Vaimo ei halua...
seksiä.
Miten vaimoon sais vauhtia? Olen totaalisen kyllästyny tilanteeseen. Seksiä on aivan liian harvoin, nykyisin menee vähintään kaksi viikkoa seksi kertojen välissä.
Ollaan nelikymppinen pari, oltu yhdessä 20v, menee hyvin, rakastetaan toisiamme, olen kiltti ja huomaavainen, teen ruokaa ja kotitöitä ja kaiken pitäisi olla kunnossa... Pidän myös itsestäni huolta, en juo enkä polta. Mutta kun ei vaan saa seksiä???!!!
Auttaako tähän muu kun vaihtaa vaimoa vai tyytyä pariin kertaan kuukaudessa?
Kommentit (120)
Herätä vaimosi hellästi aamupalalle. Voi tosin olla, että puuro jäähtyy jos olet tarpeeksi hellä...
On aamusta aina niin väsynyt kun valvoo pitkin yötä...
♠M♠
Miten läheisyyskammoinen ihminen teiltä löytyy, jos esim.yhteinen loma, jossa voi tapahtua eroottista lähentymistä,on pois laskuista? Eikö toisen viereen voi mennä halimaan? Eihän tuollaisessa suhteessa ole kuin kuoret jäljellä, jos niitä ei voi edes kuvitella järjestävänsä. Mikä teidän liittoa pitää kasassa?
Itse puhuit eroottisesta lomasta. Se kyllä tarkoittaa sitä, että jos lähdetään erotiikkalomalle, niin pannaan aivot narikkaan ja rakastellaan ja naidaan ainakin enemmän kuin kerran tai kaksi.
Yhteinen loma, jossa voisi tapahtua eroottista lähentymistä onkin täysin eri asia.
Halimisasia; kyllä sitä varmaan voitaisiin halia vaikka maailman tappiin saakka.
Ja hyvät naiset, yrittäkää päättää. Ohjeena on, että pientä erotiikkaa ja pientä koskettelua ja pientä leikkimielistä vihjailua tulee harrastaa koko ajan. Kehua pitäisi ja arvostaa ja kaikkea muuta egobildingiä harrastaa. Mutta kun mutta. Esimerkiksi ulkonäköön kohdistuva kehuminen kyllä karsitaaan naisellisilla tekniikoilla. Jos vaikka ihailee hyvin muodostutta takapuolta ja kertoo mitä painetiloja se saa aikaan, niin kyllä palautetaan maan pinnalle kertomalla, että se johtuu siitä, että olen lihava. Tekee niin tai näin, niin kyllä se nainen on kuskin paikalla, valitettavasti.
Kyllä tämä liitto pysyy kasassa. Pitkä historia, lapset, lainat, hyvä elämänkumppani, aika ajoin tyydyttävää seksiä ja siinä välillä sen verran, ettei pää sentään räjähdä.
Tuo minun aikaisempi kommenttini oli vähän piikittelyä lainattuun kommenttiin. Eihän siinä ollut tietokaan siitä, että toinen osapuoli olisi haluton, vaan kertoi monen toivotilasta, jossa oli seksiä ja aloitteita molemmilta osapuolilta. Haluaisin nähdä sen aloituksen, jossa mies valittaa tilannetta ja vaimon haluttomuuden osoitus on vaimon aloitteesta tehtävät nakusiivoukset. ;=)
Samoja ongelmia täälläkin, vaimoa ei kiinnosta ollenkaan. Ja kaikkia noita keinoja mitä tässä aiemmin on kerrottu, olen kokeillut. No, pitäkööt tunkkinsa, muutin sohvalle nukkumaan. Ollaan sitten sisko ja sen veli....
Onneksi elämässä on kaikkea muutakin kivaa kuin seksi!
Ap, tuo että sanot olevasi kiltti ja huomaavainen, hoitavasi kotitöitä ja tekevän kaiken niin kuin pitäisi antaa ymmärtää, että monien miesten tavoin pyrit kaiken tavoin miellyttämään vaimoasi kaikin tavoin. Miellyttämällä ja palvomalla toista et tule saamaan seksiä kuin ehkä velvollisuudentunteesta ja säälistä. Itseasiassa vaimosi seksuaaliset halut sinua kohtaan todennäköisesti laskee entisestään, kun osoitat olevasi nyhverö tossu etkä mies. Mä nyt lopuksi lainaan itseänsi aiemmasta ketjusta (http://www.vauva.fi/keskustelu/4291525/ketju/en_ymmarra_vaimoa/sivu/3), josta ehkä saat vähän ajateltavaa:
No minä miehenä puhun nyt vähän omakohtaisesta kokemuksestani siitä, miten olen onnistunut parantamaan vähäseksistä liittoani. Tiedän myös muiden onnistuneen samoilla keinoilla. Suosittelen sinua tutustumaan Married Man Sex Life -nimiseen teokseen, jossa käsitellään tarkkaan näitä asioita. Oletan tässä, että teillä on joskus ollut enemmän/riittävästi seksiä, eikä vaimosi ole muuten vain enemmän tai vähemmän aseksuaali ihminen tai kärsi mistään fyysisestä vaivasta.
Ensinnäkin sun pitää ymmärtää, että verrattuna miehiin naisten seksuaalisuus on paljon responsiivisempi. Kun miehille seksissä on kyse enemminkin seksuaalisten paineiden purkaus, niin naisille on paljon tärkeämpi se, kenen kanssa hän harrastaa seksiä. Syy tähän on puhtaasti evolutiivinen: naisille seksin kustannukset ovat aina olleet suuremmat, koska hän voi tulla raskaaksi. Lisäksi synnytys on ollut kautta aikojen yksi merkittävin naisten kuolemanaiheuttajista. Naisilla on siis hyvä syy olla huomattavasti miehiä valikoivampi seksikumppaneiden suhteen.
Tästä me päästään seuraavan vaiheeseen eli siihen, ettei vaimosi todennäköisesti pidä sinua enää seksuaalisesti puolensavetävänä. Hän olettaa (tietää) olevansa sinua viehättävämpi, eikä hän pelkää sinun hakevan seksiä suhteen ulkopuolelta. Seksistä on tullut enemminkin vallanväline suhteessanne, jota säännöstellään tarkasti esimerkiksi palkitsemisen muodossa. Tämän takia sun vaimo raivostuu, kun otat seksin vähyyden puheeksi. Yrität järkyttää parisuhteen valtarakennetta, joka toimii hänen edukseen, eikä hän todellakaan suostu siihen SINUN tasoisen miehen takia.
Ratkaisuna sun pitää parantaa itsessäsi niitä piirteitä, mihin naiset tavanomaisesti kokevat vetoa. Nämä ovat mm. fysiikka, pukeutuminen, sosiaalinen asema sekä itsevarmuus ja se miten viestit sitä. Tästä tulee muutenkin melkoinen romaani, joten en paneudu noihin tarkemmin. Jos on pakko valita yksi osa-alue jota parantaa, niin ehdottomasti fysiikka. Alhainen rasvapitoisuus + lihakset vetoavat lähes aina naisiin, sanoivat he mitä tahansa. Lisäksi kun käyt salilla, olemuksesi sekä itsevarmuutesi paranevat kuin itsestään, mikä on aina puoleensavetävää miehessä. Lopullisesti tavoitteenasi on parantaa vetovoimaasi vaimoosi nähden niin paljon, että alat horjuttamaan suhteen valtarakenteita. Vaimosi tietää, että hänen tulee suostua joko elämään suhteessa, jossa on enemmän seksiä, tai vaihtoehtoisesti ottaa riski sun menettämisen suhteen. Joidenkin mielestä tämä voi olla ilkeää tai manipulatiivista, mutta kyseessä on hyvinkin toimiva menetelmä.
Lopuksi sun pitää lopettaa seksin pyytäminen. Älä ikinä enää pyydä seksiä tai neuvottele sen määrästä. Vaimosi keksii kyllä erinäisiä hatusta revittyjä tekosyitä tai asioita xyz mitä sun pitää tehdä saadaaksesi seksiä. Sun pitää ilmaista, että haluat seksiä ja ottaa ohjat käsiisi. Tämä osoittaa, että olet seksuaalisesti itsevarma ja oman arvonsa tunteva mies, mikä on puoleensavetävä piirre. Tietty jos vaimosi sanoo selkeästi ei, niin sitten se on ei. Älä kuitenkaan provosoidu kieltäytymisestä, koska se on turnoff. Mene nukkumaan tai vaihtoehtoisesti puuhastele jotain muuta. Kieltävien vastausten määrä kyllä laskee tasaisesti sitä mukaan kun kasvatat viehätysvoimaasi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:22"]
Miten läheisyyskammoinen ihminen teiltä löytyy, jos esim.yhteinen loma, jossa voi tapahtua eroottista lähentymistä,on pois laskuista? Eikö toisen viereen voi mennä halimaan? Eihän tuollaisessa suhteessa ole kuin kuoret jäljellä, jos niitä ei voi edes kuvitella järjestävänsä. Mikä teidän liittoa pitää kasassa?
Itse puhuit eroottisesta lomasta. Se kyllä tarkoittaa sitä, että jos lähdetään erotiikkalomalle, niin pannaan aivot narikkaan ja rakastellaan ja naidaan ainakin enemmän kuin kerran tai kaksi.
Yhteinen loma, jossa voisi tapahtua eroottista lähentymistä onkin täysin eri asia.
Halimisasia; kyllä sitä varmaan voitaisiin halia vaikka maailman tappiin saakka.
Ja hyvät naiset, yrittäkää päättää. Ohjeena on, että pientä erotiikkaa ja pientä koskettelua ja pientä leikkimielistä vihjailua tulee harrastaa koko ajan. Kehua pitäisi ja arvostaa ja kaikkea muuta egobildingiä harrastaa. Mutta kun mutta. Esimerkiksi ulkonäköön kohdistuva kehuminen kyllä karsitaaan naisellisilla tekniikoilla. Jos vaikka ihailee hyvin muodostutta takapuolta ja kertoo mitä painetiloja se saa aikaan, niin kyllä palautetaan maan pinnalle kertomalla, että se johtuu siitä, että olen lihava. Tekee niin tai näin, niin kyllä se nainen on kuskin paikalla, valitettavasti.
Kyllä tämä liitto pysyy kasassa. Pitkä historia, lapset, lainat, hyvä elämänkumppani, aika ajoin tyydyttävää seksiä ja siinä välillä sen verran, ettei pää sentään räjähdä.
Tuo minun aikaisempi kommenttini oli vähän piikittelyä lainattuun kommenttiin. Eihän siinä ollut tietokaan siitä, että toinen osapuoli olisi haluton, vaan kertoi monen toivotilasta, jossa oli seksiä ja aloitteita molemmilta osapuolilta. Haluaisin nähdä sen aloituksen, jossa mies valittaa tilannetta ja vaimon haluttomuuden osoitus on vaimon aloitteesta tehtävät nakusiivoukset. ;=)
[/quote]TÄ????
Naisesi hermostuu pyllyn kehumisesta? Jos mun peffaa kehutaan noin, en todellakaan vedä siitä hernettä nenään. En ylipänsä ota pulttia ulkonäöstäni saati käännä positiivisuutta vittuiluksi. Omituista, todellakin. Tekeekö jotkut oikeasti niin? No, en kai ole sellainen trendikäs uusviktoriaaninen nipo...Meillä haliminen pitää seksinkin kehissä, teidän oloista en tiedä.
Ymmärsin, että teillä olisi pakastettu aviovuode, jota pitäisi sulatella lempeän eroottisella lomalla-siinä sivussa voisi alkaa roihuta vaikka pikkuhiljaa. Sitten olisi aivot narikkaan-panoloman vuoro. Käsitän eroottisen loman enemmän esilekkinä kuin actionina.
Married man sex life -kaveri on niin oikeassa. Se menee juuri noin. Kuulemani mukaan älykkäät naiset harrastavat enemmän seksiä, koska pystyvät älynsä ansiosta ylittämään nämä perus evolutiiviset jutut. Jos on taviksen kanssa naimisissa niin silloin mennään näiden perusjuttujen mukaan
joo meleko hilijasta on seksin suhteen.. tälle vuotta ei vielä yhtää kerta..viime vuonna n.kerran kk hyvällä tuurilla. ei saa vaikka kuin yrittää olla hyvänä koti isänä.!! en tiiä ottasko eron vai lähtiskömuualta kahtelee..
Jos kotona joutuu kerjäämään seksiä, niin etsikää itsellenne hyvä rakastajatar.
Kallista, mutta ei tarvii puutteessa elää.
pitäs jostai löytää semmonen..:) tosiaan ärsyttää ku kerjätä pitää ja se ei ainakaa paranna tilannetta.runkata pittää jos meinaa tyydytyksen saaha eikä se korvss lihan himoa.
Käy jotenkin vähän sääliksi seksittömissä liitoissa eläviä. Niin miehiä kuin naisiakin. Parinvalinnassa varmaan ollut väärät kriteerit päällimmäisenä tai sitten ihmiset etääntyneet toisistaan. Kyllä siihen omaan puolisoonkin pitää tutustua vuosien vieriessä jatkuvasti uudelleen. Ihmiset muuttuvat elämän aikana paljon.
N31
tätä onkelmaa ollu jo pitkään..:( ennen ei tarvinu kerjätä vaa nyt ku on lapset saatu nii loppu seksi ku seinään... voi olla että hakee tyydytyksen muualta ku on sen tehnyt ennenkin vaa antoin anteeksi ku nii kovasti lupaili ja pyyteli anteeksi. ois sillo pitäny olla jämynä ja lopettaa tämä pelleily siihen nii uskosin että ois elämän suhteen asiat paljon valoisammin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:22"]
Married man sex life -kaveri on niin oikeassa. Se menee juuri noin. Kuulemani mukaan älykkäät naiset harrastavat enemmän seksiä, koska pystyvät älynsä ansiosta ylittämään nämä perus evolutiiviset jutut. Jos on taviksen kanssa naimisissa niin silloin mennään näiden perusjuttujen mukaan
[/quote]
Niin totta. Menin nuorena naimisiin ja luulin vaimoni olevan älykäs. Ajan myötä on selvinnyt että hän on vain taitava puhumaan ja manipuloimaan, mutta blondi mikä blondi.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:22"]
[/quote]
saatttaa ollakki. vttaa kuunnella aina nuita puolison ajatuksia kun kysyn missä nyt ajatukset on kun on kuin poissatolaltaan kun pitäs hommiin ryhtyä. - vastaa että pitää muitaki ajatella. no hehe muksut nukkui ja oli siivottu yms. eivät saakutti osaa irrottautua roolistaan puolison rooliin. just tavisnainen itselläki. lulen että yliopistonaiset jotenki käyttää aivojaan enemmän ja nauttivat seksistä enemmän ehkä saavat orkkujakin kun ovat yleensä paremmassa kunnossa...
on vaikka kuin monesti vaa aina löytyy joku selitys kun ottaa puheeksi. m33
Olen tavis, joka osaa irrottautua ja huolehtia eroottisesta puolestaan.
Kuule annappa sille suihin!! Toimii aina..
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 03:39"]
Olen tavis, joka osaa irrottautua ja huolehtia eroottisesta puolestaan.
[/quote]
Mistä sä tiedät että sä et ole älykäs? Jos pystyt hyvin irrottautumaan eri rooleihin, se voi kertoa sosiaalisesta älykkyydestä joka on hiukan eri kuin Yliopistossa usein tarvittava ongelmanratkaisukyky. Voi olla sattumaa, mutta kuumimmat kyydit olen saanut perheelliseltä varatulta luonnontieteistä väitelleeltä naiselta.
Meillä ei olla enää yhtä aikaan sängyssä hereillä. Kun olen nukahtanut vaimo tulee sänkyyn ja herään ennen vaimoa ja nousen aamupalalle. Tai jos herään yöllä kun vaimo vielä on telkkua katsomassa ja menen seuraksi niin lähtee samantien nukkumaan. Mitä ajatella? Mitä tapahtuu kun seksi loppuu??
♠M♠