Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut aina ateisti, nyt uskon Jumalaan

Vierailija
23.09.2014 |

Minulla on paha ikäkriisi päällä, vaikka olen vasta 30v. Minulla on kaikkea jo; kaksi ihanaa tytärtä, rakastava aviomies, oma koti, koulutus ja unelma-ammatti. Kaikki päämäärät saavutettu, mitäs nyt? Mietin palhon kuolemaa ja minua ahdistaa tämä tunne, ettei ole enää mitään mitä odottaa tai saavuttaa.

Mitä sitten, kun kuolen? Mitä minulle tapahtuu? Tukehdunko vai vaivunko ikiuneen? Pelottaa. Tosiaanko kuoleman porteilla koko elämä vilahtaa silmien edessä ja sitten minua ei enää ole? Ajatus on karmiva.

Ajatus Jumalasta odottamassa minua ja Taivaasta, jossa läheiset odottavat minua, rauhoittaa. On jokin turva ja paikka mitä odottaa. Olen ajatellut tätä pitkään ja vihdoin olen levollinen, en pelkää. Kuolemanpelkoko saa ihmiset uskomaan Jumalaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, uskiksen propagandaa. Kuolmea ei ateistia pelota.

Vierailija
22/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu :) Melko selvästi voi vetää rahan että vastanneet ateistit eivät pidä kuolemaa pelottavana vaan luonnolloisena osana elämän loppumista. Uskovaiset sen sijaan pelkäävät kuolemaa ja toivottavat vielä jopa pahaa niille jotka eivät usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä