Oletko käynyt Lontoossa?
Kommentit (50)
En minäkään. Muutama vuosi sitten olimme lähdössä sinne, mutta terro isk sai sitten kuitenkin muuttamaan suunnitelma ja vaihdoimme kaupunkia, vaikka järki kyllä sanoi että tuskin heti perään toista tulee.
Olen asunut ja käynyt varmaan kymmeniä kertoja. Mieli palaa aina takaisin Lontooseen. Onneksi siellä on kavereita, keikkoja ja muita tapahtumia, joten aina on syy palata. Vaimokin sieltä löytyi.
Kolmisen kertaa. Lempipaikkani maailmassa.
Joo,7 kertaa vuosikymmeniä sitten.
Enää en lähtisi.
On käyty. Hieno paikka, mutta kallis. Kun purnasin asiasta kitarakaupassa, niin vastaukseksi tuli: "This is London!" :D
Olen käynyt kerran ja toivottavasti pääsen toistekkin. Mahtava kaupunki!
Vierailija kirjoitti:
On käyty. Hieno paikka, mutta kallis. Kun purnasin asiasta kitarakaupassa, niin vastaukseksi tuli: "This is London!" :D
Kolme sataa päiväbudjetiksi, niin voi olla jopa hauskaa. Kunhan ei ole ihan cityssa.
Kävin kerran suurlähetystössä uusimassa passin. Bussilla Lontooseen ja samana päivänä takaisin. Asuin vuosia muualla Englannissa, mutta en koskaan käynyt Lontoossa turistina.
Kymmenkunta kertaa. Kiva kaupunki!
Kymmenisen kertaa, mutta viimeisimmästä kerrasta on varmaan ainakin 7-8 vuotta.
Ensimmäisen kerran 1970-luvulla, jolloin Lontoo vielä svengasi! Voi sitä reissua!
Viimeksi noin viisi vuotta sitten. Ei ole Lontoo enää entisensä, mutta niinpä en ole minäkään.
En ole laskenut montako kertaa, ehkä parikymmentä. Onhan se yhtä aikaa kolkko ja rakastettava, komea ja homssuinen, julma ja ystävällinen. Itse palaan rakennusten takia, ja jostain syystä olen oudon kiintynyt Kew Gardensiin.
Olen, neljä kertaa. Ja aina vaan mieli haikailee sinne takaisin! On myös minun lempipaikkani.
Olen kerran käynyt ja en jotenkin tykännyt. Pimeää, kosteaa ja kylmää. Kaikki rakennukset matalia ja kylmiä. Illalla sai olla varuillaan kun liikkui kaupungilla, hieman turvaton olo siellä oli. British museum oli kuitenkin valopilkku.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran 1970-luvulla, jolloin Lontoo vielä svengasi! Voi sitä reissua!
Viimeksi noin viisi vuotta sitten. Ei ole Lontoo enää entisensä, mutta niinpä en ole minäkään.
Miten oli muuttunut? Tai siis mitkä oli suurimmat muutokset vanhaan nähden?
Olen. Jotenkin nuhjuinen ja luotaantyöntävä kuten koko Brittein saaret. En haluaisi asua.
Olen, onneksi pääsen käymään siellä vuosittain. Lempikaupunkini maailmassa Tukholman ohella.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Jotenkin nuhjuinen ja luotaantyöntävä kuten koko Brittein saaret. En haluaisi asua.
Luotaantyöntävästä en tiedä, mutta vanhat ja vähän kuluneetkin rakennukset, kostea ilma, sumuisuus ja koleus ovat ehkä sitä nuhjuisuutta, josta itse pidän.
Olen, mutta siitä on jo vuosikymmeniä.