Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se Anoppi taas osasi...

Vierailija
29.08.2006 |

Satuin vahingossa sanomaan hänelle että vien vanhemmat lapset mun vanhemmille päiväksi hoitoon että pääsen itse lääkäriin ja sen jälkeen saan kunnolla siivottua ja hiukan levätä. mummu ja pappa tuovat lapset kotiin sitten lasteohjelmien jälkeen.

niin johan alkoi valitus..." en minäkään tarvinnut aikoinani apua lapsien kanssa" ym.

" Ja miksi sinun pitää lääkäriin mennä? oletko kipeä?" . Joo-mene kättärille keskustelemaan edellisestä synnytyksestä--syöksysynnytys kotona. että mitä voisi nyt tehdä toisin ym.

" minä en sitten ymmärrä tuota vouhkaamista. ovathan lapset syntyneet kautta aikojen kotona ja saunoissa..."

Joo, kiitti vaan anoppi. tuohan helpottikin ja paljon mun oloani.. ihan kun en muutenkin pelkäisi jo synnytystä ja kokisi itseni täysin riittämättömäksi kolmelle lapselle ja pian tulee vielä neljäs. Vaikka lapset ovatkin kaikki haluttuja niin raskasta silti välillä on. ja helpompaa on siivota kerralla koko kämppä kun joku ei tyhlennä lelulaatikoita tai kattilakaappia sillävälin kun siivoan jotain toista huonetta...

kyllähän taas kuohahti...onneksi mummu ja pappa ehdottivat itse tätä hoitopäivää niin saan sentään hiukan huilia... ja ottaa etäisyyttä anoppiin..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan