Mitä yleensä ostat laivalta, kun olet risteilemässä?
Kommentit (26)
En oikeastaan mitään, ehkä jonkun heräteostoksen tyyliin lapselle mieluinen lelu.
Buffetissa käydään, se riittää.
Skumppaa ja lonkeroa, koska hintaero Suomeen on huomattava. Kaljan raahaamisen lopetin jo kauan sitten.
Heräteostoksia, esim. kosmetiikkaa. Miehelle ja lapsille makeaa. Finlandia vodkaa ja joku likööri.
Viikkarilla oli ainakin ennen niitä pieniä juustolajitelmia verkkopusseissa, niitä oon ostanut naposteltavaksi.
Nuorena ostin kosmetiikkaa, sekä tarpeellista että tarpeetonta. Kun ikää alkoi tulla lisää, en viitsinyt ostaa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta lähteä katsomaan riehuvia kännisiä setämiehiä!
Ihan oikeassa olet. Vain naisille risteily kuulostaisi sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta lähteä katsomaan riehuvia mu_ta_kuonoja!
Annatko kakkosta?
Kosmetiikkaa ja karkkia, ehkäpä myös vaatetta.
Laivareissuun sisältöä tuo ruokailut, drinkit, esiintyjät, maisemat ja seura. Välillä perheen kanssa välillä kaveriporukalla.
Laivalta en juurikaan mitään, Tallinnan (tai Latvian) Superalkosta niin paljon kuin jaksan kantaa tai autoon mahtuu. Lonkeroa, giniä ja viiniä ja miehelle vodkaa.
Salaatin ja valkoviinin.
"Risteily" on minulle vain keino siirtyä paikasta A paikkaan B eli joko Helsingistä Tallinnaan tai Tallinnasta Helsinkiin. Jotenkin pitää se pari tuntia vaan saada kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Salaatin ja valkoviinin.
"Risteily" on minulle vain keino siirtyä paikasta A paikkaan B eli joko Helsingistä Tallinnaan tai Tallinnasta Helsinkiin. Jotenkin pitää se pari tuntia vaan saada kulumaan.
Sama täällä, kun voi syödä samalla niin ei mene elämä niin hukkaan laivalla vietettyjen tuntien aikana.
Pessuttelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta lähteä katsomaan riehuvia mu_ta_kuonoja!
Annatko kakkosta?
Totta kai persuna annan persusta!
Pa s kaa.
Merkkilompakon, joka hajoaa pala palalta.
Merkkivarvikkaat, joista huomasin himassa, että ovat eriparia.
Kun on vähän vaikeempi mennä palauttamaan, niin virolaiset myyjät on vissiin sit näin välinpitämättömiä.
Jos on joku erikoisviini, ehkä sen. Nyt kesällä 86e viinipullon ystävälle 50v lahjaksi. Lisäksi löysin mekon.
Joskus joku suklaalevy