Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit vuorokauden vapaalla nykyisistä vastuistasi?

Vierailija
15.09.2014 |

Jos sinulla olisi vuorokausi ihan vapaata, ilman mitään perheeseen tai töihin liittyviä vastuita? Mä nukkuisin pitkään, söisin sitten kaikkea mättöherkkuja, sipsiä, karkkia, hampurilaisia, kokista.... katsoisin monta hyvää leffaa putkeen.

Sitten nukkuisin taas vähän aikaa ja sitten herättyäni söisin lisää mättöruokaa ja lukisin ison läjän uusia meidän perhe- lehtiä. ;-) Sitten pitkän kaavan mukaan saunaan janojuomaksi siideriä ja sitten nukkumaan. Saisin vihdoinkin tehdä ihan mitä vaan kenestäkään tai mistään muusta välittämättä. :-P

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisisin kännit, koska siihen ei ole nykyään ikinä mahdollisuutta. Aina on oltava huolehtimassa muista. Vuorokausi omassa rauhassa ja vastuussa vain itsestään, jipii!

Vierailija
22/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska olen opiskelija niin mulla ei tollaisia perhevastuita ole. Mutta jos ei tarvis siivota tai mitään eikä olis mitään suunnitelmia, niin lähtisin varmaan kaverin kanssa johonkin tai söisin karkkia, ja stressaisin opiskelusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin moottoripyörällä auringonlaskuun!! Ja kävisin saunassa, ottaisin tequila-kännit, ja kaikki tämä mieluiten jonkun hyvän ystävän kanssa.

Vierailija
24/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:26"]

Enpä mitään erityistä. Olen lapseton sinkku joten minulla on tuollaista aikaa kaikki aikani jolloin en ole töissä. Pääosin tulee surffailtua netissä, pelattua tietokonepelejä, joskus otan pienet kännit kaljalla ja pöhnässä luukutan Youtubesta musiikkia.

[/quote]

Miksi Youtubesta? Spotifyn äänenlaatu on paljon parempi. ohis

[/quote]

Eipä ole tullut vaan koskaan tuohon Spotify:hyn tutustuttua, kun kuuntelen musaa tosi harvoin, ja aina vain kännissä jolloin äänen laadulla eii ole niin kauheasit merkitystä. Kuitenkin itse örisen viskibassollani sen päälle muutenkin :D

Vierailija
25/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja ainakin viikonloput on aina tuollaisia ap:n kuvaamia. Saisi tehdä ihan mitä vaan, mutta ei sitä osaa yhtään arvostaa. Tylsyydessäni joskus toivon että saisin elää perhe-elämää, punainen tupa ja perunamaa, mutta ehkä sekin aika vielä koittaa. Silloin varmasti osaisi enemmän arvostaa omaa aikaa, mutta tällä hetkellä liika on liikaa.

Vierailija
26/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin. Nyt herään klo.4 aamulla keretäkseni kouluun, ja nukkumaan pääsen n. klo.23 iltaisin. Koska sossut katsovat tämän olevan minulle parempi, kuin nukkumaan pääsy klo.20 ja herääminen aikaisintaan klo.7 (mut sijoitettiin kotoa päälle sadan kilsan päähän kaikkea).

Vierailija
27/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viikossa kaksi tuollaista päivää. Niitä sanotaan viikonlopuksi.

Lapsettomuus on parasta. <3

Vierailija
28/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin, varmaan koko päivän.

Vierailija
29/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:58"]Nukkuisin. Nyt herään klo.4 aamulla keretäkseni kouluun, ja nukkumaan pääsen n. klo.23 iltaisin. Koska sossut katsovat tämän olevan minulle parempi, kuin nukkumaan pääsy klo.20 ja herääminen aikaisintaan klo.7 (mut sijoitettiin kotoa päälle sadan kilsan päähän kaikkea).
[/quote]

Ja olen aika kateellinen mua jopa kahdeksan vuotta vanhemmille opiskelijoille, jotka pystyvät ottamaan mua rennommin. Uskon palavani loppuun ennenkuin täytän 17v.

Mutta jatkakaa, ettei mene ihan ohikseksi mun vuoksi.

Vierailija
30/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mä haaveilen usein, omasta vuorokaudesta. Kyllä se mullakin menisi nukkuessa, sinkkuelämää-maratonia katsellessa, mättö-överit, skumppaa, punkkua, saunaa, lisää unia ja netissä surffailua.

Jos olisi koko viikonloppu ihan omaa aikaa niin yllämainitun lisäksi kävisin Stadissa shoppailemassa ja käyskentelemässä muuten vaan, ehkä kahvilla jonkun ystävän kanssa ja kampaajalla kanssa.

Vierailija
31/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsille!!!

Vierailija
32/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin helvetin aikaisin ja kävisin lenkillä ja salilla, sen jälkeen menisin kotiin, söisin vatsani täyteen ja rojahtaisin puhtaisiin lakanoihin ihan täydellisille päiväunille. Sitten tekisin pitkän kaavan mukaan vartalohoitoja suihkussa, laittaisin hyvää ruokaa ja joisin pullon viiniä kyytipalaksi. Joku hyvä leffa tai SATC maraton pyörimään. Sitten taas nukkumaan ja nukkuisinkin pitkään seuraavana aamuna.

Vierailija
33/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikonlopussa on vuorokausi omaa aikaa.

Nukun, nukun, juhlin, nukun, syön hyvin, makoilen, käyn rauhassa kaupassa, siivoilen rauhassa, katson leffaa, vietän aikaa ystävieni kanssa..... Mitä sitä ikinä keksiikään tehdä :) Keräilen voimia tulevaa viikkoa varten.

Vierailija
34/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu, kampaaja, pitkä lounas (brunssi) ystävien kera. Illalla sauna/kylpy ja pari sidukkaaa jonka jälkeen joku aivotnarikkaan-leffa pizzan ja karkkien kera. Voi miten aloinkaan haaveilla, ehkä vielä jonain kauniina päivänä pääsen toteuttamaan :)

Vierailija
35/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:17"]

Jos sinulla olisi vuorokausi ihan vapaata, ilman mitään perheeseen tai töihin liittyviä vastuita? Mä nukkuisin pitkään, söisin sitten kaikkea mättöherkkuja, sipsiä, karkkia, hampurilaisia, kokista.... katsoisin monta hyvää leffaa putkeen. Sitten nukkuisin taas vähän aikaa ja sitten herättyäni söisin lisää mättöruokaa ja lukisin ison läjän uusia meidän perhe- lehtiä. ;-) Sitten pitkän kaavan mukaan saunaan janojuomaksi siideriä ja sitten nukkumaan. Saisin vihdoinkin tehdä ihan mitä vaan kenestäkään tai mistään muusta välittämättä. :-P

[/quote]

Lähtisin ystävän kanssa mökille. Saunoisimme ja puhuisimme, puhuisimme, puhuisimme ja yötä myöten kikattaisimme. (No lähden kyllä, kun saan tämän tuoreimman beibin vähän isommaksi ja pärjää ilman tissiä.)

Vierailija
36/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään vastuita. Olen lapseton yksityisyrittäjä, joten minua ei sido mikään. Saan lähteä mökille extempore, katsella leffoja koko päivän, mennä salille tai lähteä huvittelemaan mieheni tai ystävieni kanssa ihan koska vaan. Tunnen olevani todella onnekas.

Vierailija
37/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailisin yksin, söisin herkkuja, kattosin hömppäohjelmia ja kävisin saunassa

Vierailija
38/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:58"]

Nukkuisin. Nyt herään klo.4 aamulla keretäkseni kouluun, ja nukkumaan pääsen n. klo.23 iltaisin. Koska sossut katsovat tämän olevan minulle parempi, kuin nukkumaan pääsy klo.20 ja herääminen aikaisintaan klo.7 (mut sijoitettiin kotoa päälle sadan kilsan päähän kaikkea).

[/quote]No eivät varmaankaan ihan huvikseen sinua sijoittaneet....

Vierailija
39/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan lue mitään perhe/vauvalehtiä. Meillä on aika usein vastuuvapaata aikaa kun on innokkaita isovanhempia. Viimeksi kävin kaveriporukalla syömässä, sitten kotiin päikkäreille, sitten miehen kanssa laatuaikaa. Mitä milloinkin, mutta koskaan ei tehdä mitään "vastuullista", kun lapsivapaata on. On festareita, baari-iltaa, leffassa käyntiä, nukkumista, seksiä yms, mistä nyt on puute ja tarve :) usein vaan ollaan kotona. Parasta on kuitenkin aamulla pitkään nukkuminen ja aamiainen hotellimalliin eikä kukaan revi lahkeesta, kahvin saa kuumana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi