Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisissa hynttyissä hengaatte kotona?

Vierailija
16.10.2014 |

Tämmönen juolahti mieleeni

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpin haalari, talvella alla flanellipyjama( jäätävän kylmä talo).. lämpimällä kelillä miehen shortsit(käyttämättömät, saatu urheiluseuralta, minä ottanut käyttöön), ja löysä t paita. Välikausivaatteena pyjamahousut ja huppari.

Ah miten tyylikästä :D

Vierailija
42/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitan jätän hovimestarille ja vaihdan kengät tohveleihin.  

t. Turun Arkkiherttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen salivaatteissa, eli pitkät trikoot, urheilurintsikat ja toppi. Jos en aio urheilla kyseisenä päivänä, on kotona todennäköisimmin yöpaita tai trikoomekko, tai kylmemmällä säällä collegehousut, trikoopaita ja/tai villapaita sekä sukat ja tossut. Tissit on sen kokoiset, että ilman rintsikoita oleminen tuntuu epämiellyttävältä. Ilman alkkareita saatan kyllä olla mekossa/yökkärissä.

Vierailija
44/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin tullessa heitän pitkähihaisen pois, meillä on +25 suunnilleen aina. vaihdan housut collareihin. mulla on neljät harmaat collarit, aina sukat ja jokin tpaita/toppi. 

lapsen, 7v, hämmennys oli suuri, kun se kysyi että miksi pidät äiti aina samoja housuja :D kaivoin sille näytille neljät harmaat housut että enpäs pidä! :D

Vierailija
45/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, mä kyllä pidän ihan ne vaatteet mitä aamulla valitsen, eli yleensä farkut ja joku kiva paita. Ei mulla olekaan kuin mukavia paitoja, siis en kotona jaksa pönöttää kuitenkaan vatsaa sisään vetäen makkarankuoressa. Kollareita pidän vain urheillessa, kipeänä, ja joskus sunnuntaisin, jos ei ole tarkoitus kotoota minnekään lähteä. Nyt saan kyllä alapeukkuja, mutta kyllä musta on kiva näyttää ihan kotona "hyvältä" . En nyt siis tarkoita pynttäytymistä, mutta harvoin juoksen verkkareissa ja miehen t-paidassa kotona.

Vierailija
46/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:09"]

Millon missäkin. Tänään jalassa harmaat pieruverkkarit ja perus valkonen toppi. Eikä rintaliivejä!! Ne lentää päältä pois heti kotiin tullessa. Mahdollisimman mukavissa vaatteissa aina

[/quote]Joo. Liivit pois mulla kanssa! Inhottavat pitää.

Vierailija
47/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihonmyötäiset pyjamahousut tai velourhousut. Niiden kanssa sitten joku perustoppi ja joskus huppari. En mä ainakaan koe näyttäväni huonolta tai rumalta noissa. Ei tarvi siis istua farkuissa kotona näyttääkseen hyvältä, niinkuin #8 sanoi.

Vierailija
48/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:33"]

Ööh, mä kyllä pidän ihan ne vaatteet mitä aamulla valitsen, eli yleensä farkut ja joku kiva paita. Ei mulla olekaan kuin mukavia paitoja, siis en kotona jaksa pönöttää kuitenkaan vatsaa sisään vetäen makkarankuoressa. Kollareita pidän vain urheillessa, kipeänä, ja joskus sunnuntaisin, jos ei ole tarkoitus kotoota minnekään lähteä. Nyt saan kyllä alapeukkuja, mutta kyllä musta on kiva näyttää ihan kotona "hyvältä" . En nyt siis tarkoita pynttäytymistä, mutta harvoin juoksen verkkareissa ja miehen t-paidassa kotona.

[/quote]

Samoin pukeuduin nelikymppiseksi. Ei olis tullut mieleenkään laittaa silloin näitä mukavia fleecejä, villasukkia, miehen ylisuurta t-paitaa, yöppähousuja,collareita päälleni. Teininä suorastaan palelin, kun pipoa ei voinut päähänsä pistää.

Aikansa kutakin. Ymmärrän sinua hyvin,  uutta tämä vanhuus/mukavuudenhalu vaan tuli mulle vastaan nyt. Miehellä on maaliset(puhtaat silti) verkkarit ja samaa sarjaa t-paita. Hän kun ei palele.

Vierailija
49/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:22"]

t. Turun Arkkiherttua

[/quote]

Häh? Shakespearea?

Vierailija
50/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jotain mukavaa mekkoa tai hametta (ja paitaa), välillä verkkareita

Vierailija
51/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona äitiyslomalla, ja aikaeron vuoksi meillä on vasta aamu (10.06)

Päällä on: vanha, kulahtanut, puoleen reiteen yltävä yöpaita, jossa on tahroja hiusväristä. Lisäksi mustat trikoohousut, harmaa huppari sekä villasukat. Harvinaisen kylmä aamu täkäläisittäin, eikä lämmöt ole vielä muutamaan viikkoon päällä. Sisälämpötila aamulla vain noin 20.

Vierailija
52/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti semmoinen 90-luvun alun hailakan pinkki, väljähtänyt Hessu Hopo-college, jossa on siis Hessu aitajuoksemassa ja lukee Goofy, sekä yleensä jotkut miehen pitkistä kalsareista, kun sillä on niin monta niitä kaapissa ja sieltä on helppo ja mukava käydä nappasemassa.

Vierailija
53/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:22"]

t. Turun Arkkiherttua

[/quote]

Häh? Shakespearea?

[/quote]

Kiitos mielellään, mutta käyn Shakespearen näytelmät katsomassa mieluummin Lontoossa hoitaessani siellä virkavelvollisuuksiini kuuluvia pr - tehtäviä. Hänen neroutensa kärsii käännöksestä suomen kielelle. Nyt keskusteltiin kotipukeutumisesta.

Linnan vetoisat lattiat pakottavat käyttämään tohveleita varsinkin talvisaikaan.

t. Turun Arkkiherttua

Vierailija
54/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvun tyylinrn rimpsumekko ja parikat...stepford wife -tyyliin

Vierailija
55/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja teeppari. Avokki haluaisi, että esittelisin ilman paitaa sixbackia, mutta ei tunnu luonnolliselta.

Vierailija
56/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko samat vaatteet, jotka ovat olleet päällä kaupungilla/koulussa tai joissa aion mennä myöhemmin jonnekin, tai jos en ole menossa minnekään jotkut verkkarit/kalsarit/shortsit ja toppi tai trikoopaita. Asun yksin, joten mulle on ihan sama miltä näytän, ellei joku ole tulossa käymään.

Vierailija
57/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaihdan toppiin ja minihameeseen, olen ilman pikkareita että pimppi saa tuulettua.

Vierailija
58/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita, ei rintsikoita eikä pikkareita (lentävät ensimmäisenä kaaressa kotiovella), joskus vähän pidempi puuvillamekko niinkuin tänään.

Vierailija
59/60 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit ja ei paitaa. Jos joku tulee käymään niin t-paita... se onko hihoja paidassa riippuu kuinka hyvin tunnetaan. Ei mun elämä mitään sitcomia oo ei kukaan kuvaa mua eikä nää mitä mulla päällä on, joten farkut ja muut lähtee aina pois kun kotiin tuun kun on ja oon niin kuuma.

Vierailija
60/60 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneissa collegeissa