Hah, oli ihan risat yöpaidan kainalot, leikkasin hihat pois
Nyt jompi kumpi tissi aina pulpahtaa ulos kainaloaukosta kun käännän kylkeä, humps vaan!
Olisipa kiva kun olisi pienet, timmit tissit, niin pysyisivät ehkä paremmin paidan sisällä :)
Kommentit (19)
Niin varmaan kannattais, on vaan aina unohtunut.. Mulla olisi kyllä kaksi muutakin samanlaista riepua tuolla kaapissa, saan paljon luuttuja :D
Juu annan, annan. Ei täällä onneksi niitä kukaan muu näe kuin minä itse.
Mulla ei ole koskaan kuluneet paidat kainaloista auki, vaikka ovat olleet useita vuosia käytössä. Miten kauan oikein olet käyttänyt ko. paitaa? :D
Oletko käyttänyt Absolut torr tai Triple dry -perspirantteja? Minulla ne ainakin syövyttivät yöpaidan kainalot rikki.
Alasti se nukkua pitää, ainoa oikea tie. On kuule vapauttavaa kun ei ole päällä rihman kiertämää. Mikään ei paina, hierra tai purista.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:23"]Alasti se nukkua pitää, ainoa oikea tie. On kuule vapauttavaa kun ei ole päällä rihman kiertämää. Mikään ei paina, hierra tai purista.
[/quote]
Pakkoko on pitää painavia, hiertäviä ja puristavia yöasuja?
Se on muuten kasi totta että ilkosillaan on ilmavaa nukkua, joskus kun heittää pyjaman pois ni nukkuupahan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:23"]Alasti se nukkua pitää, ainoa oikea tie. On kuule vapauttavaa kun ei ole päällä rihman kiertämää. Mikään ei paina, hierra tai purista. [/quote] Pakkoko on pitää painavia, hiertäviä ja puristavia yöasuja?
[/quote]
Ei olekaan. Silti ei ole olemassa sellaista yöasua, joka ei tuntuisi miltään.
Olen useamman kerran yrittänyt nukkua alasti tai pikkareissa ja joka kerta saan flunssan.
Sulla on kirjaimellisesti kainalotissit.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:44"]Olen useamman kerran yrittänyt nukkua alasti tai pikkareissa ja joka kerta saan flunssan.
[/quote]
Jännää. Nukun ympäri vuoden joko alasti tai pelkissä boksereissa eikä flunssasta ole tietoakaan.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 02:40"]
Nukutteko dödöt kainalossa? O_o
[/quote]
Nuo tuolla aiemmin mainitut dödöt ovat juuri sellaisia, että ne levitetään iltapesun jälkeen ja jätetään yöksi. Aamusuihkun jälkeen ei tarvitse enää lisäillä dödöä.
Iltapesu ja aamusuihku.... kuka yöllä noin likaantuu?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:37"]
Mulla ei ole koskaan kuluneet paidat kainaloista auki, vaikka ovat olleet useita vuosia käytössä. Miten kauan oikein olet käyttänyt ko. paitaa? :D
[/quote]
Pari-kolme vuotta vanhoja ovat, jotain anttilan halpiksia.
Saatan vaikka lukea toisella kyljellä ja käsi on jännästi pään alla, siinä sattaa näiden riepujen kankaat venyä. Ensin tulee pieni reikä ja aika nopeasti se sitten venyy :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 00:23"]Alasti se nukkua pitää, ainoa oikea tie. On kuule vapauttavaa kun ei ole päällä rihman kiertämää. Mikään ei paina, hierra tai purista.
[/quote] mä en voi kun sit olen kaikissa unissa alasti tai vähintään ylävartalo paljaana :D
Kannattaa leikellä se paita jo luutuiksi ja ostaa uusi.