Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
361/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi yhtään. Mautonta.

Vierailija
362/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen kosintaan minä ainakin vastaisin kuuluvasti EI KIITOS! - Tuollaista teinihuumoria... Aikuistu  hyvä mies, jos naimisiinkin aiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aavistus, että saat rukkaset ja kuljette eri teitä sen jälkeen.

Vierailija
364/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo. Tuolla asialla ei pelleillä piste. Älä tee noin. Jos teet toivon ettet saa ihan hirveyksiä aikaiseksi.

Vierailija
365/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää..

Vierailija
366/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään järkeä. Luuletko, että se naisesi edes haluaa viettää synttäreitään sun kanssa sen "jättämisen" jälkeen? Siitä naisesta varmaan tuntuu, että se on joutunut sun kaveripiirin naurunaiheeksi, eikä todellakaan välttämättä lepy ihan heti, vaikka luulet tuon kosinnan olevan iloinen yllätys.

Vierailija
367/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä idea, mutta jätä toi jättäminen kokonaan pois. Jos kosinnasta tms. ette ole puhuneet etukäteen, siinä on jo iloista yllätystä ihan tarpeeksi. Valejättäminen on lapsellinen idea. En suosittele todellakaan!

Vierailija
368/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosta ei paljon lapsellisempaa vois keksiäkään!

Vierailija
369/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs draamaqueen sinä olet? varaudu sitten siihen, että nainen onkin pyrähtänyt tyttöjen kanssa ostoksille New Yorkiin just kun sinä sitä neilikkaa napinläpeen sovittelet, ups, unohtuikin tulla niihin sun unelmahäihisi.

Vierailija
370/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Voin vain kuvitella sitä onnen tunnetta kun "naisesi" pääsee sinusta eroon.

Vierailija
371/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos naisystäväsi ehtii siinä hetken itkettyään hakemaan jo lohtuseksiä joltain satunnaispanolta? Olisiko muutenkaan varmaa, että hän suostuisi kosintaasi (tai osaisi ottaa sen vakavasti, jos olet tuollainen "vitsailija")?

Vierailija
372/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi käydä niin, että sinut jätetään idioottimaisen luonteesi takia. Ei kukaan jaksa kakaramaisia ja tahdittomia kepposia, jotka eivät ole edes hauskoja. Typeryys on rasittavaa.

Mutt' joo, tee vaan, naisesi ansaitsee paremman miehen.

Vierailija
373/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähempikin säikäyttäminen riittää kuin jätetyksi tuleminen! Yllätä vaik jotenkin niin että sanot lähteväsi viikonlopun viettoon ystävien kanssa toiselle paikkakunnalle ja myöhemmin yllätätkin kosinnalla ja sinne kylpylälomalle tms. lähdettekin te kahdestaan.

Vierailija
374/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä idea nyt noin negatiivisen vastaanoton sai? Kaikki kaverini ja osa naisenkin kavereista on pitänyt sitä hyvänä ideana. Joo, naisystäväni olisi pari päivää maassa ja surullinen mutta syntymäpäivänään varmasti moninkerroin onnellisempi, tämä valejättäminen minun mielestä vaan tehostaisi onnea kun tulisi ihan puun takaa ja parin päivän allapäin olemisen jälkeen.

Vierailija
375/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauhee ajatus tuo jättäminen. Ymmärrän kuitenkin pointin. Joten jos tekisit niin, että ilmoitat vaan, että haluat nyt vähän aikaa miettiä teidän suhdetta. Mutta se mietintäaika ei saa olla vuorokautta pidempi

Vierailija
376/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut paljon näitä idioottimaisia "naiseni" tarinoita, liekö sama ap.

Vierailija
377/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:58"]Tuollaiseen kosintaan minä ainakin vastaisin kuuluvasti EI KIITOS! - Tuollaista teinihuumoria... Aikuistu  hyvä mies, jos naimisiinkin aiot.
[/quote]

Liian lapsellista jopa teinimeiningiksi. Jos mun poikaystävä, 18v, minä 16v (kohta 17v), tekisi tollatapaa ja yrittäisi sit mun synttäreillä väittää koko juttua pilaks ja kosia, niin sais kyllä huutia... Eikä tulisi kihloja.

Vierailija
378/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan kamala idea. Yhtä hyvin voisit sanoa, että rakas, mulla on sulle kauhea suru-uutinen. Äitisi on kuollut.

Tunnin päästä voisit sitten kertoa ilouutisen, että ei olekaan! Eikö olekin ihanaa, äitisi elää!?

Vierailija
379/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeissä näin tapahtuikin. Chandler yritti esittää, ettei halua naimisiin, tavoitteena yllättää Monica kosinnalla. Monica menikin sitten jättämään Chandlerin, tarkoituksena yllättää Chandler kosinnalla. En kyllä suosittele tosielämässä, aika riskialtista.

Vierailija
380/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämisellä pelleily olisi niin loukkaavaa, että en ikinä suostuisi tuollaiseen kosintaan. Idioottimainen idea. Ensin särjet sydämen ja sitten kuvittelet että se noin vain korjataan? Typerys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän