Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka syötte treenipäivänä? Aloittelija kysyy.

Vierailija
17.09.2014 |

Olen aloitteleva liikkuja, myös runsaasti ylipainoinen. Tähän asti liikunta on lähinnä ollut koiran kanssa lenkkeilyä. Nyt olen päättänyt kohentaa kuntoani ja elämääni enemmän ja lähdin mukaan jumpparyhmään (selkävoittoista perusjumppailua). Kuntoni on siis huono, ja hiki lentää näemmä noilla tunneilla ihan kunnolla.

Lisäksi tuntuu etten osaa syödä tuona päivänä oikein, vaan suoraan sanottuna päivän aikana syömäni ruoat meinaavat tulla ylös. Olen yrittänyt syödä tuona päivänä aika kevyesti, mutta sitten ei ole energiaa... tuo tunti on siis klo 17.00 illalla ja menen siis suoraan töistä tunnille. Osaisitteko konkarit neuvoa aloittelijaa, mitä/miten kannatta syödä ja juoda päivän aikana? Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huono sanomaan, mutta jos mulla on treeni 16-18, niin mä en voi syödä mitään yhden jälkeen. Muuten tulee ylös koko ajan, huohotan ja hikoilen jotenkin ahdistavalla tavalla. En osaa sanoa miten, koska normaalistikin hikoilen, mutta jos olen syönyt liian myöhään, niin tunnilla on sellainen tuskainen olo.

Aina sanotaan, että ennen treeniä pitää syödä, mä en pysty siihen. Mulla nousee jopa koiran kanssa lenkillä ylös, jos olen syönyt ensin aamupalaa ja vasta sitten lähtenyt lenkille.

Vierailija
2/3 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat hyvin yksilöllisiä asioita, siinä missä joku toinen syö juuri ennen hiilaritankkauksen joku toinen ei mitään moneen tuntiin. Treenaan itse kuin puoliammattilainen (1,5h-2h /6krt vko) kuntosalilla vapailla painoilla että tulkitkaa vastausta sen mukaisesti:

1. aamupala 08:00

2. lounas 12:00

3. lounas 15:00

4. snacki 17:30-18:00 työpäivä jälkeen (minulla kananmunia ja pähkinöitä)

Salille menen noin 1930-2000 aikaan.

6. Dinneri salin jälkeen 21-2130 noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ite meen viideksi jumppaan niin syön yleensä aamupalan (esim pari leipää) kunnon lounaan ( ei mitään pihviä kuitenkaan) välipala mielellään pari tuntia ennen treeniä, mutta töissä tuo ei välttämättä ole mahdollista joten matkalla syön piltin, puolikkaan protskupatukan tms pientä. vettä en juo tuntiin ennen treeniä enkä treenin aikana. treenin jälkeen sitten oikea ruoka ja vettä. illalla ehkä vielä jotain jos on nälkä.

mulla on noita ruuan ylösnousu ongelmia ihan vaikka en treenaisi, joten mieluiten käyn aamupäivällä kevyen aamupalan jälkeen. jumpissa mulla aiheuttaa myös ongelmia esim vatsaliikkeet ja venyttelyt kun tulee painetta vatsan alueelle, joten kiinnitä huomiota asentoihin joissa teet liikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi