Vierailija

Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?

• ylös 12
  • alas 1

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Isot pallit ja iso löysä kalu muodostavat muotoilluissa kalukukkarollisissa alushousuissa appelsiinin kokoisen möykyn, joten ei sitä millään piilota ja näkyy varmasti kaikkien housujen kanssa. Muotoilemattomiin ei edes mahdu kunnolla. Boxereissa roikkuu lahkeessa ja jää aina välillä väliin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Toisilla on 15 cm löysänä ja isot pallit niin näkyyhän se. Itsellä on 4 cm löysänä niin eipä pullota.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Riippuu mielentilasta ja ajatuksista. Yleensä silloin kun pillu on mielessä, kohouma on isompi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on gollege housut? Ikinä kuullutkaan.
No ne kuuluista harmaat verkkarit! Ovathan ne muuten ihan seksikkäät...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne kuuluista harmaat verkkarit! Ovathan ne muuten ihan seksikkäät...

College housut on kans kivat.

Ihmiset ovat rakenteeltaan erilaisia ja vehkeet asettuvat eri tavalla. Alushousut vaikuttavat paljon asettumiseen. Velttona toisten miesten vehkeet ovat isompia kuin toisten, mutta kovana ne ovat kaikki erikokoisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nii just, se on Golidzi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sulle ne on varmaan kollarit

Vierailija

Collegehousut näyttää kyllä hyvältä komean miehen päällä. Ja toki se etumus on ihan kiva tsekata myös.

Löysäilijä

Yhtälö on yksinkertainen: lepotilassa iso penis + isot kivekset = näkyvä pullotus. Tällainen mies ei asettele elimiään vaikutuksen aikaansaamiseksi. Sen sijaan hän yrittää saada ne mahtumaan miellyttävästi ja terveellisesti alus- ja päällyshousuihinsa. Niillä miehillä, joiden vehkeet ovat oikeasti isot, etumuksen pullotus ja puntin pötkäle näkyvät kyllä ilman erityisjärjestelyjä vaikka ei haluaisikaan.

Käytän vain ja ainoastaan löysiä boksereita alla sekä väljiä miestenhousuja töissä ja kollareita kotona. Olen sinut ja tottunut sen kanssa, että muodot näkyvät silti läpi. Katsoo kuka katsoo. Näkyväthän ne naisillakin rinnat, vaikka niitä ei erikseen korostaisi.

Ihonmyötäiset alushousut ja tiukat päällyshousut ovat ahdistava kauhistus, joista olen luopunut jo viime vuosituhannella.

Tiukkoja housuja en suosittele yhdellekään miehelle jo yksin terveyssyistä, mutta kukin tekee valintansa itse.

Kivekseni ovat kookkaat ja penikseni velttonakin iso, joten tiukoissa housuissa näky olisi suorastaan päällekäyvän rivo. Lopputulos kannaltani olisi tuskallinen: kivekset munakokkelia ja penis hiertynyt.

• ylös 13
  • alas 1

Mä käytän College housuja ne ovat joko harmaat tai mustat,mutta minulla on harmaat koska silloin etumukseni näkyy hyvin,ja minulla on velttona 17cm ja kovana 23cm joten kun hölkkään,tai juoksen niin vehkeeni kyllä heiluu housuissa siksi hölkkäänkin pururadalla jossa myös muita miehiä juoksee,ulkoilee kävelee mä nautin kun miehen katse hyväilee pullottavaa etumustani,kaluni jäykistyy ja tekee mieli juosta pururadalta sivupolulle ja vinkata se poika tai mies mukaan ja sit antaa heidän avata collarien nauhat ja laskea collarit nilkkoihin ja iso 23cm pongahtaa esiin mulla ylöspäin käyrä ja isot roikkuvat kivekset,on upeaa kun 18v kundi pyllistää minulle ja sitten saan työntää jäykän,pitkän siittimeni hänen tiukkaan pyllyreikään ja sit nussia spermat sisään.

Jan

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Siihen pullotuksen näkymiseen vaikuttaa nopeasti arvioiden noin sata asiaa. Ensinnäkin kalun ei tarvitse olla iso, pienempikin näkyy kollareissa, jos se nöpöttää eteenpäin. Tuohon vaikuttaa alushousujen malli, kalun muoto, onko kassi ylhäällä vai roikkuu. Ylös nousseet kassit yleensä nostaa kulliakin eteenpäin. Sitten tietysti vaikuttaa myös niide kollareiden koko, malli, leikkaus jne. Lisäksi jos iso kulli roikkuu löysänä löysissä alushousuissa, niin ei etumuksessa välttämättä näy juuri mitään.

Eli riippuu siitä mistä roikkuu.

Vierailija

Ei tällä ole mitään tekemistä sen vehkeen koon kanssa. Kyse on siitä, millaiset alushousut on käytössä ja missä asennossa kivekset+patukka ovat niiden sisällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tällä ole mitään tekemistä sen vehkeen koon kanssa. Kyse on siitä, millaiset alushousut on käytössä ja missä asennossa kivekset+patukka ovat niiden sisällä.

Ai ei vai. Jos jollakin on vain 7cm kalun löysänä ja pienet kivekset, niin ei pullota missään housuissa. Mutta jos hän taas laittaa niin tiukat sukkahousut jalkaan, että pullottaa, on lopputulos niin naurettava, ettei kannata tuoda tarjolle. Pullotusta ei kannata laittaa näytille, jos ei ole jotain mitä näyttää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai. Jos jollakin on vain 7cm kalun löysänä ja pienet kivekset, niin ei pullota missään housuissa. Mutta jos hän taas laittaa niin tiukat sukkahousut jalkaan, että pullottaa, on lopputulos niin naurettava, ettei kannata tuoda tarjolle. Pullotusta ei kannata laittaa näytille, jos ei ole jotain mitä näyttää. 

Poika, mulla on sulle kerrottavaa:

Useimpien miesten penis on vain 5 senttinen levossa, ja siitäkin osa on esinahkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Poika, mulla on sulle kerrottavaa:

Useimpien miesten penis on vain 5 senttinen levossa, ja siitäkin osa on esinahkaa.

Ei ole. Ne on 7-9cm ja isot erikseen.

Vierailija

Löysäilijä kirjoitti:
Yhtälö on yksinkertainen: lepotilassa iso penis + isot kivekset = näkyvä pullotus. Tällainen mies ei asettele elimiään vaikutuksen aikaansaamiseksi. Sen sijaan hän yrittää saada ne mahtumaan miellyttävästi ja terveellisesti alus- ja päällyshousuihinsa. Niillä miehillä, joiden vehkeet ovat oikeasti isot, etumuksen pullotus ja puntin pötkäle näkyvät kyllä ilman erityisjärjestelyjä vaikka ei haluaisikaan.

Käytän vain ja ainoastaan löysiä boksereita alla sekä väljiä miestenhousuja töissä ja kollareita kotona. Olen sinut ja tottunut sen kanssa, että muodot näkyvät silti läpi. Katsoo kuka katsoo. Näkyväthän ne naisillakin rinnat, vaikka niitä ei erikseen korostaisi.

Ihonmyötäiset alushousut ja tiukat päällyshousut ovat ahdistava kauhistus, joista olen luopunut jo viime vuosituhannella.

Tiukkoja housuja en suosittele yhdellekään miehelle jo yksin terveyssyistä, mutta kukin tekee valintansa itse.

Kivekseni ovat kookkaat ja penikseni velttonakin iso, joten tiukoissa housuissa näky olisi suorastaan päällekäyvän rivo. Lopputulos kannaltani olisi tuskallinen: kivekset munakokkelia ja penis hiertynyt.

Samaa mieltä. Itsekin asiasta aikoinaan stressasin mutta enää ei jaksa joten näkykööt pallit ja kalu läpi löysistäkin housuista.

Mitään kireitä housuja en voikaan käyttää sillä lyttäävät kaiken yhteen todella epämukavasti.

Vierailija

Naispuolinen kaverini tykkää todella kun hengailen kotona collegehousut jalassa etumus pulleana ja ilman paitaa. On kuulemma kuumin asu miehellä. Vähän väliä hiplailemassa ja hetken päästä onkin etumus pystössä ja pitää panna että voi keskittyä. Yleensäkkin mulla on ongelma että ohuista housuista paistaa kulli vähän liikaakin läpi ettei kehtaa kauppaan lähteä missä vain...

Vierailija

Viime viikolla tuli ruokakaupassa nähtyä ihan mukava collegehousu-pullotus. Urheilullisen näköinen mies oli eli ehkä muuten olisi jäänyt pullotuskin huomioimatta. Mielentilakin oli sopiva, joten sitä tuli kyllä vilkuiltua ostosten lomassa. Olin kaverin kanssa ja kyllä sekin tais vilkuilla sitä myös.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.