Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette nyt hereillä, miksi ette ole nukkumassa?

Vierailija
16.10.2014 |

Mikä teitä valvottaa?
Mä itse olin iltatöissä sen jälkeen olin vähän aikaa saunassa. Nyt syön "iltapalaa" ja kohta pötkähdän sänkyyn. ;-)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän, miks miehet sanoo suomalaisia naisia tuulipukukansaksi! :D Kaikilla collarit tai verkkarit päällä kotona, ja vissiin se tuulipuku ulkona! :D

Mikähän outo ilmestys minä sitten olen, kun mulla ei ole yhtiäkään collareita, ei oo koskaan ollukaan, eikä verkkareita, ja tuulipukukin on vaan marjametsäreissuja varten, ja ulkoiluun leudoilla keleillä.

Mä oon kotona leggareissa, Falken tai mustissa viskoosisissa, ja joku pitkähelma t-paita tai esim pitsitunika niiden kanssa. T-paidan päälle voin vielä laittaa jonkun lyhyemmän topin tai viskoositakin, eli ns villatakin. Voinpa laittaa hiuksiin huivinkin. Ja hiukset laitan aina myös, jos on muitakin kotona kuin minä. Samoin tietyn kevyen meikin. Käytän myös röyhelömekkoja noiden leggareiden kanssa. Kesällä pidän valkoisia hursuhelmahameita. Pukeudun myös kotona ollessani huolitellusti, romanttisesti ja nuorekkaasti (olen jo ikäloppu :). Samoilla vaatteilla voin hyvin lähteä kaupungille, enkä vaihda kotivaatteita, vaan vaihdan vaatteita niiden siisteyden mukaan ja pukeudun oman mielialan mukaan. Yksi syy mieheni, joka tykkää tyylistäni! Mukava kuulla hänen kommenttejaan. Ihana huomata, miten pikku asioilla voi tehdä vaikutuksen puolisoonsa vuosi toisensa jälkeen. Nyt esim on yöpukunani pieni punainen babydoll, koska tällaisessa on hyvä nukkua, kun ei kiristä mistään. Flanellihousuja en voisi pitää, mutta kaikkein kylmimpinä öinä voin vetää puhtaat viskoosileggarit yöksikin jonkun joustavan pitkähiha-t-paidan kanssa.

Vierailija
42/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana viikolla 17 ja vatsassa jänniä tuntemuksia. Mietin myös mihin olen oikein ryhtynyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoi keskellä aamuyötä, vähän huono olo ja vatsa sekaisin. Odotan aspiriinin vaikutusta ja sitten kömmin takaisin sänkyyn.

Vierailija
44/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän humalassa, kävelin kotvanen sitten baarista kolme kilsaa kotiin. Kiitos kaupunki, kun ette pidä katuvaloja päällä öisin.

Vierailija
45/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siivota kun 8.00 tulee remppamiehet

Vierailija
46/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa edellisyönä eikä nyt nukuta, vaikka kävin hetken pyörimässä sängyssä...

Vierailija
47/47 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi