Ei koskaan orgasmia
Tällainen ongelma siis 26v avovaimollani. Tilanne syö meikäläistäkin ihan helvetisti, koska on jo nyt tunne että seksikin jota on max 1-2 krt / viikko, tuntuu lähinnä sääliseksiltä.
On kokeiltu dildoa, leluja, puhuttu avoimesti ym.
Hän ei edes koskaan ole harrastanut itsetyydytystäkään, joka on mielestäni se asia josta pitäisi aloittaa.
Ongelmana ei missään nimessä ole se, etteikö hän tulisi märäksi saatikka panettaisi kunnolla. Kosteus ei kyllä oo ongelma, mutta tuntuu että tuo panetus hänellä on helvetin harvinaista, jonka huomaa kyllä olevan päällä lähinnä ovulaation aikaan.
Lähinnä kiinnostaisi kokemukset naisilta, joilla on/on ollut samaa. Paraniko tilanne? Miten?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:30"]Siis nauttiiko avovaimosi siis seksistä, mutta häntä häiritsee orgasmittomuus? Pääseekö hän lähelle orgasmia edes suuseksissä? [/quote] Ei tykkää suuseksistä, joka nyt sekin on outoa. Mutta itseänihän tuo orgasmittomuus luonnollisesti häiritsee enemmän, koska koen sen olevan asia joka nyt vähentää seksin määrääkin. Ei kukaan jaksa jatkuvasti tehdä aloitteita ja tulla torjutuksi 90% kerroista. Eikä auta että tekisin vähemmän aloitteita, sillä silloin seksin määrä vähenee entisestään. Oon jo valmiiks psyykannut itseni eroon, koska asia on tosiaan sellainen että pitääkin erota.
[/quote]
No ehkä kannattaa erota sitten. Saattaaha se olla että löydät paremmin kanssasi yhteensopivan naisen. Kieltämättä vaikealta tuo tilanne kuulostaa, mutta sinänsä tuo ei ole mitenkään tavaton tarina. On naisia jotka ei masturboi, on naisia jotka ei saa orgasmeja, on naisia jotka ei saa kumppanin kanssa orgasmeja, on naisia jotka ei pidä suuseksistä, on naisia jotka on estoisia sängyssä, on naisia joille riittävä seksinmäärä on pari kertaa kuussa, on naisia jotka suhteen alussa on halukkaampia kuin vähän ajan päästä... Voi hyvin olla että törmäät samoihin asioihin uusissakin suhteissa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:28"]
Eikö näillä orgasmittomilla naisilla ole ollenkaan klitorista vai onko se jotenkin vaurioitunut? En ymmärrä. Sitä stimuloimalla se orgasmi tulee, oli "paineita" tai ei.
[/quote]
Ei tule.
Tai en muista tiedä, mutta jos olen stressaantunut tai en vain halua tulla, en tule. Olen onnekseni suhteessa yllämainitun fakiiritason miehen kanssa, mutta silti: stressi on estänyt orgasmin. Haluttomuus ei ole ollut ongelma tämän miehen kanssa :)
What can I say, aivot on suurin seksuaalielin ja selkeää, ettei ap:n nainen kauheasti mitään aloittajaa kohtaan tunne. Kenties ei itsekään sitä ymmärrä, vaan sitten kun kehässä uusi mies ja tajunnanräjäyttävät orgasmit sen toisen miehen kanssa :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:35"]
Toivon, että hän vaihtaa sinut mieheen, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on. Silloin myös mahdollisuudet seksistä aidosti nauttimiseen ovat hänen kannaltaan suuremmat.
[/quote]
Tuo "sellaisena kuin on" saa mut lähinnä näkemään punaista sen jälkeen kun olin suhteessa naiseen, joka suutuspäissään hakkasi koiriaan tai kieroili tuttaviaan kohtaan, vittuili mulle ym. -ja hän suuttui helposti
Kehtasi vielä eron jälkeen vinkua, että toivottavasti saa seuraavaksi miehen joka rakastaa häntä sellaisena kuin on. Kuka haluaa kusipäätä?
Tähän ei auta muu kuin naisen kiinnostus seksiin. Sun pitää lopettaa painostaminen, ehkä et huomaa tekeväsi sitä, mutta varmasti teet. Kaikista paras ratkaisu on mun mielestä se, että nainen tutustuu ensin itseensä. Silloin kun on paras aika kuukaudesta ja mahdollisimman usein. Mulla on pitkä parisuhde takana ja kuivia kausia on mahtunut mukaan ja kaikista parhaiten niistä pääsee eroon, kun vain harrastaa seksiä mahdollisimman usein. Aivan sama saako yksin vai kahdestaan orgasmin, mutta mitä useammin saa, niin sitä useammin haluaa. Siis ainakin mä.
Pidä naistasi hyvänä, ihan siis muutenkin kuin seksitarkoituksessa. Halaile, hivele selkää ja hiuksia. Kehu ulkonäköä, hymyile usein ja auta kotitöissä. Tee selväksi, että hän on sun Nainen. Kaikki postitiivinen huomio auttaa yleensä naisia huomioimaan myös miehensä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:57"]
Tähän ei auta muu kuin naisen kiinnostus seksiin. Sun pitää lopettaa painostaminen, ehkä et huomaa tekeväsi sitä, mutta varmasti teet. Kaikista paras ratkaisu on mun mielestä se, että nainen tutustuu ensin itseensä. Silloin kun on paras aika kuukaudesta ja mahdollisimman usein. Mulla on pitkä parisuhde takana ja kuivia kausia on mahtunut mukaan ja kaikista parhaiten niistä pääsee eroon, kun vain harrastaa seksiä mahdollisimman usein. Aivan sama saako yksin vai kahdestaan orgasmin, mutta mitä useammin saa, niin sitä useammin haluaa. Siis ainakin mä.
Pidä naistasi hyvänä, ihan siis muutenkin kuin seksitarkoituksessa. Halaile, hivele selkää ja hiuksia. Kehu ulkonäköä, hymyile usein ja auta kotitöissä. Tee selväksi, että hän on sun Nainen. Kaikki postitiivinen huomio auttaa yleensä naisia huomioimaan myös miehensä.
[/quote]
Olen nainen ja olen kyllä sitä mieltä, että jos nainen ei itse halua niin mikään ap:n mahdollisesti tietäen tai tietämättään tekemä painostuksen lopettaminen ei auta tuossa asiassa. Se itseensä tutustumisen halu pitää lähteä itsestä, jos ei lähde niin ei kukaan muu voi sitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:10"] Lähinnä kiinnostaisi kokemukset naisilta, joilla on/on ollut samaa. Paraniko tilanne? Miten?[/quote]
Tilanne on tuttu, kuvailet vaimoani melkein täydellisesti. Paitsi että hän saa orgasmeja, suhteellisen helpollakin sormella tai apuvälineillä, mutta ei pidä niistä. Tuntee ne yhdentekeviksi lihasvärinöiksi, joka ei anna niin paljoa kuin muutaman minuutin seksifantasioiden ajattelu kuormittaa. Tuossa iässä meillä oli samanlaista, seksiä kerran pari viikossa ja minä halusin paljon enemmän, mutta iän (parisenkymmentä vuotta) mukana hän on tullut jos ei halukkaammaksi niin ainakin antavaisemmaksi. Sitäkin on vaikea sanoa, hän pitää jollain tasolla seksistä ja haluaa sitä, mutta ei ehkä tunnista tarvettaan. Minä olen tottunut siihen, että tilanne on mikä on ja se on ihan OK, että saan tuottaa hänelle orgasmin ovulaation aikaan omaksi ilokseni.
Meidän suhde on muuten niin hyvä, että päätin aikanani olla rikkomatta sitä seksin takia, varsinkaan kun en kärsi suoranaista puutetta. Mutta jos seksi on sinulle tärkeämpää, niin älä jää suotta odottamaan muutosta, sitä ei mikään takaa ja se on naisen sisäinen prosessi, johon sinä et voi vaikuttaa. Naisilla tuollainen melkein aseksuaalisuus on aika yleistä. Ja jos nainen joskus keski-iän kriisissään löytääkin seksuaalisuutensa, mikään ei takaa, että halu kohdistuu sinuun, koska sinut on valittu jollain muilla perusteilla kuin seksuaalisen haluttavuuden takia.
Ootko koettanut läpytellä klittaa aika kevyesti, tai kiihottuneena voi läpsäyttää vähän lujempaakin. Kuulostaa hullulta, mutta mulla hyppää kiihotus yleensä tuolloin potenssiin sata, ja orkku tulee joskus ihan järkytyksestä :)
http://www.fluidexchange.org/blog/13-ways-to-woo-a-clitoris-part-2
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:35"] Toivon, että hän vaihtaa sinut mieheen, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on. Silloin myös mahdollisuudet seksistä aidosti nauttimiseen ovat hänen kannaltaan suuremmat. [/quote] Tuo "sellaisena kuin on" saa mut lähinnä näkemään punaista sen jälkeen kun olin suhteessa naiseen, joka suutuspäissään hakkasi koiriaan tai kieroili tuttaviaan kohtaan, vittuili mulle ym. -ja hän suuttui helposti Kehtasi vielä eron jälkeen vinkua, että toivottavasti saa seuraavaksi miehen joka rakastaa häntä sellaisena kuin on. Kuka haluaa kusipäätä?
[/quote]
Eli sun mielestä koirien hakkaaminen ja kieroilu on samalla tasolla, kuin se, ettei saa orgasmia? Yhtä kusipäistä toimintaa? Älä viitsi tahallaan ymmärtää väärin...
LäpytellÄ? Et ole tosissas! Olet varmasti mies, joka kuvittelee naisten tykkäävän satuttamisesta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:04"]
LäpytellÄ? Et ole tosissas! Olet varmasti mies, joka kuvittelee naisten tykkäävän satuttamisesta.
[/quote]
No en muuten ole. Ja jos et ole kokeillut, älä tuomitse etukäteen :)
Itse saan ainoastaan suuseksillä. Masturbaatiota harrastan ani harvoin (tai nyt parisuhteessa en käytännössä koskaan), koska se ei yleensä saa mua laukeamaan, paitsi jos joskus puoli tuntia oikeassa mielentilassa jaksaa vibraattoria käytellä. Liian työlästä. :o) Luojan kiitos mies tykkää nuolla!
Mainittakoon, että suhteemme alussa meni varmaan pari viikkoa, ennen kuin suuseksissäkään sain orgasmia. Luottamus, oikea mielentila, esileikki ovat mulla edellytyksiä orgasmille. Ymmärrän siis naistasi, kun ei se mullekaan helppoa ole. Ennen miestäni en ollut saanut kunnollista orgasmia koskaan. Olin 28-vuotias.
Paha juttu, jos naisesi ei pidä suuseksistä. Veikkaan, että sillä hän saisi orgasmin, jos antaisi sille mahdollisuuden. Yhdyntäorgasmi ei todellakaan ole itsestäänselvyys, ja jos yhdynnässä ei saa, niin tuskin sitten dildollakaan.
[/quote]
Tätä kaikkea teen ihan jatkuvasti. Päivänkin tauko, niin tulee heti kyselyä.
Kotitöistä teen nyt suurimman osan. Mm. Ruoan päivittäin
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:33"]
Eikö näillä orgasmittomilla naisilla ole ollenkaan klitorista vai onko se jotenkin vaurioitunut? En ymmärrä. Sitä stimuloimalla se orgasmi tulee, oli "paineita" tai ei.
[/quote]
Mun on vaikea saada orgasmia, klitoris kyllä toimii ja sitä hinkuttamalla saan monesti itsekseni aikanaan orgasmin. Mutta jos en ole oikeassa mielentilassa, niin pystyn kyllä sen klitoriksenkin stimuloimisen kokemaan ihan yhtä kiihottavana kuin hammaslääkärissä tai gynekologilla käynnin. Ero ei ole siinä miten se tehdään, vaan siinä mitä ajattelen ja tunnen. Ja pystyn nopeassakin ajassa vaihtamaan sen kokemuksen kiihottavasta turtaan ja takaisinkin joskus, jos niikseen on. Eli ei se ole mikään automaatio, että jos yksi juttu on tuntunut hyvältä, niin se tuntuu välttämättä hyvältä joka kerta ja aina.
[/quote]
Väität olevasi joku fysiologinen ihme? Orgasmi kun on molemmilla sukupuolilla tahdosta riippumaton toiminto.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:15"]
[/quote]
Mun on vaikea saada orgasmia, klitoris kyllä toimii ja sitä hinkuttamalla saan monesti itsekseni aikanaan orgasmin. Mutta jos en ole oikeassa mielentilassa, niin pystyn kyllä sen klitoriksenkin stimuloimisen kokemaan ihan yhtä kiihottavana kuin hammaslääkärissä tai gynekologilla käynnin. Ero ei ole siinä miten se tehdään, vaan siinä mitä ajattelen ja tunnen. Ja pystyn nopeassakin ajassa vaihtamaan sen kokemuksen kiihottavasta turtaan ja takaisinkin joskus, jos niikseen on. Eli ei se ole mikään automaatio, että jos yksi juttu on tuntunut hyvältä, niin se tuntuu välttämättä hyvältä joka kerta ja aina.
[/quote]
Väität olevasi joku fysiologinen ihme? Orgasmi kun on molemmilla sukupuolilla tahdosta riippumaton toiminto.
[/quote]
Naisella se ei ole todellakaan tahdosta riippumaton toiminto :D Oletko mies?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moi ääliö! Lue ja opi: http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm
"Experienced by males and females, orgasms are controlled by the involuntary or autonomic nervous system."
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Moi ääliö! Lue ja opi: http://en.wikipedia.org/wiki/Orgasm
"Experienced by males and females, orgasms are controlled by the involuntary or autonomic nervous system."
[/quote]
Oi vitsit kun oot fiksu kommentoija.
Mutta kuten näet, monet naiset tässä keskustelussa on osoittaneet omaan kokemukseen nojaten, että oma tahto ja mielentila määrävät sen, tuleeko vai ei :)
Täällä kaikki sentään ei alennu kypsymättömään nimittelyyn turhautuessaan kun omat argumentit ei riitä! ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:04"]
[/quote]
No en muuten ole. Ja jos et ole kokeillut, älä tuomitse etukäteen :)
[/quote]
Tuo ongelma on naisen suhtautumisessa seksiin ja ehkä osin hänen luontaisessa epäherkkyydessään seksuaaliselle mielihyvälle. Ei se korjaannu millään tempulla, jolla stimuloidaan sukuelimien tuntohermoja eri tavalla. Sen korjautuminen on naisen oma psyykkinen kehitysprosessi, jonka alkuun ei voi tietoisesti vaikuttaa (ainakaan mies) ja joka ei välttämättä ala koskaan. Oikeat terapiatkaan eivät toimi, jos se nainen ei aidosti halua alkaa haluta ja ole valmis tekemään paljon työtä sen eteen.
30
Mulla ainakin, mitä herkempi kosketus on, sitä paremmalta tuntuu. Jos sormetus tai dildoilu menee vähänkään pakkopainamiseksi -mies koventaa otteitaan kun luulee että tulisin nopeammin- niin orkku vaan lipuu kauemmaksi ja kauemmaksi.
Ekojen orkkujen kanssa mies sai tehdä piiitkään töitä, mutta saaminen on helpottunut. Tosin kausivaihteluita siinä on.
Kannattaa kokeilla sen orgasmin unohtamista, pidät hyvänä (muutenkin kuin sängyssä) ja teet mistä nainen tykkää ilman orkkupaineita.