Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...
...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.
Kommentit (837)
Onko kyseessä alaspäinpeukkujen ennätys AP:lle?
"olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu." - AI ETTÄ SÄ OOT TÖRKEE!!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:05"]
Toivon sydämeni pohjasta, että tyttöystävä ei ota ap:ta takaisin. Ap on narsisti. Kaiken pitää olla niin SUURTA ja POIKKEUKSELLISTA, toisen tunteilla ei ole MITÄÄN merkitystä, satojen muiden ihmisten mielipidettä ei tarvitse kuunnella - ja sitten kun kaikki menee pieleen, tyttöystävä on lutka, heitän sen kamoineen pihalle ja en olisi halunnutkaan tuollaista.
Koska jos nainen ottaa ap:n takaisin, myöhemmin on kuultavissa seuraavaa: "Sain koko avioliittomme ajan kuulla olevani lutka, huora, munan perässä. Mieheni halusi aina, että kaikki on jotain erityistä, poikkeuksellista. Minun tunteillani ei ollut merkitystä. Varoituskellojen olisi pitänyt soida lujaa jo silloin kun mies kosi, mutta olin naiivi ja halusin uskoa hyvään - niin vakuuttavasti mies puolusteli hyviä aikeitaan. Kosinnan mies hoiti niin, että hän ensin jätti minut täysin yllättäen syntymäpäiväni aattona. Sen oli tarkoitus olla jonkinlainen testi. Menin täysin pois tolaltani, koska en ollut osannut aavistaa tällaista. Tämä oli osa hänen hienoa suunnitelmaansa: tarkoitus oli, että hän sitten kosisi minua yhtäkkiä ja minä olisin äärimmäisen iloinen tästä.
Jätetyksi tuleminen ja ne pari täysin yksinäistä päivää (mies ei vastannut puhelimeen) pisti elämäni kertaheitolla palasiksi. En pystynyt olemaan yksin kotona ja koetin muistella aikaa ennen häntä. Ajattelin, että hänellä on joku muu, jonka luokse on mennyt. Menin siis yksin baariin ja tapasin siellä mukavan miehen, jolle saatoin avautua. Yksi juttu johti toiseen ja menimme sänkyyn.
Tästä ex-mieheni raivostui eikä koskaan antanut sitä minulle anteeksi, vaikka itkien monta kertaa pyysin. Hänhän oli vain ollut järjestämässä elämää suurempaa kosintaa. Minulla on mennyt monta vuotta tajuta, miten tunteetonta toimintaa se oli. Että sillä tavalla ei tehdä ihmiselle, josta välittää. Pitkään kun elää narsistin kanssa, sitä alkaa uskoa siihen, mitä toinen selittää. Mutta sain siis kuulla olevani lutka ja huora koko avioliiton ajan. Lisäksi mies järjesti minulle jatkuvasti katoamistemppuja kostoksi tämän vuoksi myöhemminkin - ja raivostui, jos epäilin hänen olevan jossain pettämässä tai olisin halunnut tietää, milloin hän tulee takaisin.
Lisäksi mies vahti minun tekemisiäni tosi tarkkaan. En saanut käydä oikein missään yksin, koska muuten olin kuulemma taas huoraamassa. Minun piti rangaistukseksi aiemmasta olla aina kiltisti kotona. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että ei se oikeastaan edes ollut rangaistus, vaan mies odotti tuota kiltisti kotona istumista jo alun perinkin - teki hän sitten mitä tahansa, kuten ilmoittaisi "miettimistauosta" ja katoaisi päiviksi."
Tarinaa voisi jatkaa, esim. siitä, millaiseksi helvetiksi kaikki muuttui kun lapset syntyivät ja miten mies on käyttäytynyt eron jälkeen.
Joten toivon todella, että nainen ei koskaan ota ap:ta takaisin.
Samoin toivon, ettei ap koskaan lisäänny. Et ole aviomies- etkä isäainesta. Ei jatkoon.
[/quote]
Älä viitsi liioitella, en ole ikinä huoritellut ketään, teljennyt neljän seinän sisälle tai vahtinut tekemisiä tms. Minusta on täysin ymmärrettävää jos ei halua enää jatkaa suhdetta pettäjän kanssa, vaan haluaa tämän poistuvan kodistaan ja elämästään. Ja tässä ei ole kyse siitä ottaako nainen minut takaisin vaan siitä, että huolinko minä hänet takaisin. En huoli.
[/quote]
Ei nainen pettänyt sinua. Olitte epämääräisellä tauolla, etkä edes keskustellut hänen kanssaan säännöistä tai kestosta. Tai vastannut puheluihin että hän olisi voinut keskustella asiasta. Sait aivan ansiosi mukaan. Toivottavasti exäsi toipuu pian koko pikku pilastasi. Hänen ei ole vaikeaa löytää parempaa miestä. Olet paska.
[/quote]
Kyllä petti, koska me ei oltu erottu. Oli täysin naisen oma päätös panna toista, minä en siihen pakottanut tai edes usuttanut, täysin turhaa yrittää laittaa sitä syykseni. Mistä päättelet että hän löytää miehen helposti? Et tiedä hänestä muuta kuin sen että hän on pettäjä ja siitä tuskin voi päätellä mitään tuollaista.
[/quote]Kyllä tuollaista iljetys saa pettää. Piste.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:05"]
Toivon sydämeni pohjasta, että tyttöystävä ei ota ap:ta takaisin. Ap on narsisti. Kaiken pitää olla niin SUURTA ja POIKKEUKSELLISTA, toisen tunteilla ei ole MITÄÄN merkitystä, satojen muiden ihmisten mielipidettä ei tarvitse kuunnella - ja sitten kun kaikki menee pieleen, tyttöystävä on lutka, heitän sen kamoineen pihalle ja en olisi halunnutkaan tuollaista.
Koska jos nainen ottaa ap:n takaisin, myöhemmin on kuultavissa seuraavaa: "Sain koko avioliittomme ajan kuulla olevani lutka, huora, munan perässä. Mieheni halusi aina, että kaikki on jotain erityistä, poikkeuksellista. Minun tunteillani ei ollut merkitystä. Varoituskellojen olisi pitänyt soida lujaa jo silloin kun mies kosi, mutta olin naiivi ja halusin uskoa hyvään - niin vakuuttavasti mies puolusteli hyviä aikeitaan. Kosinnan mies hoiti niin, että hän ensin jätti minut täysin yllättäen syntymäpäiväni aattona. Sen oli tarkoitus olla jonkinlainen testi. Menin täysin pois tolaltani, koska en ollut osannut aavistaa tällaista. Tämä oli osa hänen hienoa suunnitelmaansa: tarkoitus oli, että hän sitten kosisi minua yhtäkkiä ja minä olisin äärimmäisen iloinen tästä.
Jätetyksi tuleminen ja ne pari täysin yksinäistä päivää (mies ei vastannut puhelimeen) pisti elämäni kertaheitolla palasiksi. En pystynyt olemaan yksin kotona ja koetin muistella aikaa ennen häntä. Ajattelin, että hänellä on joku muu, jonka luokse on mennyt. Menin siis yksin baariin ja tapasin siellä mukavan miehen, jolle saatoin avautua. Yksi juttu johti toiseen ja menimme sänkyyn.
Tästä ex-mieheni raivostui eikä koskaan antanut sitä minulle anteeksi, vaikka itkien monta kertaa pyysin. Hänhän oli vain ollut järjestämässä elämää suurempaa kosintaa. Minulla on mennyt monta vuotta tajuta, miten tunteetonta toimintaa se oli. Että sillä tavalla ei tehdä ihmiselle, josta välittää. Pitkään kun elää narsistin kanssa, sitä alkaa uskoa siihen, mitä toinen selittää. Mutta sain siis kuulla olevani lutka ja huora koko avioliiton ajan. Lisäksi mies järjesti minulle jatkuvasti katoamistemppuja kostoksi tämän vuoksi myöhemminkin - ja raivostui, jos epäilin hänen olevan jossain pettämässä tai olisin halunnut tietää, milloin hän tulee takaisin.
Lisäksi mies vahti minun tekemisiäni tosi tarkkaan. En saanut käydä oikein missään yksin, koska muuten olin kuulemma taas huoraamassa. Minun piti rangaistukseksi aiemmasta olla aina kiltisti kotona. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että ei se oikeastaan edes ollut rangaistus, vaan mies odotti tuota kiltisti kotona istumista jo alun perinkin - teki hän sitten mitä tahansa, kuten ilmoittaisi "miettimistauosta" ja katoaisi päiviksi."
Tarinaa voisi jatkaa, esim. siitä, millaiseksi helvetiksi kaikki muuttui kun lapset syntyivät ja miten mies on käyttäytynyt eron jälkeen.
Joten toivon todella, että nainen ei koskaan ota ap:ta takaisin.
Samoin toivon, ettei ap koskaan lisäänny. Et ole aviomies- etkä isäainesta. Ei jatkoon.
[/quote]
Älä viitsi liioitella, en ole ikinä huoritellut ketään, teljennyt neljän seinän sisälle tai vahtinut tekemisiä tms. Minusta on täysin ymmärrettävää jos ei halua enää jatkaa suhdetta pettäjän kanssa, vaan haluaa tämän poistuvan kodistaan ja elämästään. Ja tässä ei ole kyse siitä ottaako nainen minut takaisin vaan siitä, että huolinko minä hänet takaisin. En huoli.
[/quote]
Sinähän et alunperinkään rakastanut häntä. Typerä pilasi teki sen kyllä kaikille selväksi, joten turha esittää loukattua.
En pysty tai halua kirjoittaa pitkää selontekoa koska olen jonkinlaisessa shokkitilassa. Kirjoitan nyt kuitenkin lyhyesti kun haluan lohdutusta ja viisaita sanoja. Näin tapahtui eilen: menimme ovelle kaveriporukalla, kosin naista, nainen ei sanonut mitään vaan alkoi itkeä. Siitä ei tullut loppua. Mentiin sitten juttelemaan kahden kesken ja nainen paljasti, että oli heti miettimistauosta ilmoitettuani mennyt baariin ja ottanut sieltä jonkun miehen mukaan ja pani sitten sen kanssa. Ei päässyt kahvittelemaankaan sinne kaverilleen seuraavana päivänä kun oli niin kova darra. Helvetti minkälaista vihaa ja vitutusta koen nyt. Nainen haluaisi jatkaa (ei ollut yhtään vihainen tästä pilastani, varmaan syyllisyys omasta teosta niin kova ja syystäkin), minä en tiedä haluanko kun en tiennyt avovaimoni olevan tuollainen lutka. En edes jättänyt sitä vaan kyse oli vain miettimistauosta, ei silloin panna muita helvetti.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:00"]
En pysty tai halua kirjoittaa pitkää selontekoa koska olen jonkinlaisessa shokkitilassa. Kirjoitan nyt kuitenkin lyhyesti kun haluan lohdutusta ja viisaita sanoja. Näin tapahtui eilen: menimme ovelle kaveriporukalla, kosin naista, nainen ei sanonut mitään vaan alkoi itkeä. Siitä ei tullut loppua. Mentiin sitten juttelemaan kahden kesken ja nainen paljasti, että oli heti miettimistauosta ilmoitettuani mennyt baariin ja ottanut sieltä jonkun miehen mukaan ja pani sitten sen kanssa. Ei päässyt kahvittelemaankaan sinne kaverilleen seuraavana päivänä kun oli niin kova darra. Helvetti minkälaista vihaa ja vitutusta koen nyt. Nainen haluaisi jatkaa (ei ollut yhtään vihainen tästä pilastani, varmaan syyllisyys omasta teosta niin kova ja syystäkin), minä en tiedä haluanko kun en tiennyt avovaimoni olevan tuollainen lutka. En edes jättänyt sitä vaan kyse oli vain miettimistauosta, ei silloin panna muita helvetti.
[/quote]
Siis SINÄ tarvitset lohdutusta tuollaisen julman pilan jälkeen?! Ootko vähän vajaa, kun yli neljäsataa kommentoijaa on sanonu, että idea on tosi huono, ja silti toteutat sen?! Ja aika moni on täällä kirjoittanu mahdollisista uhkaskenaarioista, juurikin tuosta tyttöystäväsi järkytyksestä ja lohtuseksistä!
Ei tuo ole Ap. Tai sitten pilasi hyvän provon.
Viihdyttävin trolli hetkeen. Ja tarinan opetus on, että älä leiki toisen tunteilla
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 17:03"]
Miten tämä idea nyt noin negatiivisen vastaanoton sai? Kaikki kaverini ja osa naisenkin kavereista on pitänyt sitä hyvänä ideana. Joo, naisystäväni olisi pari päivää maassa ja surullinen mutta syntymäpäivänään varmasti moninkerroin onnellisempi, tämä valejättäminen minun mielestä vaan tehostaisi onnea kun tulisi ihan puun takaa ja parin päivän allapäin olemisen jälkeen.
[/quote]
Henk. koht. viskaisin "poikaystävän" päälle tulikuumaa tai jääkylmää juomista jos tuollaisen tempun tekisi. Plus, en todellakaan juhlisi mitään synttäreitä pari päivää sen jälkeen kun minut olisi jätetty.
Mitäpä jos se tyttöystäväsi ottaisikin ja vetäisisi itseltään ranteet auki kun "jättäisit" sen? Ihmiset toimivat arvaamattomasti tuollaisten tilanteiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:06"]
Ei tuo ole Ap. Tai sitten pilasi hyvän provon.
[/quote]
Kyllä olen. En ole "pilannut hyvää provoa" kun tämä ei ole provo ollutkaan, kerroin vain rehellisesti mitä on tapahtunut. Taisit pettyä loppuratkaisuun mutta minä en ole tapahtumiin voinut vaikuttaa, toivoin itsekin vähän erilaista lopputulosta.
Ap, mene johonkin psykoterapiaan, jooko? Parempi muille, ja ehkä itsellesikin.
up up
tuu ap kertoo mitä kuuluu ja maksimoi meidän mammojen onnentunne
Mitäs tässä, nainen on pyynnöstäni täältä poistunut ja siirtänyt tavaransa takaisin sinne vanhempiensa omistamaan asuntoon. Hokee edelleen kuinka pahoillaan on siitä että pani toista mutta en osaa kuvitella antavani sitä anteeksi. Hyvin todennäköisesti suhde oli siis tässä emmekä palaa yhteen.
Ja on muuten vastenmielistä kuinka te jotkut (no, melkein kaikki) lyötte lyötyä. Kärsin ihan tarpeeksi tästä petetyksi tulemisesta ja erosta ilman teidän näsäviisaita kommenttejakin.
Mitäs et kuunnellut meitä. Idiootti.
Tätä provoa on kyllä niin hauska lukea. :D
Kyllä mua säälittää ap:kin :( Se on kyllä tosi ajattelematon jne mutta onhan se surullista, että koko suhde tuhoutuu yhden pilan takia (vaikka se todella huono ja julma olikin), ap:n tarkoituksena kuitenkin oli pyytää naista kanssaan naimisiin :(
Ei v***tu mitä logiikkaa, AP. Vaikka naisesi olisi huumorintajuinen, niin usko meitä naisia; sen huumorintaju loppuu tasan tuohon sun pelleilyyn. Tuut niin saamaan rukkaset. Naisen logiikka kato toimii pikkasen erilailla ku miehen.
Mä en oikeasti tajuu mitä toi valejättäminen, mihin sitä oikeasti tarvii? Ja oikein ruhtinaalliset 2 vuotta yhdessä, onnea.
Ota oikeasti neuvot vastaan jos haluat naisesi pitää. ÄLÄ LEIKI TOISEN TUNTEILLA.