Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei koskaan orgasmia

Vierailija
12.09.2014 |

Tällainen ongelma siis 26v avovaimollani. Tilanne syö meikäläistäkin ihan helvetisti, koska on jo nyt tunne että seksikin jota on max 1-2 krt / viikko, tuntuu lähinnä sääliseksiltä.

On kokeiltu dildoa, leluja, puhuttu avoimesti ym.
Hän ei edes koskaan ole harrastanut itsetyydytystäkään, joka on mielestäni se asia josta pitäisi aloittaa.

Ongelmana ei missään nimessä ole se, etteikö hän tulisi märäksi saatikka panettaisi kunnolla. Kosteus ei kyllä oo ongelma, mutta tuntuu että tuo panetus hänellä on helvetin harvinaista, jonka huomaa kyllä olevan päällä lähinnä ovulaation aikaan.

Lähinnä kiinnostaisi kokemukset naisilta, joilla on/on ollut samaa. Paraniko tilanne? Miten?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen ja mulle orgasmit ovat aina olleet vaikeita saavuttaa. Mikään klitoriksen räpläily saati painelu ei tuota haluttua tulosta. Kaikki lähtee oikeasta mielentilasta ja suhteesta kumppaniin, hyvä seksi alkaa jo kauan ennen itse seksiä, katsein, viestein jne. Mä tiedän jo aika pian seksin alettua, että voinko saada orgasmin, jos mielentila ja tunne on oikea niin silloin orgasmi tulee. Se vaatii multa kuitenkin aika paljon keskittymistä, orgasmi ei tule mitenkään vahingossa vaan kyllä se mies saa aika paljon töitä tehdä (tai sitten minä itse, riippuen tilanteesta). 

Mutta siis jaan tämän muidenkin naisten kokemuksen siitä, että oma mielentila ja tunne määrää sen, tuleeko orgasmia vai ei. Joskus seksi on todella hyvää, mutta ei kuitenkaan sillä tasolla, että saisin orgasmin, ja se on enemmänkin sitten mun päänsisäinen juttu saanko vai en. Joskus en edes seksissä halua saada orgasmia enkä nähdä vaivaa sen eteen, että sen saan. Seksi ilman orgasmia riittää mulle toisinaan oikein hyvin. Ehkä tämä on joillekin yksinkertaisille miehille vaikeaa tajuta. Nainen on itse orgasminsa "herra" jos näin voisi sanoa.

Vierailija
42/46 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös sellainen nainen, jolle orgasmi ei tule ihan tuosta noin vaan. Henkinen puolikin pitää saada mukaan, muuten ei onnistu.

Ensin ajattelin, että hieromalla häpyä voisin saada, mutta ei onnistunu. Sitten kokeiliin peräreiän hivutusta yhdynnän aikana. Se tuntui ihan kivalta, mutta ei orkkua. Sen jälkeen ajattelin, että ehkä syynä on miehen kalun pienuus ja hain kaupasta ison sauvan. Ei orkkua miehen kanssa liekittäessä. Viimein tuli mieleen kokeilla mielikuvaharjoittelua.

Rupesin kuvittelemaan yhdyntätilaneissa,et mua jyystää Richard Gere ja yllätys yllätys. Orkku tuli vihdoin. Olen saanut samalla menetelmällä tuon jälkeenkin. Aina orkku ei tietenkään tule, jos on esimerkiksi väsynyt ja stressaantunut, mutta aika usein nykyään kuitenkin. Mies on tosi tyytyväinen. En ole hänelle sanonut, mikä muutoksen aiheutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:28"]

Eikö näillä orgasmittomilla naisilla ole ollenkaan klitorista vai onko se jotenkin vaurioitunut? En ymmärrä. Sitä stimuloimalla se orgasmi tulee, oli "paineita" tai ei.

[/quote]

Mun on vaikea saada orgasmia, klitoris kyllä toimii ja sitä hinkuttamalla saan monesti itsekseni aikanaan orgasmin. Mutta jos en ole oikeassa mielentilassa, niin pystyn kyllä sen klitoriksenkin stimuloimisen kokemaan ihan yhtä kiihottavana kuin hammaslääkärissä tai gynekologilla käynnin. Ero ei ole siinä miten se tehdään, vaan siinä mitä ajattelen ja tunnen. Ja pystyn nopeassakin ajassa vaihtamaan sen kokemuksen kiihottavasta turtaan ja takaisinkin joskus, jos niikseen on. Eli ei se ole mikään automaatio, että jos yksi juttu on tuntunut hyvältä, niin se tuntuu välttämättä hyvältä joka kerta ja aina.

[/quote]

Väität olevasi joku fysiologinen ihme? Orgasmi kun on molemmilla sukupuolilla tahdosta riippumaton toiminto.

[/quote]

Naisella se ei ole todellakaan tahdosta riippumaton toiminto :D Oletko mies?

[/quote]

Moi ääliö! Lue ja opi: http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm

"Experienced by males and females, orgasms are controlled by the involuntary or autonomic nervous system."

[/quote]

Voi rakas, samasta lähteestä: "Most autonomous functions are involuntary but they can often work in conjunction with the somatic nervous system which provides voluntary control."

Vierailija
44/46 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:32"]

Tutkimusten mukaan 10-15% naisista ei koskaan saa ainuttakaan orgasmia missään tilanteessa. Naisen orgasmihan ei ole välttämätön tai edes tarpellinen suvunjatkamisessa.

[/quote]

Ei sitä miehen orgasimakaan mihinkään tarvita. Pelkkä siemensyöksy riittää. Ja jos et vielä tiennyt, niin ne eivät ole sama asia, vaikka usein esiintyvätkin samaan aikaan.

Vierailija
45/46 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö mitä juttuja! Minä olen ollut yhdessä mieheni kanssa yli 15 v., olen synnyttänyt (kolmekin kertaa) ja seksuaalisesti hyvinkin halukas ja avoin ja silti minun on hankala saada orgasmia. Yhdynnässä saan sen ainoastaan yhdessä asennossa ja silloinkin se vaatii sekä klitoriksen että anaalin kiihottamista samaan aikaan. Suuseksissä saan nykyään orgasmin melko usein mutten läheskään aina. En ole koskaan juurikaan harrastanut masturboimista, liian työlästä ja seksin saanti on sen verran säännöllistä, että se riittää minulle. Nautin kovasti seksistä myös ilman orgasmia, se ei ole mitenkään hyvän seksin välttämätön merkki. Klitorikseni on hyvin herkkä, joten se ei todellakaan ole mikään taikanappi vaan päinvastoin, kosketus tuntuu monesti pahalta. Vinkkinä on ensinnäkin rentoutua, pakonomaisella orgasminmetsästyksellä ei yleensä ole hyviä seurauksia. Kokeilkaa ja kosketelkaa, miellyttävimmät paikat löytyvät siten (itse en osaa tai edes halua kosketella itseäni siten kuin mieheni). OITNB-sarjassa oli hyvä vinkki; kaksi sormea pimppiin ja yksi peppuun ja vielä vähän kieltä klitorikselle...

Vierailija
46/46 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ylimielinen lähestymistapa asiaan, mutta on toi jätkä läksysä lukenu. Naiset lämpenee niin paljon hitaammin että moni mies on ehtinyt löysästä löysäksi ennen kun pitäisi ottaa pikkupöksyjä jalasta.

http://blogbook.fi/taydenkympinmetsastys/naisen-orgasmi-3-oppitunti/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme