Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei halua...

Vierailija
09.10.2014 |

seksiä.

Miten vaimoon sais vauhtia? Olen totaalisen kyllästyny tilanteeseen. Seksiä on aivan liian harvoin, nykyisin menee vähintään kaksi viikkoa seksi kertojen välissä.

Ollaan nelikymppinen pari, oltu yhdessä 20v, menee hyvin, rakastetaan toisiamme, olen kiltti ja huomaavainen, teen ruokaa ja kotitöitä ja kaiken pitäisi olla kunnossa... Pidän myös itsestäni huolta, en juo enkä polta. Mutta kun ei vaan saa seksiä???!!!

Auttaako tähän muu kun vaihtaa vaimoa vai tyytyä pariin kertaan kuukaudessa?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi, mutta en tuohon oikein usko, että peilinkuvatus vastustaisi. Kun viennin tynkää muualta kyllä löytyisi, onpahan eräs neiti jopa kosassut.

Tämän takia olenkin hieman ihmeissäni, liekö jo alkavat vaihdevuodet kiusaa. Vaimo on 45 v. Mutta eikös tuossa iässä nainen ala vasta olemaan "härimmillään".

Vierailija
22/120 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eukko aina väsynyt. vkl tehtävä päivällä ja laitettava lapset eri huoneeseen. ja mitäs luulet kun päivällä tehdään se tehdään pikana. muutekin panot aina pikasia en tiedä mitä niistä nauttii mutta koskaan ei viihdy vieressäni puolta tuntia. puhumattakaan esleikeistä. no kyllä joskus maistaa mutta alkaa väsyttää tms. ja minähän en koskaan saa nuolla. arvatkaa mikä tuska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ymmärrä sellaista, että ei haluta seksiä. Miehillä ehkä on luontainen tarve ja halu alunperin läsnä, mutta naisilla mielestäni ei ole. Minäkään en lähtökohtaisesti itsekseni halua seksiä koskaaneli tunne jotain mystistä "halua". Siitä huolimatta, kun on komea ja ihanaluonteinen mies, joka osaa määrätietoisesti sytytellä seksiin, niin kyllä minä harrastan sitä todella mielellään joka päivä itseasiassa. Vaikka olen vaihdevuosi-ikäinen, niin ei ole kostumisongelmaakana, jos mies taitavasti lämmittelee vähän pidemmän ajan.

Onkohan muissa suhteissa niin, ttä mies jotenkin teoreettisella keskustelu-tasolla sitten kysyy naiselta, että "haluatko seksiä nyt?" Sitten nainen pohtii ja vastaa rehellisesti, että "eipä erityisemmin haluta". Sitten seksiä ei harrasteta ja mies luulee, että nainen on haluton? Miehen pitäisi ymmärtää, että hän pystyy monin eri keinoin saada naisen valmiiksi seksiin, vaikka hän alunperin ei olisi ollutkaan sillä tuulella. Nainen pitää vietellä. ormaali nainen ei kertakaikkiaan tunne samanlaista lähtökohtaista "halua" kuin mies, vaan se halu täytyy määrätietoisen ja romanttisen rakastajan elkein joka kerta herättää hänessä erikseen.

Vierailija
24/120 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:39"]

En oikeastaan ymmärrä sellaista, että ei haluta seksiä. Miehillä ehkä on luontainen tarve ja halu alunperin läsnä, mutta naisilla mielestäni ei ole. Minäkään en lähtökohtaisesti itsekseni halua seksiä koskaaneli tunne jotain mystistä "halua". Siitä huolimatta, kun on komea ja ihanaluonteinen mies, joka osaa määrätietoisesti sytytellä seksiin, niin kyllä minä harrastan sitä todella mielellään joka päivä itseasiassa. Vaikka olen vaihdevuosi-ikäinen, niin ei ole kostumisongelmaakana, jos mies taitavasti lämmittelee vähän pidemmän ajan.

Onkohan muissa suhteissa niin, ttä mies jotenkin teoreettisella keskustelu-tasolla sitten kysyy naiselta, että "haluatko seksiä nyt?" Sitten nainen pohtii ja vastaa rehellisesti, että "eipä erityisemmin haluta". Sitten seksiä ei harrasteta ja mies luulee, että nainen on haluton? Miehen pitäisi ymmärtää, että hän pystyy monin eri keinoin saada naisen valmiiksi seksiin, vaikka hän alunperin ei olisi ollutkaan sillä tuulella. Nainen pitää vietellä. ormaali nainen ei kertakaikkiaan tunne samanlaista lähtökohtaista "halua" kuin mies, vaan se halu täytyy määrätietoisen ja romanttisen rakastajan elkein joka kerta herättää hänessä erikseen.

[/quote]

Tuossa on todella paljon asiaa. Miehellä halu syttyy todellakin itsestään ja se kasvaa päivä päivältä, kunnes sitä seksiä tulee. Nuorempien polvien parisuhteissa on varmaan paljon sitä, että ollaan niin tasa-arvoisia että normaalit sukupuoliroolit katoavat. Mies ehdottaa seksiä suoraviivaisesti ja yllättäen, ihan kuin pyytäisi parasta kaveriaan kaljalle. Harva nainen siitä syttyy. Nainen taas pakottaa miehen osallistumaan kodin puunaamiseen, mihin miehellä ei ole usein minkäänlaista intoa ja motivaatiota. Enkä tarkoita nyt perusrutiineja kuten pyykinpesua, astioiden pesua, imurointia ja ruuanlaittoa, joihin molempien tulee osallistua. Jos mies pakotetaan koko ajan vastenmieliseen puunaamiseen ja sisustamiseen, niin ei siitä miehestä ole enää viettelijäksi. Miehen pitää antaa olla mies ja toteuttaa omia juttujaan, silloin hän arvostaa naistaan ja haluaa vietellä tämän yhä uudestaan.

Vierailija
25/120 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi hiipunut viimeiset pari vuotta. Ikää on M41 ja N44, yhdessä 15v. Vaimo sanoi vasta että ei ole enää haluja. On aika etäinen ja ei pidä koskettelusta. En tiedä mitä ajatella... hämmenynyt olo :(

♠M♠

Vierailija
26/120 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ei anna ni ehkä sitten naapurin rouva?

Vierailija
27/120 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas niinpäin, että mies on se haluttomampi. Hälle riittäis kerran viikossa, kun mulle se on aivan liian vähän ja kasaa paineita onnistua joka kerralla, koska se voi taas olla viimeinen pitkään aikaan. Ei auta hepenet, roisit puheet tai suihinotto. Ei vaikeasti tavoiteltavaa leikkiminen eikä kiihkeää kotirouvaa esittäminen. Mikään ei auta. Rakastan miestäni hullun lailla, hän on elämäni rakkaus ja unelmieni kumppani. Kiihotun hänen tuoksustaan, ihostaan. Kiihotun hänen katselemisestaan suihkunraikkaana tai hiestä märkänä. Kiihotun hänestä, vaikka hän vain istuisi katselemassa telkkaria. Mutta ei. Miestä saa maanitella, houkutella mielin määrin, ei auta. Surullista.

Vierailija
28/120 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiskos kuvitella että kun yhdessä todetaan että kipinä on sammunut, hakeudutaan ammattiavun luo -uskon että hyvä parisuhdeterapia on hintansa väärti

tsemppiä

myös haluton vaimo, joka kärsii siitä myös itse. Minun mies haluaa minua kuin hullu puuroa, antaisi minulle kuun taivaalta kun saisi tyydyttää minua. Mutta kun minua ei huvita, niin ei huvita.

Vierailija
29/120 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nössöily, ja otat vaan sen akan

Vierailija
30/120 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen, jonkaa pitkä avioliitto päätyi eroon. Loppuvuodet olivat minun puoleltani todella haluttomia. Nyt kun mietin sitä aikaa, niin huomaan monia asioita, joista se johtui.

Suurin syy oli miehen fyysinen olemus. Ihan suoraan sanoen laiskanpulskea, pehmeä läski. Aika kurjasti sanottu, enkä koskaan sanoisi hänelle tätä. Mutta se on totta. Ei kauheasti kiihota mieletön vatsakumpu, joka läpsyy persettäsi vasten takaapäin pannessa. Samaten ratsastaa piti silmät kiinni (muka nautinnosta), kun eteen aukesi kahden litran pullataikina. Kyllä vihjailin, että voisi hieman kuntoilla koska se vaikuttaa terveyteen (mikä on sekin totta). Ja miten luulette ylipainon vaikuttavan hänen suoritukseensa seksissä? Niinpä, ei paljon jaksanut. Ihme kyllä, hänellä kyllä himoja oli, mutta suoritus oli aina lyhyt.

Niin, siitä tullaan toiseen puoleen. Paska seksi, kuten edellä kuvattu. Kaikki kaavoihin kangistunutta ja enemmän miestä tyydyttävää. Esim nuolemaan ei suostunut. Enkä minäkään sitten kostoksi imemään. Siinä sitä sitten oltiin. Niin, ehkä olisi enemmän pitänyt ohjata ja sanoa, mutta ei seksi ylipäätään maistunut hänen kanssaan.

Luulen myös että lapsiarki niittasi viimeiset niitit arkkuun. Sehän on helposti sellaista samaa minuuttipeliä päivästä toiseen. Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt jo heti alussa hommata enemmän kahdenkeskistä aikaa. Mennä syömään tai mitä tahansa. Pois arjesta. Samaten enemmän omaa aikaa kummallekin.  Irtautumishetkiä. Enkä tarkoita vierasta panoa, vaan ihan jotain mukavaa tekemistä kavereiden kanssa esim. Olimme siis liikaa vain äiti ja isä ja unohdimme itsemme.

Ja kun arki on kiireistä, niin helposti seksikin on kiireistä. Pikapanot on aina silloin tällöin paikallaan, mutta jos se on aina sellaista, niin eihän se aina sytytä. Jos seksiin kutsu on rintojen kouraisu ja perseen läpsäisy ja muna sisään melkein heti ja sitä muutama minuutti, niin himot loppuu. Miksi edes vaivautua, kun itse ei saa mitään?

Pakko olla sitä mieltä myös, että hormaalinen ehkäisykin (pillerit) vaikuttaa. Olen varma, että sekin lopetti isolta osalta seksihaluni. Jos lapsilukunne on täynnä, niin mikä teitä miehiä estää steriloimasta itseänne? Käsittääkseni pieni juttu miehelle. Vaimonne on jo vuosia omalta osaltaan hoitanut asian ja ottanut kehoonsa hormoneja. Meillä mieheni ei streilointiin suostunut.

Nyt kun olen ollut pari vuotta ilman pillereitä, niin haluni ovat heränneet aivan uudelle tasolle. Haluan joka päivä ja koko ajan. Olen sitä mieltä, että nelikymppinen nainen on seksuaalisuutensa huipulla. Jotkut himosulut ovat auenneet;) Olen itsevarma ja sujut kroppani kanssa. Kuntoileva nelikymppinenkin nainen voi olla kaunis näky alasti, vaikka media myllyttää vain nuoreutta. Tiedän mitä haluan ja miten partneria miellytetään. Tuntuu, että nyt on alkanut uusi elämä.

Vierailija
31/120 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup. pitäs se valinta tehdä enemmän testostoria omaavasta naisesta eikä hellästä pullasta. ne actionnaiset tykkää seksista eikä halut sammu heti. miellyttäminen myös ok, saavat niitä orkkuja niin seksi kiiinnostaa.

Vierailija
32/120 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa on paljon. Hyvä kun saa kahdesti vuodessa.

Vierailija
33/120 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 13:39"]

enkin teoreettisella keskustelu-tasolla sitten kysyy naiselta, että "haluatko seksiä nyt?" Sitten nainen pohtii ja vastaa rehellisesti, että "eipä erityisemmin haluta". Sitten seksiä ei harrasteta ja mies luulee, että nainen on haluton? 

[/quote]

EI. Siitä ei ole kyse. Puhut sellaisen ihmisen kokemuksella, joka ei ikinä ole joutuntu haluttomuuden kanssa tekemisiin. Luuletko tosiaan että lukuisat miehet (ja naiset), jotka kärsivät tilanteesta eivät ole kokeilleet eri lähestymistapoja peppuun tarraamisesta ja suorasta lähestymisestä jalkahierontaan ja romanttisiin illallisiin. Kyllä näistä kärsii ihan kommunikaatiokykyiset ja täyden aivokapasiteetin omaavat pariskunnat. 

Menee taas siihen sarjaan, että syömishöiriöisten pitäisis syödä säännöllisesti normaalin kokoinen ateria. Sehän on helppoa. Eli älä neuvo jos et asiasta mitään tiedä. 

Vierailija
34/120 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:37"]

Naisilla löytyy aina, ihan aina syy haluttomuuteen.

Jos ei ole PMS , synnytystä edeltävä tai vuosia kestävä synnytyksen jälkeinen masennus, on syynä sukat lattialla tai väärässä asennossa oleva matto.

Jätä se emakko, tai otat jonkun kivan pikku syrjähypyn oheen.

[/quote]

Päänsärky, väsymys, väärä kellonaika, liian pienet lapset, liian isot lapset, veljen vaikeudet, äidin sairastuminen, isän työttömyys, kaukaisen sukulaisen kuolema, työstressi, opiskelustressi, synttärien valmistelustressi, hankala työkaveri, pesemättömät ikkunat, huonot olosuhteet, lihavuuden tunne, 12 vuotta sitten sanottu väärä sana, vääränlainen lähestyminen, lähestymättömyys, kaavamaisuus, rahahuolet... Tässä murto-osa vaimon syistä kieltäytyä seksistä, mitä nyt parissa minuutissa tuli mieleen. Ylipäänsä mikä tahansa mitä elämässä tapahtuu tuntuu olevan syy kieltäytyä.

[/quote]

Sori pojat, mutta tuo on pelkkää koodikieltä sille todelliselle syylle: "En nauti seksistä sinun kanssasi". 

Vierailija
35/120 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanmarjat. 

Vierailija
36/120 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on vaohdevuodet. Aiheuttaa haluttomuutta. Menkää lääkäriin ja puhukaa murhenne hänelle.
Hormoonikorvaushoito..

Vierailija
37/120 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 15:18"]Vaimollasi on vaohdevuodet. Aiheuttaa haluttomuutta. Menkää lääkäriin ja puhukaa murhenne hänelle.
Hormoonikorvaushoito..

[/quote]
vaihdevuodet

Vierailija
38/120 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuorelta vaikuttaa ollakseen vaihdevuosissa. Taitaa vaan teidän seksi juuttunut samoihin vanhoihin kuvioihin ja silloin se kiinnostus kyllä tahtoo hiipua yhdellä jos toisella. Koittakaa kehittää jotain uusia leikkejä...vähän "tuhmempaa" menoa niin ehkä se sytyttäisi. Tarvoudu vaikka sänkyyn sidotuksi seksiorjaksi tai läiski vähän vaimoa pyllylle...yllätä hänet jollain uudella.

Vierailija
39/120 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 18:15"]

Vähän nuorelta vaikuttaa ollakseen vaihdevuosissa. Taitaa vaan teidän seksi juuttunut samoihin vanhoihin kuvioihin ja silloin se kiinnostus kyllä tahtoo hiipua yhdellä jos toisella. Koittakaa kehittää jotain uusia leikkejä...vähän "tuhmempaa" menoa niin ehkä se sytyttäisi. Tarvoudu vaikka sänkyyn sidotuksi seksiorjaksi tai läiski vähän vaimoa pyllylle...yllätä hänet jollain uudella.

[/quote]

Eihän tollasta uskalla yllätyksenä tehdä! Jos ei tule pahoinpitelysyytettä niin hirveän huudon kuukauden mykkäkoululla maustettuna ainakin.

Ja jos etukäteen kysyy, niin yllätys hieman laimenee. Eikä tuo ainakaan meillä ole aiheesta muutenkaan halukas keskustelemaan. Todennäköisesti tuollaisella ehdotuksella sais myös mykkäkoulun aikaiseksi.

T: toinen samanlainen aviomies

Vierailija
40/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ap pettäminen siinä syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi