Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

On se kumma, kun ystävällisesti ei voi vastata.

• ylös 26
  • alas 12

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on tosi paha olla ja anonyymina on helppo purkaa pahaa oloa

Juuri näin, eikä siitä pidä todellakaan hermostua tai loukkaantua jos joku anomyymi täällä ei osaa keskustella sivistyneesti.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Olen seurannut tätä palstaa 10 vuotta ja täällä on kyllä usein todella sairaita kommentteja... 😔
Onneksi on silti jotain järkevääkin luettavaa. Mutta joo, joillakin tuntuu olevan tosi sairas pääkoppa ja ajatukset.

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä palstaa 10 vuotta ja täällä on kyllä usein todella sairaita kommentteja... 😔
Onneksi on silti jotain järkevääkin luettavaa. Mutta joo, joillakin tuntuu olevan tosi sairas pääkoppa ja ajatukset.
Tämmöisiä me ihmiset olemme.

Vierailija

Samanlaista se on joka paikassa, et löydä palstaa, jossa kaikki vastaukset olisivat kilttejä ja asiallisia.

Sen kanssa täytyy vain elää, huitaista sivuun ilkeät ja asiattomat vastaukset.

Vierailija

Kyllä täällä usein saa myös empatiaa ja apua ongelmiinsa. Toki joillain on aina trollausvaihe/pahan olon purkaminen päällä.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on tosi paha olla ja anonyymina on helppo purkaa pahaa oloa

Höpö höpö. Siihen mitään pahaan oloa tarvita jos ei vastaa niin kuin ap haluaisi.

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Varmaan jokainen on kirjoittanut tänne niin että joku on loukkaantunut. Mistään pahasta olosta ole kyse.

Vierailija

Kyllä se vähän riippuu.

Itse olen saanut aina pelkästään asiallisia ja ystävällisiä vastauksia, niiltäkin, jotka ovat eri mieltä itse asiasta. Mutta aloituksenikin ovat asiallisia.

Ymmärrän niitä, jotka ovat hermostuneet esimerkiksi sen ammattivalittajan vuodesta toiseen jatkuviin älyttömiin valituksiin, joiden aiheetkaan eivät koskaan vaihdu. 

Vierailija

Jännä kun esim. Facessa omilla nimillään lässytetään muka sivistyneesti sitä tätä ja tuota ja vältetään kielteisiä ilmaisuja jne. Sitten kun esim. tänne tulee niin on kuin eri maailma. Kumpi on totta?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samanlaista se on joka paikassa, et löydä palstaa, jossa kaikki vastaukset olisivat kilttejä ja asiallisia.

Sen kanssa täytyy vain elää, huitaista sivuun ilkeät ja asiattomat vastaukset.

Ei ole jokapaikassa. Vain persujen palstoilla on samanlaista ilkeilyä kuin täällä. Persut ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija

Eli et saa sellaisia vastauksia ongelmaasi mitä haluaisit kuulla. Haluat tukea omille mielipiteillesi.

Sivut