes-womens-and-mens-ou…
Vierailija kirjoitti:
Golf/tennishameet ovat käteviä myös ulkomaanreissuissa, koska niissä on shortsiosa hameen alla. Ei tule vilautettua mitään, kun kiipeää kallioilla tai nähtävyyksillä. Kangas myös usein joustavaa, kun kyseessä urheiluvaate. Suosittelen kaikille. Miehillekin, jos intoa hameisiin löytyy.
Mua on kourittu Pariisissa liukuportaissa, kun mulla oli mekko päällä. Sen jälkeen on ollut aina vain housut.
Keskity peruskouluusi Nico-Petteri Paska-aho. Ei sinusta kyllä ikinä mitään tule silti, mutta osaatpa lukea oikeuden päätöksen sitten.
Ei