Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Lontoossa?

Vierailija
24.08.2021 |

Itse en ole.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta siitä on jo vuosikymmeniä. 

Vierailija
2/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Muutama vuosi sitten olimme lähdössä sinne, mutta terro   isk sai sitten kuitenkin muuttamaan suunnitelma ja vaihdoimme kaupunkia, vaikka järki kyllä sanoi että tuskin heti perään toista tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ja käynyt varmaan kymmeniä kertoja. Mieli palaa aina takaisin Lontooseen. Onneksi siellä on kavereita, keikkoja ja muita tapahtumia, joten aina on syy palata. Vaimokin sieltä löytyi.

Vierailija
4/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kertaa. Lempipaikkani maailmassa.

Vierailija
5/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,7 kertaa vuosikymmeniä sitten.

Enää en lähtisi.

Vierailija
6/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyty. Hieno paikka, mutta kallis. Kun purnasin asiasta kitarakaupassa, niin vastaukseksi tuli: "This is London!" :D

Vierailija
7/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran ja toivottavasti pääsen toistekkin. Mahtava kaupunki!

Vierailija
8/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käyty. Hieno paikka, mutta kallis. Kun purnasin asiasta kitarakaupassa, niin vastaukseksi tuli: "This is London!" :D

Kolme sataa päiväbudjetiksi, niin voi olla jopa hauskaa. Kunhan ei ole ihan cityssa.

Vierailija
9/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran suurlähetystössä uusimassa passin. Bussilla Lontooseen ja samana päivänä takaisin. Asuin vuosia muualla Englannissa, mutta en koskaan käynyt Lontoossa turistina.

Vierailija
10/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmasti, aina yhtä kolkko.

Vierailija
11/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta kertaa. Kiva kaupunki!

Vierailija
12/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen kertaa, mutta viimeisimmästä kerrasta on varmaan ainakin 7-8 vuotta.

Vierailija
13/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran 1970-luvulla, jolloin Lontoo vielä svengasi! Voi sitä reissua!

Viimeksi noin viisi vuotta sitten. Ei ole Lontoo enää entisensä, mutta niinpä en ole minäkään.

Vierailija
14/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut montako kertaa, ehkä parikymmentä. Onhan se yhtä aikaa kolkko ja rakastettava, komea ja homssuinen, julma ja ystävällinen. Itse palaan rakennusten takia, ja jostain syystä olen oudon kiintynyt Kew Gardensiin.

Vierailija
15/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, neljä kertaa. Ja aina vaan mieli haikailee sinne takaisin! On myös minun lempipaikkani. 

Vierailija
16/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käynyt ja en jotenkin tykännyt. Pimeää, kosteaa ja kylmää. Kaikki rakennukset matalia ja kylmiä. Illalla sai olla varuillaan kun liikkui kaupungilla, hieman turvaton olo siellä oli. British museum oli kuitenkin valopilkku.

Vierailija
17/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran 1970-luvulla, jolloin Lontoo vielä svengasi! Voi sitä reissua!

Viimeksi noin viisi vuotta sitten. Ei ole Lontoo enää entisensä, mutta niinpä en ole minäkään.

Miten oli muuttunut? Tai siis mitkä oli suurimmat muutokset vanhaan nähden?

Vierailija
18/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Jotenkin nuhjuinen ja luotaantyöntävä kuten koko Brittein saaret. En haluaisi asua.

Vierailija
19/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, onneksi pääsen käymään siellä vuosittain. Lempikaupunkini maailmassa Tukholman ohella.

Vierailija
20/50 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Jotenkin nuhjuinen ja luotaantyöntävä kuten koko Brittein saaret. En haluaisi asua.

Luotaantyöntävästä en tiedä, mutta vanhat ja vähän kuluneetkin rakennukset, kostea ilma, sumuisuus ja koleus ovat ehkä sitä nuhjuisuutta, josta itse pidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan