Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemasi kiusaaja

Vierailija
17.09.2014 |

suurikokoinen, manipuloiva, itserakas

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellitty, ylipainoinen, ruma, keskivertoa vajaampi, määräilijä-luonne

Vierailija
2/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä businessnainen, pitkä, hoikka, urheilullinen. Purkaa stressiä huutamalla asiakaspalvelijoille puhelimessa. Kaikki hänen ongelmansa ovat aina jonkun muun vika, esim. kun hän jätti laskun maksamatta ja sai muistutuksen, hän kiljui (oikeasti siis kirkui) minulle, paikan respaneidille, kun en ollut MUISTUTTANUT arvon rouvaa siitä että laskut pitäisi maksaa. Muutenkin hän kohteli minua kuin henkilökohtaista avustajaansa. Mun olisi pitänyt kerätä roskatkin rouvan jäljiltä. Ai niin - himouskovainen oli myös tämä nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittu mies, paljon naisia

Vierailija
4/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, yksinkertainen ja ilkeä luonne

Vierailija
5/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteen kingi, mielistelijähovin ympäröimä, heikompien potkija. Nykyään tietääkseni menestynyt ekonomi.

Vierailija
6/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:34"]

Kylmä businessnainen, pitkä, hoikka, urheilullinen. Purkaa stressiä huutamalla asiakaspalvelijoille puhelimessa. Kaikki hänen ongelmansa ovat aina jonkun muun vika, esim. kun hän jätti laskun maksamatta ja sai muistutuksen, hän kiljui (oikeasti siis kirkui) minulle, paikan respaneidille, kun en ollut MUISTUTTANUT arvon rouvaa siitä että laskut pitäisi maksaa. Muutenkin hän kohteli minua kuin henkilökohtaista avustajaansa. Mun olisi pitänyt kerätä roskatkin rouvan jäljiltä. Ai niin - himouskovainen oli myös tämä nainen...

[/quote]

Tuolla tavoin käyttäytyviä uskovia en voi ikinä ymmärtää, itsekin olen uskossa. Haluaisinpa päästä keskustelemaan ajan kanssa tuollaisten kanssa ja kuulemaan hengelliset perustelut öykkäröinnille.

Vierailija
7/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna S sodankylästä!

Vierailija
8/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ketju ollutkaan 'kuvaile tuntemiasi kissoja' :(

Vierailija
9/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähämielinen ja luonnevikainen.

Vierailija
10/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin tyhmä mutta hyvä iikunnassa. Itserakas, kovaääninen, ottaa kohteeksen jonkun "helpon" uhrin, joka ei osaa puolustautua.

Vierailija
11/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiperheen tyttö, pikkukovis, jonka joka toinen sana oli kirosana ja älynlahjat ei kovinkaan kummoiset. 

Vierailija
12/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinkuin kaikki kiusaajat, LUUSERI. Siis kiusaa heikompia ja "helppoja" kohteita. On itsekin pienikokoinen, alle 170cm mutta oma egonsa on isompi (siis luulee näin) ja koittaa yrittää olla kovis kokoajan vaikka totuus on, että on luuseri.

Vierailija
13/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2014 klo 11:35"]

Suosittu mies, paljon naisia

[/quote]

Miesten kohdalla juuri näin. Naiset tuntevat vetoa voittajiin.

Vierailija
14/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, laskelmoiva, tekopyhä, petturi

Vierailija
15/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen, niin sanotusta hyvästä perheestä, kova tuomitsemaan heikompiaan tai toisenlaisen taustan omaavia. Pitää rupusakkina niitä, kenen vanhemmat eivät ole akateemisesti koulutettuja tai kirkkoaktiiveja.

Vierailija
16/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen, rikkaasta perheestä, ilkeä, pahansuopa, ottaa luokasta yhden kiltin ja hiljaisen tytön, jota alkaa mustamaalaamaan ja saamaan ulos ryhmästä.

Vierailija
17/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, isoääninen, vanhalestadiolainen. Alaistensa inhoama, mutta työurallaan menestynyt. Oli aikoinaan pienen kyläkoulun väkivaltainen pikkukingi.

Vierailija
18/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu mutta molemman lapseni kohdalla luokan kiusaaja ollut aina uskovainen ja isosta perheestä. Vaikea uskoa sattumaksi.

Vierailija
19/19 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolainen ison perheen esikoinen, määräilee kaikkia kun kuvittelee olevansa "esikoinen" myös kodin ulkopuolella ja näin ollen katsoo olevansa oikeutettu määräilijä kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme