Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:38"]
Ap on sama tyyppi, joka viimeksi esiintyi nettitreffiseuraa etsivänä miehenä. Ihan sama kirjoitustyyli ja tyhmäksi heittäytyminen. Opettele edes vaihtelemaan kirjoitustyylejäsi, niin et ole näin ilmiselvä.
[/quote]
Tiedän mistä ketjusta puhut, mutta en todellakaan ole sama tyyppi. Hankala uskoa, että vaikuttaisin ihan niin vajaalta.
Ja kahvittelu ystävän kanssahan on varmaan naisille parasta mahdollista lääkettä, jos on tullut jätetyksi. Eli luulisi, että naiseni olisi ilomielin menossa ystävänsä luokse kahville siinä tilanteessa eikä haluaisi viettää syntymäpäiviään kotona yksin synkistellen?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:38"]
Ap on sama tyyppi, joka viimeksi esiintyi nettitreffiseuraa etsivänä miehenä. Ihan sama kirjoitustyyli ja tyhmäksi heittäytyminen. Opettele edes vaihtelemaan kirjoitustyylejäsi, niin et ole näin ilmiselvä.
[/quote]
Tiedän mistä ketjusta puhut, mutta en todellakaan ole sama tyyppi. Hankala uskoa, että vaikuttaisin ihan niin vajaalta.
Ja kahvittelu ystävän kanssahan on varmaan naisille parasta mahdollista lääkettä, jos on tullut jätetyksi. Eli luulisi, että naiseni olisi ilomielin menossa ystävänsä luokse kahville siinä tilanteessa eikä haluaisi viettää syntymäpäiviään kotona yksin synkistellen?
[/quote]
Reps, vai kahvittelu hyvää lääkettä särkyneeseen sydämeen! Kyllä hyvä seksi parantaa kaikkein parhaiten, ja villi sinkkujuhlinta synttäreiden kunniaksi.
Sinä aikana, kun nainen on jätetty (2 päivää), hän todennäköisesti käy läpi miehen kaikki negatiiviset puolet. Itse ainakin alkaisin heti vain miettimään sitä miten paska mies oikeasti on ja mua ei todennäköisesti kiinnostais koko ihminen parin päivän jälkeen, vaikka miten olis ollu vitsi ja oikeasti haluis kosia. Huono läppä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:38"]
Kuten sanoin niin se parin päivän "tuska" (mielestäni tuo sana on kyllä vähän liioittelua) vaan korostaisi ja maksimoisi sitä parin päivän päästä tulevaa onnen tunnetta. Ja se helpotuksen määrä olisi varmaan valtava, positiivisia tunteita olisi niin paljon. Tai no en ole enää niin varma siitä teidän todella negatiivisten kommenttien jälkeen. Ja sanoitte sitä, että nainen ei haluaisi tämän jälkeen edes viettää syntymäpäiviä kanssani: naisen yksi kaveri on juonessa mukana, koko syntymäpäiväjuhlatkin ovat tavallaan yllätys eli nainen ei osaa kieltäytyä kun ei edes tiedä koko juhlista vielä, naiseni tulee siis kyllä viettämään syntymäpäivänsä mm. minun kanssani.
[/quote]
Miksi sana tuska on mielestäsi liioittelua? Etkö usko naisesi rakastavan sinua niin paljon, että tuntisi tuskaa jos sinä hänet jättäisit?
Heti kun naisen miespuoliset ystävät kuulevat että nainen on sinkku, alkaa todennäköisesti naiselle sataa viestejä. Ainakin aina kun mä olen sinkkuuntunut, seuraa on ollut tarjolla ovista ja ikkunoista.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:19"]
Mitäs jos käykin niin, että tyttöystävä vastaa tähän valejättöön että "Joo, oon pohtinu samaa. Parempi erota" tai että "Aijaa, ihan sama käy mulle" ja on kun moksiskaan. Siinä osuu hauska pila omaan nilkkaan.
[/quote]
No jos ero olisi naiselle ihan sama, niin sittenhän olisi vain hyvä että se tulisi tietooni. Tosin nainen rakastaa minua eikä suhtautuisi tuolla tavalla siihen
[/quote]
Rakastatko sinä? Ei nimittäin juurikaan vaikuta siltä.
[/quote]
Kyllä todellakin rakastan, eikö kosintakin jo kerro siitä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"]No miten hänen tulisi vale-eroon suhtautua, että yllätys olisi oikeanlainen?
[/quote]
Parasta olisi, jos nainen aluksi pettyisi ja suuttuisi muttei kuitenkaan täysin murheen murtama olisi, en tietenkään halua hänen kokevan kamalaa tuskaa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:25"] [quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:19"] Mitäs jos käykin niin, että tyttöystävä vastaa tähän valejättöön että "Joo, oon pohtinu samaa. Parempi erota" tai että "Aijaa, ihan sama käy mulle" ja on kun moksiskaan. Siinä osuu hauska pila omaan nilkkaan. [/quote]
No jos ero olisi naiselle ihan sama, niin sittenhän olisi vain hyvä että se tulisi tietooni. Tosin nainen rakastaa minua eikä suhtautuisi tuolla tavalla siihen [/quote] Rakastatko sinä? Ei nimittäin juurikaan vaikuta siltä. [/quote] Kyllä todellakin rakastan, eikö kosintakin jo kerro siitä.
[/quote]
Kertoo lähinnä sinun itsekeskeisyydestäsi. Yleensä kosintaa suunnitteleva pohtii, suostuukohan kosittava, ja miettii, miten tilanteesta saisi mahdollisimman suotuisan kyllä-vastaukselle. Sinä kuvittelet naisen ilman muuta iloissaan suostuvan, vieläpä nöyryyttävän ja tuskallisen pilan jälkeen hänen mietittyään pari päivää sinun huonoja puoliasi (näin tapahtuu kun suhde päättyy, mieli alkaa hakea hyvää uudesta tilanteesta).
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:26"]No miten hänen tulisi vale-eroon suhtautua, että yllätys olisi oikeanlainen? [/quote] Parasta olisi, jos nainen aluksi pettyisi ja suuttuisi muttei kuitenkaan täysin murheen murtama olisi, en tietenkään halua hänen kokevan kamalaa tuskaa.
[/quote]
Jos nainen ei kokisi "kamalaa tuskaa" kun jätät hänet, hän tuskin rakastaa sinua niin paljon että naimisiin edes tahtoisi...
Vai kaverit pitävät hyvänä ideana. He eivät ilmeisesti pidä tyttöystävästäsi ja toivovat eroanne tai sitten sulla on ääliökaveripiiri. Kuten tuolla joku sanoikin, minäkin uskon, että et edes pääse kosimaan, kun tyttö ei halua olla tekemisissä kanssasi enää.
Koska kysyt jo otsikossasi olisiko tämä liian julma pila, oot tainnut tulla jo itsekin miettineeksi asiaa. Kandee luottaa siihen intuitioon....
Kukaan ei voi olla noin kujalla kuin ap. Tämä on siis provo. Onneksi olkoon, provosoiduimme.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:38"]
Kuten sanoin niin se parin päivän "tuska" (mielestäni tuo sana on kyllä vähän liioittelua) vaan korostaisi ja maksimoisi sitä parin päivän päästä tulevaa onnen tunnetta. Ja se helpotuksen määrä olisi varmaan valtava, positiivisia tunteita olisi niin paljon. Tai no en ole enää niin varma siitä teidän todella negatiivisten kommenttien jälkeen. Ja sanoitte sitä, että nainen ei haluaisi tämän jälkeen edes viettää syntymäpäiviä kanssani: naisen yksi kaveri on juonessa mukana, koko syntymäpäiväjuhlatkin ovat tavallaan yllätys eli nainen ei osaa kieltäytyä kun ei edes tiedä koko juhlista vielä, naiseni tulee siis kyllä viettämään syntymäpäivänsä mm. minun kanssani.
[/quote]
Miksi sana tuska on mielestäsi liioittelua? Etkö usko naisesi rakastavan sinua niin paljon, että tuntisi tuskaa jos sinä hänet jättäisit?
[/quote]
Mielestäni kyseinen sana viittaa enemmän pitkäaikaiseen henkiseen/fyysiseen kipuun ja vielä vakavampaan elämäntilanteeseen (hyvin läheisen ihmisen kuolema, vakava sairaus tms), ei parin päivän surumielisyyteen.
Ap! V***n idiootti! Kysyit mielipidettämme, ja silti vänkäät vastaan!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:21"]
Selitä nyt vielä kerran, miten naisesi joutuu viettämään synttäreitä kanssasi, "halusi tai ei"? Miten sellaiseen tilanteeseen päädyttäisiin?
[/quote]
Selvä, tässä vielä selitys sinulle ja parille muulle kyselijälle: Naisen yksi parhaista ystävistä aikoo jo varmaan huomenna kysyä, että haluaisiko hän tulla kahvittelemaan tämän luokse syntymäpäivän kunniaksi. Nainen varmasti suostuu hyvän ystävänsä kahvikutsuun, ja kun hän tulee paikalle on siellä myös minä ja meidän kummankin kavereita. Sitten onkin tiedossa varsinainen yllätys eli minun kosintani, loppuillasta juhlitaankin sitten sekä syntymäpäiviä että kihloja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan
[/quote]
Olet sinä yksinkertainen. Tuossa tilanteessa moni nainen peruu homman, lähtee ehkä "äitinsä luokse".
Ymmärrän AP:n pointin, mutta vedät asian ihan överiksi. Et voi mitenkään tietää miten tyttöystäväsi tulee tuohon reagoimaan ja vaikka hän hyppäisikin kaulaasi ja kirkuisi ilosta, olet tuossa vaiheessa saanut jo vähintäänkin istutettua epäilyksen siemenen. Todennäköisesti jotain paljon vakavampaa.
Etkö voisi esimerkiksi sanoa, että joudutkin jäämään töihin tai lähteväsi kaverisi kanssa kalaan? Ja sitten yllätät hänet!
Entä jos tyttöystäväsi suostuu, mutta jättää sinut sitten alttarille? Se vasta hauskaa olisikin!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:38"]
[/quote]
[/quote]
Mielestäni kyseinen sana viittaa enemmän pitkäaikaiseen henkiseen/fyysiseen kipuun ja vielä vakavampaan elämäntilanteeseen (hyvin läheisen ihmisen kuolema, vakava sairaus tms), ei parin päivän surumielisyyteen.
[/quote]
Mutta eihän nainen tiedä, että kyse onkin vaan parin päivän pilasta. Ja sitä paitsi jos itse olisin tuo kyseinen nainen, niin tuska ei päättyisi siihen kun paljastat kaiken olleen pilaa. Tuska jatkuisi, koska olisi saanut tietää, että on ollut vuosia noin vajaan, ääliömäisen ja lapsellisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:19"]
Mitäs jos käykin niin, että tyttöystävä vastaa tähän valejättöön että "Joo, oon pohtinu samaa. Parempi erota" tai että "Aijaa, ihan sama käy mulle" ja on kun moksiskaan. Siinä osuu hauska pila omaan nilkkaan.
[/quote]
No jos ero olisi naiselle ihan sama, niin sittenhän olisi vain hyvä että se tulisi tietooni. Tosin nainen rakastaa minua eikä suhtautuisi tuolla tavalla siihen
[/quote]
Mistä sinä tiedät, että naisesi rakastaa sinua? Et kuitenkaan usko hänen tuskaa tuntevan suhteenne päätyttyä, joten kuinka suuresta rakkaudesta voi olla kyse?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 18:21"]
Selitä nyt vielä kerran, miten naisesi joutuu viettämään synttäreitä kanssasi, "halusi tai ei"? Miten sellaiseen tilanteeseen päädyttäisiin?
[/quote]
Selvä, tässä vielä selitys sinulle ja parille muulle kyselijälle: Naisen yksi parhaista ystävistä aikoo jo varmaan huomenna kysyä, että haluaisiko hän tulla kahvittelemaan tämän luokse syntymäpäivän kunniaksi. Nainen varmasti suostuu hyvän ystävänsä kahvikutsuun, ja kun hän tulee paikalle on siellä myös minä ja meidän kummankin kavereita. Sitten onkin tiedossa varsinainen yllätys eli minun kosintani, loppuillasta juhlitaankin sitten sekä syntymäpäiviä että kihloja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan
[/quote]
Itse vaatisin tuossa tilanteessa, että sinä ja kaverisi poistutte juhlista välittömästi, tai muuten lähden itse.
[/quote]
Tarkennus: siis vaatisin heti kun näen sinut juhlissa. Jos juhlat kerran ovat minulle järjestetyt, saan varmasti päättää, onko eksälläni lupa olla siellä.