Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
301/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella tapahtunut tämä outo stoori pitää olla kiitollinen ap:n ex-tyttöystävän puolesta, että hän pääsi eroon mokomasta idiootista ennen kuin sitoutui oikeasti. Ihmettelyä täällä herättää se, miksi kukaan on edes alkanut seurustella moisen idiootin kanssa! Ap, saat vielä ansiosi mukaan = ei yhtään minkäänlaista naista löydy sinulle kunhan juttu leviää sinun "hauskoista" tavoistasi onnen maksimoimiseksi. Sinusta tulee todellinen naurun aihe koko paikkakunnalle - kehtaatko vielä naamaasi näyttää julkisesti? :p

Vierailija
302/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu mennä tyypin suunnitelma ihan putkeen, kun ei ole mitään kuulunut. Ja ärsyttääkö ketään muuta tuo "naiseni" ilmaisun käyttö? Aivan kuin tyyppi omistaisi tyttöystävänsä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:27"]

Jos on todella tapahtunut tämä outo stoori pitää olla kiitollinen ap:n ex-tyttöystävän puolesta, että hän pääsi eroon mokomasta idiootista ennen kuin sitoutui oikeasti. Ihmettelyä täällä herättää se, miksi kukaan on edes alkanut seurustella moisen idiootin kanssa! Ap, saat vielä ansiosi mukaan = ei yhtään minkäänlaista naista löydy sinulle kunhan juttu leviää sinun "hauskoista" tavoistasi onnen maksimoimiseksi. Sinusta tulee todellinen naurun aihe koko paikkakunnalle - kehtaatko vielä naamaasi näyttää julkisesti? :p

[/quote]

Joo, kunhan nainen ehtii naisystäviensä (niiden oikeiden) kanssa puimaan juttua kunnolla, tietävät naiset kiertää ap:n kaltaisen sosiopaatin kaukaa. Luojan kiitos.

Vierailija
304/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo.Tän ap:n mielipide on jokatapauksessa että "en ota naistatakaisin" . Olit alunperin jo haluamassa eroa, ja nyt yrität keksiä jotain kommervenkkejä, että saat sysättyä homman naisen syyksi.

Tai naisen vastuulle.

Et uskalla itse ottaa vastuuta. Olisit heti alussa voinut kertoa, että olet epävarma tunteistasi ja ettet ehkä halua jatkaa. Silloin olisit ollut suoraselkäinen. Nyt teit vain niin, että paskat väliä tästä suhteesta tässä voi tehdä mitä vaan.

Seuraavalla kerralla, kun sinun pirää uskaltaa tehdä jotain, niin älä naamioi sitä vitsiksi. Mieti mieluummin miksi asia ei merkitse sinulle enempää kuin vitsi.

mutta älä ylennä itseäsi ja laita toisen syyksi sellaista mihin itse olet ajanut myös toisen. Siinä sinulla on oppimista . Teille sopii selvästi eri tiet.

parempi on kummallakin muualla. Se ei ole kummankaan paremmuutta tai huonommuutta. Te vain ette sovi toisillenne. Teille sopiijoku muu. Kummallekin.

nyt sinulla oli kummallisen monimutkainen tie. Mieti omia motiivejasi ja toimi niiden mukaan reilusti. Ei vitsillä.

parempaa jatkoa sinulle. Olet vaan vielä hukassa. Tämä kokemus varmasti jotain sinussa koskettaa ja auttaa ymmärtämään itseäsi ja muita.

toivon, että opit joskus kunnioittamaan itseäsi ja sitäkautta muita ihmisiä. Oppia ja kasvua tämä elämä on.

Vierailija
305/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:05"]

Toivon sydämeni pohjasta, että tyttöystävä ei ota ap:ta takaisin. Ap on narsisti. Kaiken pitää olla niin SUURTA ja POIKKEUKSELLISTA, toisen tunteilla ei ole MITÄÄN merkitystä, satojen muiden ihmisten mielipidettä ei tarvitse kuunnella - ja sitten kun kaikki menee pieleen, tyttöystävä on lutka, heitän sen kamoineen pihalle ja en olisi halunnutkaan tuollaista.

Koska jos nainen ottaa ap:n takaisin, myöhemmin on kuultavissa seuraavaa: "Sain koko avioliittomme ajan kuulla olevani lutka, huora, munan perässä. Mieheni halusi aina, että kaikki on jotain erityistä, poikkeuksellista. Minun tunteillani ei ollut merkitystä. Varoituskellojen olisi pitänyt soida lujaa jo silloin kun mies kosi, mutta olin naiivi ja halusin uskoa hyvään - niin vakuuttavasti mies puolusteli hyviä aikeitaan. Kosinnan mies hoiti niin, että hän ensin jätti minut täysin yllättäen syntymäpäiväni aattona. Sen oli tarkoitus olla jonkinlainen testi. Menin täysin pois tolaltani, koska en ollut osannut aavistaa tällaista. Tämä oli osa hänen hienoa suunnitelmaansa: tarkoitus oli, että hän sitten kosisi minua yhtäkkiä ja minä olisin äärimmäisen iloinen tästä.

Jätetyksi tuleminen ja ne pari täysin yksinäistä päivää (mies ei vastannut puhelimeen) pisti elämäni kertaheitolla palasiksi. En pystynyt olemaan yksin kotona ja koetin muistella aikaa ennen häntä. Ajattelin, että hänellä on joku muu, jonka luokse on mennyt. Menin siis yksin baariin ja tapasin siellä mukavan miehen, jolle saatoin avautua. Yksi juttu johti toiseen ja menimme sänkyyn.

Tästä ex-mieheni raivostui eikä koskaan antanut sitä minulle anteeksi, vaikka itkien monta kertaa pyysin. Hänhän oli vain ollut järjestämässä elämää suurempaa kosintaa. Minulla on mennyt monta vuotta tajuta, miten tunteetonta toimintaa se oli. Että sillä tavalla ei tehdä ihmiselle, josta välittää. Pitkään kun elää narsistin kanssa, sitä alkaa uskoa siihen, mitä toinen selittää. Mutta sain siis kuulla olevani lutka ja huora koko avioliiton ajan. Lisäksi mies järjesti minulle jatkuvasti katoamistemppuja kostoksi tämän vuoksi myöhemminkin - ja raivostui, jos epäilin hänen olevan jossain pettämässä tai olisin halunnut tietää, milloin hän tulee takaisin.

Lisäksi mies vahti minun tekemisiäni tosi tarkkaan. En saanut käydä oikein missään yksin, koska muuten olin kuulemma taas huoraamassa. Minun piti rangaistukseksi aiemmasta olla aina kiltisti kotona. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että ei se oikeastaan edes ollut rangaistus, vaan mies odotti tuota kiltisti kotona istumista jo alun perinkin - teki hän sitten mitä tahansa, kuten ilmoittaisi "miettimistauosta" ja katoaisi päiviksi."

Tarinaa voisi jatkaa, esim. siitä, millaiseksi helvetiksi kaikki muuttui kun lapset syntyivät ja miten mies on käyttäytynyt eron jälkeen.

Joten toivon todella, että nainen ei koskaan ota ap:ta takaisin.

Samoin toivon, ettei ap koskaan lisäänny. Et ole aviomies- etkä isäainesta. Ei jatkoon.

[/quote]
Älä viitsi liioitella, en ole ikinä huoritellut ketään, teljennyt neljän seinän sisälle tai vahtinut tekemisiä tms. Minusta on täysin ymmärrettävää jos ei halua enää jatkaa suhdetta pettäjän kanssa, vaan haluaa tämän poistuvan kodistaan ja elämästään. Ja tässä ei ole kyse siitä ottaako nainen minut takaisin vaan siitä, että huolinko minä hänet takaisin. En huoli.

[/quote]

Ainoa pettäjä tässä stoorissa olit sinä itse. Sinä se petit naisesi luottamuksen "jättämällä" tämän noin vaan. Katosit kotoa etkä vastannut puhelimeen. Se jos mikä on sitä todellista pettämistä. Ei noin tehdä sille kaikkein rakkaimmalle. Ja kaikki tämä oli van VITSIÄ. Sä leikit toisen tunteilla ihan vaan huviksesi. Sinä se tässä petit rakkaasi eikä kukaan muu. Häpeäisit!

[/quote]
Miksi yrität väittää, että nainen ei tehnyt mitään? Se pani toisen kanssa ja se on ihan fakta. Enkä jättänyt naista vaan ilmoitin haluavani miettimistauon. Naisella tässä on syytä hävetä ja onneksi tuntuukin häpeävän.

[/quote]

Se sai panna koska sä olit jättänyt sen. Se oli vapaa nainen panemaan ketä haluaa. Miettimistauko ilman sovittuja sääntöjä tarkoittaa sitä että kumpikin saa tehdä mitä haluaa, ei ole sääntöjä. Käytännössä olitte siis eronneet. Et sä voi nyt jälkeenpäin keksiä sääntöjä. Jotta naisesi olisi pettänyt sut olisi hänen pitänyt rikkoa sovittuja sääntöjä. Sitä hän EI tehnyt.

Vierailija
306/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei hyvältä vaikuta. Tai sitten tää olli provo ja nyt provoilija ei enää keksi miten hommaa jatkaisi. Kuka tietää, mutta toivottavasti tarina nyt ei jää tähän. Vaikka vähän epäilen mahtaako apee tulla kertomaan mitä tapahtui todellisuudessa tai hänen omassa mielikuvituksessaan.

Vierailija
307/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais tulla ap kertomaan miten pila päättyi.. Etteis olis osunu omaan nilkkaan.

Vierailija
308/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 11:24"]

Joo ei hyvältä vaikuta. Tai sitten tää olli provo ja nyt provoilija ei enää keksi miten hommaa jatkaisi. Kuka tietää, mutta toivottavasti tarina nyt ei jää tähän. Vaikka vähän epäilen mahtaako apee tulla kertomaan mitä tapahtui todellisuudessa tai hänen omassa mielikuvituksessaan.

[/quote]

Musta tuntuu, että jos tää olis provo, tyyppi tulis hehkuttaan tänne kuinka kaikki meni lopulta hyvin yms., juuri kuten hän oli suunnitellutkin.

Vierailija
309/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin aluksi, että tämä saattais olla aito ketju, mutta jotenkin tää panemishomma on liian herkullinen lopputulos ollakseen totta..

Vierailija
310/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä nää teidän kaverit on asiasta? yhäkö kaverisi on sitä miletä, että ideasi oli hyvä? Toivottavasti edes joku heistä on naisen puolella, koska sinä ap käyttäydyt todella oksettavasti naista kohtaan, jota olit valmis kosimaan. Et ole todellakaan koskaan avokkiasi rakastanut vaan selkeästi halunnut hänestä vain eroon.

Ihmettelet miksi naista puolustellaan täällä. Oletko todella noin sokea omille teoillesi ja noin kyvytön ja lapsellinen kantamaan vastuuta? Täällä on selkeästi kerrottu, missä meni vikaan ja miksi naista puolustellaan. Etkö todella näe tätä asiaa naisen kantilta.

SINULLE TÄMÄ KAIKKI OLI VAIN LEIKKIÄ. NAISELLE TÄYTTÄ TOTTA.

Vierailija
311/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen jälkeen en kyllä enää haluaisi nähdä koko miestä. Laittaisin välit poikki myös niihin "ystäviin" jotka on olleet mukana juonessa. Vaihtaisin numeroa ettei tule vittuiluja ja unohtasin koko ihmiset.

Vierailija
312/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko merkitsee katkosta. Parisuhteessa se merkitsee väliaikaista eroa. Jollei pelisäännöistä yhteisesti sovita, ei voida olettaa parisuhteen pelisääntöjen pätevän. Juuri tästä syystä tauosta ja sen ehdoista tulee aina sopia yhdessä puolisonsa kanssa, niin että molemmat tietävät missä mennään.

Sinä ilmoitit naiselle haluavasi katkaista suhteenne määrittelemättömäksi ajanjaksoksi. Lisäksi kieltäydyit määrittelemästä tauon pelisääntöjä. Voit vapaasti vihoitella hänelle kännipanosta, mutta pettämisestä on kohtuutonta syyttää, sillä olit katkaissut teidän parisuhteenne väliaikaisesti. Korkeintaan kyse on väärinkäsityksestä, jota nainen itsekin katuu ja jonka sinä aiheutit kieltäytymällä sopimasta yhteisistä pelisäännöistä.

Vierailija
313/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:49"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:48"] Aion heittää naisen ulos. Saa sitten tavaroineen rapussa miettiä että kannattiko pettää. [/quote] Toivottavasti nainen ymmärtää soittaa poliisille. [/quote]
Soittakoon vaan, asunto on minun eikä minun tarvitse siellä ketään sellaista ihmistä majoittaa jota en sinne halua. [/quote] Jos avokki on siellä virallisesti kirjoilla niin et voi heittää häntä ulos, et vaikka asunto olis yksin sinun. Laki takaa avokille kohtuullisen ajan uuden asunnon etsimiseen ja muuttoon. Saat melkoiset korvaukset jos heität naisen pihalle tavaroineen. Jos avokki oikein ilkeäksi heittäytyy niin saat hänet ulos vain hakemalla häätöä ja siinä voi kestää pitkäkin aika. Ja kaikki tämä vain siksi että itse olit typerä ja keksit hienon idean kosinnalle. Palstan neuvoja noudattamalla olisit nyt onnellisesti kihloissa. Kannattiko se onnen maksimointi? [/quote] Kyllä minulla on oikeus heittää nainen ulos. Hän ei ole täällä vielä kirjoilla kun muutti vasta ihan äskettäin, käytännössä sama kuin hän olisi vain käymässä täällä. Ja en olisikaan halunnut kihloihin tuollaisen naisen kanssa.

[/quote]

Lässyti lää. Etkös sinä pelle muuten ketjun alkuvaiheessa (tai se pelle joka tämän provon aloitti) kertoillut jotakin yhdessäasumisen kestosta. Tarkistapas sieltä. On kuule varmasti useita viikkoja jo, johan tämä ketjukin on täällä roikkunut aikansa.
[/quote]
En kertonut, vaan parisuhteen kestosta. Kyllä, nainen on viettänyt täällä öitä n. kuukauden ajan mutta on yhä kirjoilla vanhempiensa omistamassa asunnossa, hän ei ole sieltä vielä virallisesti muuttanut. Hän yhä välillä viettää siellä aikaa ja osa tavaroistakin on vielä siellä, periaatteessa voi siis sanoa, että kyse on ollut vain yökyläilystä.
[/quote]

No sittenhän ero on helppo.

Vierailija
314/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta tositilanteessa olis käynyt muijalla tuuri, kun panemisen ansiosta pääsi eroon tuollaisesta narsistista.

Vierailija
315/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 17:49"]Ihan mahtava idea! Saanko hyödyntää tätä upeaa ideaa tulevana isänpäivänä kertomalla miehelleni ettei yhteinen lapsemme olekaan hänen!!! Ja sitten, kun miehen maailma on romuttunut ja sydän palasina kertoisin parin päivän päästä eli isänpäivänä, että VITSIVITSI paavokaaleppi onkin meidän lapsi. On ihan oikeasti. Ai miksä sä haluat dna-testit?

Muutkin saa hyödyntää tätä vinkkiä, jotta saadaan vähän tunnetiloja harmaaseen arkeen!
[/quote]

Hyvä idea!
Pitäisiköhän minunkin kosia miestä noin.. Yli kymmenen vuotta jo oltu yhdessä, niin kyllä sen kosinnan pitäisi olla todella spesiaali.

Vierailija
316/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:59"]

Provohan tämä on, mutta tositilanteessa olis käynyt muijalla tuuri, kun panemisen ansiosta pääsi eroon tuollaisesta narsistista.

[/quote]

Ja ajattele, sai mitä suurimmalla todennäköisyydellä paljon parempaa seksiä kuin kahteen vuoteen!

Vierailija
317/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, toivottavasti joku vinkkaa tälle jätetylle/petetylle naiselle tään ketjun - jos siis on kyse oikeasta elämästä (mitä en oikein usko). Ap:lle syyhy alakertaan!

Vierailija
318/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:29"]

Upppp

[/quote]
[/quote]

Vierailija
319/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehtii löytää jo lohduttajan ennen noita "upeita syntymäpäiviä". Morjens!

Vierailija
320/837 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä nyt on totta, niin minkälaiset ystävät lähtevät noin älyttömään ideaan mukaan ja eikö kellekään tullut mieleenkään yrittää estää ap:ta toteuttamasta suunnitelmaansa?!
Hyvin tässä loppujen lopuksi kävi, tyttöystävä pääsi kusipäisestä miehestä eroon ja sai todennäköisesti vielä hyvää seksiä kaupan päälle ja ap:lle jäi paska käteen, niinkuin oli odotettavissakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi