Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu etten enää ole tärkeä ystävälle

Vierailija
17.09.2014 |

Hän on alkanut seurustella ja elämä pyörii sen ympärillä. Tuntuu että aikaa ystävyydelle ei enää ole kuin 30% entisestä. Hän laittoi mulle watsuppiin viestiä yksi pv,vastasin sitten siihen,kyselin. laitoin seuraavana päivänä samaan aiheeseen viestin että meilläkin nyt sama tilanne kun heillä..ei edelleenkään vastaile mitään,vaikka käy watsupissa kokoajan. Laitoin viestin näiden vastausten lisäksi vielä muista asioista,ei edelleenkään vastausta,vaikka aina kun kän itse upissa,hänkin on juuri käynyt ja ehtii kyllä näköjään fb postailla kuvia jne. Turhauttavaa. Ja joku jos ehtii nälvimään "kyttään" käyntiaikoija watsupissa,niin en kyttää,käyn meidän viestketjuamme katsomassa ja siinä näkyy käynti ajat samalla. Tuntuu loukkaavalle että hän sivuuttaa minulle vastaamisen,mutta muuhun sosiaaliseen mediaan on näköjään aikaa. Ja kun ei ole edes töissä juuri nyt. Eipä ole ensimmäinen kerta. Tiedän että olisin ollut ainut paikalle pääsevä hänen tuleviin juhliinsakkin,mutta en mene minäkään. ei huvita. juhlikoot yksin..tai no uuden kultansa kanssa sitten.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi