Millaisissa hynttyissä hengaatte kotona?
Kommentit (60)
Mulla on useimmiten löysähköt trikoohousut tai velourhousut, trikoopaita ja tähän lisänä viileämmillä keleillä rento neuletakki/huppari ja villasukat. Tai sitten leggarit+pitkä gollepaita/huppari. Tai trikoomekko. Ja se neuletakki ja villasukat, jos kylmä. Kaikki siistejä, meillä piipahtaa usein joku naapuri tai lasten kavereiden vanhempia. Mutta haluan vaihtaa kotiin tullessa kauluspaidat, virallisemmat neuletakit ym. rentoihin vaatteisiin.
Minäkään en (enää) säästä virttyneitä ja jopa rikkinäisiä vaatteita kotivaatteiksi, haluan olla kotona rennosti ja siististi pukeutunut.
Miehen kalsarit joissa haaraväli roikkuu polvieni kohdalla, tai miehen tällaiset yöpuku shortsit, t-paita missä lukee fat and Happy ja homer Simpsonin kuva!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:09"]
Millon missäkin. Tänään jalassa harmaat pieruverkkarit ja perus valkonen toppi. Eikä rintaliivejä!! Ne lentää päältä pois heti kotiin tullessa. Mahdollisimman mukavissa vaatteissa aina
[/quote]Joo. Liivit pois mulla kanssa! Inhottavat pitää.
[/quote]
On kyllä vääränkokoiset liivit, jos epämukavilta tuntuu. Menkääs ihan alusvaateliikkeeseen mittauttamaan, saatatte yllättyä
T: aiemmin luulin olevani 75D, mittautin ja olenkin 70F. Ei kiristä eikä hierrä!
Mä vedän aina kotiin tullessa joko miehen pieneksi menneen paidan tai jonkun oman vanhan kesämekon päälle ja alusvaatteita en pidä yleensä kotona koskaan.
Ostin just Hullareilta ihanan kotiasun, edellinen oli just mennyt persauksesta rikki (vaikka oli vasta 10 vuotta mulla ollu!). Eli kotona päällä on aina kotiasu, mutta se on aina siisti, ehjä ja puhdas.
Näytän tällä hetkellä ihan hirveältä. Miehen t-paita jossa äidinmaitotahroja vaikka vauva ei ole vielä edes syntynyt, äitiyshousut joissa lahje loppuu nilkkaan ja alta paistaa sentin mittaset säärikarvat, tukka sekasi.. Loppuraskaus ja järkyttävä väsymys, toivottavasti ei jää tavaksi näyttää tältä.
Samat vaatteet kun normaalistikkin, eli joku mekko. Sukkikset heitän hiiteen kun tuun kotiin.
Jos ei tarvitse poistua talosta, olen yökkärissä aamusta ehtooseen.
En viihdy farkuissa, ne on enemmän työ- ja kaupunkihousut. Rintsikat pysyy päällä nukkumaanmenoon asti, mutta muuten vaatteet on vähän sieltä tännepäin. Collegeja, törkykuvioista olohousua, pitkähihaista+villapaitaa ja hupparia. Vain kesäisin olen t-paidassa.
Miehen ylisuuri huppari, legginsit ja villasukat/tohvelit. Välillä talvella vielä huppu päässä ja huivi kaulassa. Nyt kun oon ollut kipeenä niin kohta oon viikon viihtynyt näissä, takki vaan päälle kun meen koiran kanssa ulos.. Viehättävää :D
Mulla on yleensä löysä T-paita, löysä huppari, ja paskavammaiset pieruverkkarit. Kalsarit ja sukat jaloissa myös.
Lököhousut jos on kylmä, muuten t-paita ja pikkarit. Ei rintsikoita. Ja tohvelit, sellaiset huopaiset. Ja hiukset sidon kiinni pään päälle kotona ollessa.
Käytän usein pitkiä mekkoja, sellaisia yöpaidan tyylisiä, mutta nätimpiä. Illalla yövaatteet. Päivällä muuten mitkä muutenkin vaikka kyläillessä eli usein farkut, nätti trikoopaita, nyt tulin lenkiltä ja on tuulihousut vielä jalassa, kohta vaihdan näiden tilalle sellaiset ns.jazzhousut.
En koskaan pukeudu rumiin vaatteisiin, edes kotona. Pahimmat on siistit collegehousut siivouspäivänä, enkä niitä pidä koko päivää.
Mä en henk.koht. VOI olla samoissa vaatteissa kotona, missä olen ollut ulkona, sukatkin otan pois kotiin tullessa. Selkeästi pidän ulkovaatteet erikseen. Kotivaatteita mulla onkin runsaasti: erilaisia puuvillahousuja, sportticapreja, erivärisiä ja -paksuisia kollareita, mekkoja pitkää ja lyhyttä, toppeja, pehmoisia neuleita. Pieruverkkareita en omista, enkä mitään kulahtanutta tai risaa, semmoisista tulee jotenkin masentunut olo :D
Äijän t-paita, sopivasti polven alapuolelle ylettyy: ) Ilmojen kylmetessä, syntyy tyylikäs asukokonaisuus vanhoista collegehousuista ja villasukista yhdistelemällä.Kovimmilla pakkasilla asun kruunaa villapaita.
Kyllä. Vanhassa omakotitalossa asutaan.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 02:03"]
Äijän t-paita, sopivasti polven alapuolelle ylettyy: ) Ilmojen kylmetessä, syntyy tyylikäs asukokonaisuus vanhoista collegehousuista ja villasukista yhdistelemällä.Kovimmilla pakkasilla asun kruunaa villapaita. Kyllä. Vanhassa omakotitalossa asutaan.
[/quote]Kaupunkiasunnossa samat vermeet. Maalla tumpeloin vieläkin enemmän ja takan tai hellan edessä istuskelen. T. Vilukissa.
Millon missäkin. Tänään jalassa harmaat pieruverkkarit ja perus valkonen toppi. Eikä rintaliivejä!! Ne lentää päältä pois heti kotiin tullessa. Mahdollisimman mukavissa vaatteissa aina
2