Vierailija

Miksi lähetyssaarnaajaa aina moititaan? Siinä näkee toisen vartalon ja siinä voi suudella. Ihana romanttinen asento. Miksi tämä mielletään estyneiden tai seksikielteisten ihmisten asennoksi?

Sivut

Kommentit (37)

Mä ihmettelen myös. Mun mielestä se on paras, saan siinä helpoiten orgasmin. Ja jotenkin paikat ei kipeydy,  vaikka olisi reippaampikin meno, esim itse saan helposti paikat kipeiksi, jos ollaan takaapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse tykkään koska siinä todella tuntuu siltä että mies panee kunnolla. Ihanaa välillä levittää jalkoja, nostaa niitä ja puristaa reisillä. Mahtavaa tarttua miestä pepusta ja saada lisätehoa miehen pumppaukseen.

Voisihan siinä maata passiivisenakin kuin lahna mutta mitä iloa siitä olisi?

No siinä ei oikee tunnu miltään,  lisäksi on jotenkin urpoa kun toinen on siinä naaman edessä hönkimässä.. Romanttisuutta ei useimmat kaipaa seksin aikana, vaan kiimaa, himoa ja intohimoa. En todellakaan ymmärrä miten joku saa siitä asennosta mitään. 

Vierailija

Itse tykkään koska siinä todella tuntuu siltä että mies panee kunnolla. Ihanaa välillä levittää jalkoja, nostaa niitä ja puristaa reisillä. Mahtavaa tarttua miestä pepusta ja saada lisätehoa miehen pumppaukseen.

Voisihan siinä maata passiivisenakin kuin lahna mutta mitä iloa siitä olisi?

no mutta kun nimen omaan ei tunnu siltä että mies panisi! Voihan siinä vääntyä vaikka miten, mutta en tosiaan ymmärrä miten kukaan nainen siitä mitään kostuu.. Miehenkin on vaikeampi saada ko. asennossa!

Mä saan suurimmat kiksit juuri siinä asennossa, kun suudellaan ja rakastellaan samalla. Ah... on ollut ikävä sitä raskausaikana! Kun on pitänyt varoa vauvamahaa siis :)

Mun mielestä siinä on just sitä kiimaa ja intohimoa parhaimmillaan, kun voi katsella samalla toista silmiin. Minusta estyneempää on olla sellaisessa asennossa, jossa ei ole katsekontaktia. Siksi ihmettelen, miksi lähetyssaarnaajaa pidetään estyneiden ihmisten asentona.

t. ap

Saan tässäkin asennossa. Voi varioida jalkoja siirtelemällä, olkapäihin tai miehen ympärille... tyyny lantion alle voi myös antaa paremman kulman.

Minä en myöskään saa ko. asennosta mitään irti. Olen samoilla linjoilla kuin seiska, en kaipaa mitään halailua ja suutelua seksin aikana... takaapäin on mun lemppari, tai nainen päällä.

Olis kiva jos kommentoijat vielä mainitsisivat oman sukupuolensa. Vaikuttaa siltä että ovat miehiä nuo pari, jotka tykkäävät takaapäin asennosta. Vai tykkääkö joku nainen siitä ihan aidosti? Minä en tykkää. Olen nainen, ja minulle lähetyssaarnaaja on se paras asento. Kaikkein ergonomisin ja hekumallisin, jossa orgasmi onnistuu lähes takuuvarmasti.

Vierailija

Olis kiva jos kommentoijat vielä mainitsisivat oman sukupuolensa. Vaikuttaa siltä että ovat miehiä nuo pari, jotka tykkäävät takaapäin asennosta. Vai tykkääkö joku nainen siitä ihan aidosti? Minä en tykkää. Olen nainen, ja minulle lähetyssaarnaaja on se paras asento. Kaikkein ergonomisin ja hekumallisin, jossa orgasmi onnistuu lähes takuuvarmasti.

Minä tykkään takaapäin asennosta hirvittävän paljon. Orgasmin saan helpoiten jos olen itse päällä.

Lähetyssaarnaja on ihan ok ja helpoin esim pikaisiin, muttei mielestäni mitenkään erityinen. Useimmiten meillä onkin lähetyssaarnaajasta oma variaatio käytössä jossa mies tulee vähän sivulta sisään. Toinen polvi toisella puolella minua ja toinen taas minun polvieni välissä. Vaikeasti selitettynä. Mielellään vaihdellaan asentoa useasti seksin aikana. 

-Nainen ja vähän alta 30 v.

Ap tässä, olen nainen. Sanottakoon myös, että tykkään myös muista asennoista, esim. takaapäin. Kuitenkin lähetyssaarnaaja on mielestäni kaikkein intiimein ja siten myös rohkein asento. Voisiko joku siis kertoa miksi ko asento liitetään estyneisyyteen.

Minä en taas näe lähetyssaarnaajaa rohkeimpana asentona. Näin 10 vuotta yhdessä ollella parilla nyt ei oo mitään uutta toljottaa toista silmiin seksinkään aikana. :D

Yhtä intiimiä saa nainen päälläkin asennosta ja monesta, lähes kaikista asennoista eri varioilla. 

Lähetyssaarnaaja on intiimi ja turvallinen asento. Ehkä se mielletään helpoksi ja takuuvarmaksi asennoksia, joka ei ainakaan tunnu oudolta ja siinä tietää, mitä tuleman pitää. Kai siitä pitäminen on joidenkin mielestä vähän tylsää ja siksi ajatellaan estyneisyyttä.

Vähän sama jos jäätelökioskilla ottaa suklaata, tietää saavansa hyvää, mutta jos on oikein villillä tuulella, voi kokeilla mango-piparminttu-kahvi-ananasta. Se saattaa olla hyvää, tai sitten ei. Jos ei ole, niin harmittaa kun jälkkäri meni pilalle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat