Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muilla ollut elämässään näin pahoja helikopterivanhempia? Tietyistä asioista me nuoremmat emme ole koskaan puhuneet vanhempien kanssa, koska asiasta tulisi vain riita.
Esimerkkinä: olin lähdössä suorittamaan inttiä Porin prikaatiin kansainväliseen valmiusjoukkoon. Äitini hössötti armottomasti ja pelkäsi kuollakseni puolestani. Isäni yritti lahjoa rahalla, etten menisi. Varusmiespalveluksen jälkeen koittikin melko nopeasti lähtö Libanoniin. Isäni yritti lahjoa jälleen rahalla, etten menisi. Noh lähdin kuitenkin ja Libanonin reissu oli yksi parhaita vuosia elämästäni. Ei läheskään niin vaarallistakaan kuin A-maassa.

Toivoisivat, että menisin naimisiin ja perustaisin perheen. Mutta meillä on eri käsitykset asiasta. En vain huoli enkä hyväksy vastenmielistä ihmistä omaan elämääni. Jos en miellyttävää saa, mieluummin yksin. Vanhemmillani on eri käsitys asiasta. Heidän mielestä minun pitäisi ottaa se ruma, tyhmä, vähä-älyinen, lihava läski samasta kylästä, jota ovat kerran yrittäneet ehdotella. Kerran ovat ehdottaneet erästä tälläistä henkilöä ja riitahan siitä tuli. En vain pysty hyväksymään ko. ihmistä mun elämääni. En käsitä mitä olen tehnyt, että olen saanut tälläiset helikopterivanhemmat omaan elämääni. Käyn nykyisin vanhempien luona max kerran vuodessa ja asun heistä 400 km päässä, mahd. kaukana. Hermoni kestävät siellä tasan yhden päivän, sen jälkeen on tultava jo lujaa vauhtia takaisin omaan rauhaan.

M34

• ylös 11
  • alas 3

Kommentit (9)

Vierailija vain

Hyvää tarkoittavat. Ole useammin heihin yhteydessä. Etsi itsellesi hyvä tyttöystävä, niin sekin asia selviää. Onnea elämääsi ja kunnioita isääsi ja äitiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrot että et pidä tytöistä ja sillä selvä.

Älä tuolle vastaa mitään. Sillä on niin tapahtumarikas elämä ollut ettei kellään. Sitäpaitsi ei ole mies vaan nainen. Tuon kirjoitusasun tunnistaa koska tahansa (ja muuten mies ei koskaan kirjoita tuolla lailla).

Vierailija

Surullista mutta usein näin. Järjestä sinä vain itsellesi, sinulle juuri, sopiva elämä. Onnittelut siitä että asut niin kaukana!

Vierailija

Vierailija vain kirjoitti:
Hyvää tarkoittavat. Ole useammin heihin yhteydessä. Etsi itsellesi hyvä tyttöystävä, niin sekin asia selviää. Onnea elämääsi ja kunnioita isääsi ja äitiäsi.

Niin tai toinen jännittävä ajatus, jos ap eläisikin itselleen mieluista elämää eikä yrittäisi miellyttää vanhempiaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helikopterivanhempia :D Kas kun ei hävittäjävanhempia.

Minä käsitin helkopterivanhemmuuden ihan väärin. Luulin että siinä lapsella on kaksi isää. Mietinkin jo että sellaisesta tulee sanomista viimeistään vanhempain illassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helikopterivanhempia :D Kas kun ei hävittäjävanhempia.

Minä käsitin helkopterivanhemmuuden ihan väärin. Luulin että siinä lapsella on kaksi isää. Mietinkin jo että sellaisesta tulee sanomista viimeistään vanhempain illassa.

Naiset ei voi tehdä helikopteria.