Vierailija

- mulle kävi viimeksi niin, en tiedä onnistuinko peittelemään asian,

mutta en usko että onnistuin.

Tosi noloa any way. Onko kellekään käynyt samoin, että hemmottelu-

hoidoissa tulisi tahaton orgasmi? Enpä tiedä uskallanko enää noissa

hoidoissa käydä kun en näköjään hallitse kroppaani... ja koska haluaisin

säästää orgasmit ihanalle miehelleni

P.S. olen 100% heteronainen ja hoitaja oli nainen

Sivut

Kommentit (150)

mitäpä noloa tuossa on, eiköhän aika monet saa orgasmeja hemmotteluhoidoissa,

nehän on suurelle osalle naisia vastaava juttu että kun miehet käy thai-hieronnassa

hemmotteluhoidossa. Naisten "hemmottelut" on vain moraalisesti sallittuja, toisin

kuin miesten "hemmotteluhoidot". Samasta asiasta kuitenkin kysymys: asiakas

rentoutuu ja usein kokee seksuaalista mielihyvää: tämä on luonnollista ja OK

Aika noloa!

Onneksi pystyn nauttimaan itse hoidoista ilman että tunne olisi mitenkään seksuaalinen.

Ensi kerralla ennen hoitoa hoida hommat ensin miehesi kanssa että ole niin herkillä.

Varmaan se hieroja luuli että olet joku puutteessa elävä jota ei ole kosketettu pitkään aikaan ;)

Jaa-a. Itse koin kuumakivihoidon aika epämiellyttävänä. Ne kivet olivat liian kuumia ollakseen miellyttävän tuntuisia ja se koko hoito semmoista ihme hypistelyä ja suorastaan tylsää. Mahdatko olla jonkin sortin masokisti? Eikä siinä muuten mennä minnekään erogeenisille alueille, muistaakseni. 

Kyllä moni nainen voi saada orgasmin, vaikka ei koskisikaan jalkoväliin.

Etenkin hieronnassa sitä voi tapahtua, koska tietoisesti "päästää" itsensä mahdollisimman rentoon ja herkkään tilaan, vaikka varsinaisesti mitään eroottista ei hakisikaan.

Selkähieronnassa joidenkin ruumiinrakenne on sellainen, että häpykumpu ja klitoris voi osua rytmikkäästi alustaan, ja orgasmi vain "karkaa". Ja kun se tulee vähän yllättäen, niin vaikea sitä on peitellä. Mutta ei sitä tarvi kauheasti nolostella, eli rohkeasti voit käydä jatkossakin. :)

Osa naisista antaa sen tulla puolitietoisesti, eli huomaa olevansa lähellä, ja ei halua enää pidättäytyä. Näin ainakin kuvittelisin, että olen huomannut. Koska osa on ollut vähän vaikean oloisena kun hieronta on jo lopussa, mutta sitten pyytää vielä esim. pakarahieronnan loppuun, ja sen aikana laukeaa.

Luultavasti suurin osa ihan heteroja, mutta kyllähän se fyysinen kosketus tuntuu silti hyvältä. En ikinä hieroisi naisen pillua, ja se olisi etiikkani (ja seksuaalisuuteni :D) vastaista. Eikä kukaan ole ikinä suoraan pyytänykkään, onneksi. Mutta kyllä selvästi välillä sekä minulle, että hierottavalle on selvää, että tämä hieronta loppuu orgasmiin. Enkä tee siitä mitään numeroa. Joku saattaa pahoitella kun tuntui turhankin rentouttavalta, mutta en halua asettaa asiakasta kiusalliseen tilanteeseen.

Voin vastata kysymyksiin, jos tulee jotain mieleen. :)

-Urheiluhieroja Espoosta, N33

Vierailija

Kyllä moni nainen voi saada orgasmin, vaikka ei koskisikaan jalkoväliin.

Etenkin hieronnassa sitä voi tapahtua, koska tietoisesti "päästää" itsensä mahdollisimman rentoon ja herkkään tilaan, vaikka varsinaisesti mitään eroottista ei hakisikaan.

Selkähieronnassa joidenkin ruumiinrakenne on sellainen, että häpykumpu ja klitoris voi osua rytmikkäästi alustaan, ja orgasmi vain "karkaa". Ja kun se tulee vähän yllättäen, niin vaikea sitä on peitellä. Mutta ei sitä tarvi kauheasti nolostella, eli rohkeasti voit käydä jatkossakin. :)

Osa naisista antaa sen tulla puolitietoisesti, eli huomaa olevansa lähellä, ja ei halua enää pidättäytyä. Näin ainakin kuvittelisin, että olen huomannut. Koska osa on ollut vähän vaikean oloisena kun hieronta on jo lopussa, mutta sitten pyytää vielä esim. pakarahieronnan loppuun, ja sen aikana laukeaa.

Luultavasti suurin osa ihan heteroja, mutta kyllähän se fyysinen kosketus tuntuu silti hyvältä. En ikinä hieroisi naisen pillua, ja se olisi etiikkani (ja seksuaalisuuteni :D) vastaista. Eikä kukaan ole ikinä suoraan pyytänykkään, onneksi. Mutta kyllä selvästi välillä sekä minulle, että hierottavalle on selvää, että tämä hieronta loppuu orgasmiin. Enkä tee siitä mitään numeroa. Joku saattaa pahoitella kun tuntui turhankin rentouttavalta, mutta en halua asettaa asiakasta kiusalliseen tilanteeseen.

Voin vastata kysymyksiin, jos tulee jotain mieleen. :)

Ei ole todellista. Onneksi en asu Espoossa.

Vierailija

Hei urheiluhieroja, miten ne naiset käyttäytyy kun saa orkkelit? Äänteleekö tms?

Osa ääntelehtii, mutta kukaan ei tietenkään "ylireagoi". Eli selkeästi aina yrittää olla niin hillitty, kun vain orgasmin aikana mahdollista. Mitään UUH AAAH ei siis kyllä kuulu. :D Mutta kyllä sen huomaa äänen lisäksi kehon liikkeistä, koska kehon kanssa siinä olen tekemisissä. Suurin osa naisista on hieronnassa joko alushousuilla tai alasti pyyhkeen alla, joten myös kostumisen huomaa esim. pakarahieronnassa. Vaikkakaan suurin osa niistä jotka kostuu (yllättävän moni, fyysinen reaktio, eikä sinällään kerro mistään) ei laukea.

Ylipäätään selitin vähän huonosti tämän. SE EI OLE YLEISTÄ! Ehkä pari kertaa viikossa tapahtuu ihan selkeä orgasmi, ja asiakkaita kuitenkin on aika paljon.

Vierailija

Ei ole todellista. Onneksi en asu Espoossa.

Ei hätää, voit ihan hyvin tulla minulle hierontaan. En todellakaan itse yritä viedä asiakasta siihen suuntaan. Yritin vain kertoa, että joillakin hieronnassa karkaa orgasmi, eikä siihen tarvi suhtautua niin ahdistuneesti. Keho toimii ihmisillä erilailla. Se ei siis ole mikään minun erikoispalvelu ja olen ihan ammattilainen hieromaan. Jos huomaan, että asiakas on lähellä, niin en lopeta hieromista myöskään, mutta en koe sitä mitenkään kamalaksi asiaksi.

höpö höpö, ei suomalaiset estoiset naiseet mitään julkiorkkuja saa, älkää nyt taas jaksako satuilla. hyvä kun edes pimeessä peiton alla saavat, johan sen tietää jokainen tätäkin palstaa vähän lukenut

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat