Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kadottaa aina numeron

Vierailija
17.09.2014 |

Mitä mieltä olette tilanteesta? Tapasin eräällä deittipalstalla miehen, joka oli tosi nopeasti aivan innoissaan, halusi koko ajan tavata ja ennen tapaamista kutsui minua hellittely nimillä, siis ennenkuin oltiin edes livenä nähty. Kehui koko ajan sexyksi ja halusi kaikenlaisia kuvia(en lähettänyt kuin normi kuvia). Sitten tavattiin pika treffien muodossa. Mies tuli hienolla autollaan ja juteltiin ensimmäistä kertaa jotain järkevää. Halattiin tavatessa ja erotessa, ei muuta. Jatkoimme textailua ja kikkailua. Samaa vanhaa rataa, ehkä hieman syvällisemmin, MUTTA mielestäni on outoa, että poistaa aina viestini eikä ole tallentanut numeroani!!!! Kysyy aina kikissä nroani ja nyt toissapäivänä viestiessäni sain vastaukseksi kuka olet jne...tänään tuli kik jossa taas pyysi viestimään ja sanoi veljensä(!!??) viesteilleen minulle ja kysyneen kuka olen. Tiedän, että hänellä on pieni vauva ja suhde äitiin on kuulemma ohi ja asuu kuulemma eron jälkeen veljensä kanssa, onkohan näin? Ex on tosi mustasukkainen ja ero tuli siksi. Niin ja olen kaiken lisäksi aivan kopio hänen "paremmasta"exästään. Ihan vetävä pakkaus ulkoisesti, käy töissä jne mutta käytös kummastuttaa. Voikohan tuollaisesta saada (omaa) miestä. Toisen omaa en halua (miten voisin selvittää onko varattu?)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi