Kannattaako ottaa joku kissavakuutus kissalle?
onko niistä mitään hyötyä vain ainoastaan rahanmenoa? mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:40"]
Vakuutusmaksu suhteessa maksimikorvaukseen on näissä aika (eli todella) kälyinen. Pitkässä juoksussa ei kannata, jos on minkäänlaista taloudellista riskinsietoa.Jos otat, niin ota heti pentuna ja lopeta, jos kissa parivuotiaana vaikuttaa perusterveeltä. Näin tein itse. Ensimmäisenä vuotena jäin jopa plussalle, koska kissa kärsi toistuvista suolistotulehduksista, mutta sitten opin ennaltaehkäisemään ja hoitamaan niitä kotikonstein.
[/quote]
em. neuvo on ihan pätevä. Jos kyseessä on kallis rotukissa jota aiot käyttää näyttelyissä ja mahdollisesti tehdä pentuja niin vakuutus voi olla hyvä ratkaisu. Periaatteessa minä en ainakaan muuten vakuutusta ottaisi vaan varautuisin siihen että joitakin satoja euroja vuodessa pitää mahdollisesti eläinlääkärille maksaa.
Vakuutusalalla
Vakuutusmaksu suhteessa maksimikorvaukseen on näissä aika (eli todella) kälyinen. Pitkässä juoksussa ei kannata, jos on minkäänlaista taloudellista riskinsietoa.Jos otat, niin ota heti pentuna ja lopeta, jos kissa parivuotiaana vaikuttaa perusterveeltä. Näin tein itse. Ensimmäisenä vuotena jäin jopa plussalle, koska kissa kärsi toistuvista suolistotulehduksista, mutta sitten opin ennaltaehkäisemään ja hoitamaan niitä kotikonstein.