Oudoimmat nimiyhdistelmät sisaruksille.
Itse kuulin joskus aikoinani radiosta veljeksistä, jotka olivat raamatullisia,
Matteus
Luukas
Tuomas
Johannes
ja Pasi.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:57"]
Kaksoset Nina ja Niina sekä Emmi ja Eemi (poika). Vanhemmilla huono mielikuvitus?
Ja ei, viimeisestä EI puutu l-kirjainta, se on oikeasti Eemi.
Tätä kirjoittaessa Kentän sisaruksia ei ole vielä mainittu, eli Miina ja Dennis Kenttä. Jälkimmäinen taisi olla tenniksen pelaaja :D
[/quote]
Tiedän Kentän perheen, joiden lapset on Miina ja Pyry... Miina pärjäsi joitakin vuosia sitten hyvin seiväshypyssä!
[/quote]
http://www.esse.fi/nakoislehdet_2012/esse_12_10/esse_12_10.pdf
Ei ole Dennistä, Pyry kyllä kuuluu perheeseen ja muutama muukin ;)
Joo yksi sukulainen meni uudestaan naimisiin lähemmäs 60v ja hänen jälkikasvunsa nimet on nyt seuraavanlaiset: Jussi, Päivi, Tanja, Lucas, Nico ja Max
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:04"]Giccelmoore, Elviira, Gullermo
[/quote]Anna olla jo!
Meillä on kuopus vähän eri sarjaa nimensä puolesta. Lapset on Vilja, Pilvi, Pyry, Kukka ja William. Viimeinen on iltatähti ja ikäeroa edelliseen reilusti, nimimaku ehti muuttua siinä välissä :) Eipä niitä sisarusten nimiä kukaan kysele ja ihmettele lasten ollessa aikuisia, joten ei niistä kannata stressiä ottaa
Tää on tavallaan ihan hauska. Pienet veljekset nimeltään Noel ja Leon.
Noel ja Leon on hauska yhdistelmä :)
En viitsi luetella nimiä, mutta 4 lasta, joista kolmella on uudet harvinaisemmat "lempinimimäiset" nimet ja viimeisellä sitten Matti. Ei ihan sovi yhteen, mutta mikäs siinä.
Perheessä on kaksi tytärtä, Kaneli ja Omena. Sisarukset tulevat varmaan hyvin toimeen keskenään. Aki Wahlmankin totesi tänään leipoessaan, että kaneli ja omena kuuluvat ehdottomasti yhteen :)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:16"]
Entiset koulukaverini, 1960-luvun alussa syntyneet: Seri (poika) ja Serja (tyttö).
[/quote]
No noi on kyllä olleet harvinaisii kuuskytluvulla!
Pasi olikin tehty ''postinkantajan'' kanssa.
tunnen siskokset nimeltään MIINA ja POMMI.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:03"]Itse kuulin joskus aikoinani radiosta veljeksistä, jotka olivat raamatullisia,
Matteus
Luukas
Tuomas
Johannes
ja Pasi.
[/quote]
Mä olen kuullut tämän niin, että veljessarja olisi ollut Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
Mirumaru, Rallamaija ja Kattiina.
Tiedän myös sisarukset TUISKU, NUOSKA ja PYRY. Yksi niistä on tyttö, kaksi poikaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 19:34"]Tiedän myös sisarukset TUISKU, NUOSKA ja PYRY. Yksi niistä on tyttö, kaksi poikaa.
[/quote]
Ei oo ketään Nuoskaa
Riika ja Petri, kaksoset.