Miksi erosit juuri nyt kirkosta?
ahdistiko verolaput?
Reippaasti yli tuhat ihmistä eronnut syyskuussa kirkosta.
Kommentit (7)
Tämä tarkoittaa kirkolle noin 11 miljoonan euron verotulojen menetystä vuonna 2015.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:02"]
ja sitten mammat kuitenkin vie lapsensa seurakunnan kerhoihin yms.
[/quote]
Näin juuri pitäkin tehdä, Ei ovella kysytä oletko maksanut jäsenmaksun. Kirkon ihan oma moka jos jakaa palveluitaan ilmaiseksi kaikille.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:02"]
ja sitten mammat kuitenkin vie lapsensa seurakunnan kerhoihin yms.
[/quote]
Näin juuri pitäkin tehdä, Ei ovella kysytä oletko maksanut jäsenmaksun. Kirkon ihan oma moka jos jakaa palveluitaan ilmaiseksi kaikille.
[/quote]
mutta on se melko röyhkeää. kukaan ei ala sinne raahata maksutodistetta että on maksanut verot. paska mamma käyttää hyväkseen kaiken mitä mahdollista kun on vaan niin pihi ja ahne.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:02"]
ja sitten mammat kuitenkin vie lapsensa seurakunnan kerhoihin yms.
[/quote]
Näin juuri pitäkin tehdä, Ei ovella kysytä oletko maksanut jäsenmaksun. Kirkon ihan oma moka jos jakaa palveluitaan ilmaiseksi kaikille.
[/quote]
mutta on se melko röyhkeää. kukaan ei ala sinne raahata maksutodistetta että on maksanut verot. paska mamma käyttää hyväkseen kaiken mitä mahdollista kun on vaan niin pihi ja ahne.
[/quote]
Eroa sinkin niin pääset kateudesta eikä sinun rahojasi käytetä muiden hyväksi. ;D
Tuo kirkko on kyllä pelkkää bisnestä... Kerätään veroa ja papeille maksetaan palkkaa
Kirkosta eronnut tänä vuonna 20 000 jäsentä
http://www.eroakirkosta.fi/media/none/tiedote_04_2014.html?year=2014