Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos olisit vuorokauden vapaalla nykyisistä vastuistasi?

Vierailija
15.09.2014 |

Jos sinulla olisi vuorokausi ihan vapaata, ilman mitään perheeseen tai töihin liittyviä vastuita? Mä nukkuisin pitkään, söisin sitten kaikkea mättöherkkuja, sipsiä, karkkia, hampurilaisia, kokista.... katsoisin monta hyvää leffaa putkeen.

Sitten nukkuisin taas vähän aikaa ja sitten herättyäni söisin lisää mättöruokaa ja lukisin ison läjän uusia meidän perhe- lehtiä. ;-) Sitten pitkän kaavan mukaan saunaan janojuomaksi siideriä ja sitten nukkumaan. Saisin vihdoinkin tehdä ihan mitä vaan kenestäkään tai mistään muusta välittämättä. :-P

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut lasten kanssa kotona 5,5 vuotta, juuri tänään olin ekan päivän uudessa työpaikassa. Ei mulla ole oikeastaan mitään mitä en voisi tehdä. Minä syön aina mitä itseä huvittaa, en tosin mätä koskaan ruokaa, vaan nautiskelen, katson telkkaria kaikki illat yötämyöden ja nukun pitkään kun mies on kotona. Tietysti jos lapset eivät olisi metelöimässä olisi vähän rauhallisempaa aamulla nukkua. Nyt kun meni töihin on pahinta aamuheräämiset kun olen pikkulapsesta asti ollut huono nukkumaan, olen illanvirkku ja aamuntorkku.

Vierailija
2/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan normaalia vapaapäivän viettoa joko arkisin tai viikonloppuisin työvuorojen välissä. Tavallisia kotihommia, ystävien kanssa uimahalliin, lenkille, kahville, shoppailemaan, leffaan tai vaikka lähikuppilaan yhdelle. Usein myös varaan itselleni vapaapäiväksi hierojan, kampaajan tai kosmetologin, jonka jälkeen sitten lojun loppupäivän kotona sohvalla hyvän kirjan tai leffan parissa tai jutellen pitkiä puheluita tiettyjen ystävien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko ainoa, joka ajatteli tämä paljon pitemmälle? Eli vapaudeksi ihan kaikesta, kuten perheestä, veloista jne. Min tekisin pikamatkan johonkin, törsäisin hulluna rahaa ja panisin paria-kolmea miestä.

Vierailija
4/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin taikasieniä ja ihmettelisin.

Vierailija
5/39 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin hillityt perseeet baarissa ja raahaisin jonkun Adoniksen harrastamaan kanssani haureutta, nam .

Vierailija
6/39 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:00"]Minulla on viikossa kaksi tuollaista päivää. Niitä sanotaan viikonlopuksi.

Lapsettomuus on parasta. <3
[/quote]
Kateutenne on läpinäkyvää, alapeukuttajat.

Vierailija
7/39 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei töitä, perhettä, rahahuolia, siivousta , ei mitään. No , nukkuisin. Mulla on uniongelmia lähinnä rahahuolista johtuen. Eli vaan nukkuisin.

Vierailija
8/39 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/39 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin pitkään, katsoisin historiallista hömppää ja neuloisin kaikki ideat, kävisin pitkässä lämpimässä kylvyssä ja hoitaisin itseni kerrankin kuntoon ajan kanssa (kynnet, jalkapohjat, kulmat jne). Sovittelisin mekkoja peilin edessä, kuuntelisin täysillä musaa ja joisin pienet hiprakat itsekseni kotona. Pesisin lattiat, ilman että kenenkään jälkiä jäisi. Lähtisin ystävien kanssa syömään ja teatteriin, sen jälkeen parille. Sit vetäisin tujakat persarit lähipubissa ja mönkisin kotiin piiloon.

Vierailija
10/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:58"]

Nukkuisin. Nyt herään klo.4 aamulla keretäkseni kouluun, ja nukkumaan pääsen n. klo.23 iltaisin. Koska sossut katsovat tämän olevan minulle parempi, kuin nukkumaan pääsy klo.20 ja herääminen aikaisintaan klo.7 (mut sijoitettiin kotoa päälle sadan kilsan päähän kaikkea).

[/quote]No eivät varmaankaan ihan huvikseen sinua sijoittaneet....
[/quote]

Tietäisitpä vain.

Vierailija
11/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin olla yksin kotona ilmaan yhtään perheenjäsentä, laulaisin. Pitäisi harjoitella, mutta missään ei saa kailottaa omassa rauhassa. Saattaisin myös levitellä askartelutarvikkeet, luukuttaa musiikkia ja litkiä kuohuviiniä.

Vierailija
12/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin, urheilisin kerrankin välittämättä lapsiparkin aukioloajoista, shoppailisin, kävisin taidenäyttelyssä, istuisin terassilla joko khvilla tai siiderillä ihmisiä katselemassa ja nauttimassa kiireettömyydestä.

Vierailija
13/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mitään erityistä. Olen lapseton sinkku joten minulla on tuollaista aikaa kaikki aikani jolloin en ole töissä. Pääosin tulee surffailtua netissä, pelattua tietokonepelejä, joskus otan pienet kännit kaljalla ja pöhnässä luukutan Youtubesta musiikkia.

Vierailija
14/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin myöhään. Lähtisin 40km pyörälenkille. Menisin sen jälkeen saunaan. Jos olisi rahaa, menisin kampaajalle ja meikkiin ja sen jälkeen johonkin todella upeaan ravintolaan mieheni kanssa ilman lapsia. Kun ei ole rahaa, saunan jälkeen laittaisin jotkut lökövaatteet päälle ja katsoisin illan telkkaria. 

Niin ja puhelin olisi koko päivän pois päältä, ehdottomasti.

Vierailija
15/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vastuut? terppaterkuin: sinkkuopiskelija

Vierailija
16/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään erikoista mitä en nykyäänkin tekisi. Voin olla töistä pois koska haluan ja lapsetkin ovat joka toisen viikonlopun poissa.

Vierailija
17/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin koko päivän sängyssä katsomassa Netflixiä, neuloisin ja söisin herkkuja.

Vierailija
18/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:26"]

Enpä mitään erityistä. Olen lapseton sinkku joten minulla on tuollaista aikaa kaikki aikani jolloin en ole töissä. Pääosin tulee surffailtua netissä, pelattua tietokonepelejä, joskus otan pienet kännit kaljalla ja pöhnässä luukutan Youtubesta musiikkia.

[/quote]

Miksi Youtubesta? Spotifyn äänenlaatu on paljon parempi. ohis

Vierailija
19/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 14:30"]Mitkä vastuut? terppaterkuin: sinkkuopiskelija
[/quote]
No esimerkiksi opiskeluvastuut. Ei yhtenä päivänä tarvitsisi miettiä yhtään mitään siihen liityvää. Ap

Vierailija
20/39 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinhan oli 2 tuollaista vuorokautta eli viikonloppu. Mitä tein? Ulkoilin koiran kanssa, laitoin takapihaa talvikuntoon, kävin kaverin kanssa kaupungilla, laitoin ruokaa, surffailin netissä, chattalin tyttären kanssa Skypessä, join pullollisen kuohuviiniä, katsoin telkkaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi