Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että mies pitää mua itsestäänselvyytenä ja jonakin kotipalvelijana!

Vierailija
29.08.2006 |

Eli, mun täytyy hoitaa kaikki asiat. Olen siis äitiyslomalla, odotan toista.

Mies luulee tosiaan että mä olen täällä kotona joku palvelija, kun mun täytyy hoitaa kaikki hommat. Siivota, tehdä ruokaa, hoitaa lasta, viedä miehelle ruokaa töihin, hoitaa raha-asioita yms.

Mun pitää aina tietää missä sen avaimet, rahapussi, puhelin yms tärkeät tavarat on.

Omista tärkeistä papereista mies ei välitä paskan vertaa (ainakin siltä tuntuu) kun ne lojuu ties missä. Ja sit ku joku on hukassa, niin se on aina mun vika ja mun täytyy se sit etsiä.

Mies käy kyllä töissä ja rakentaa, mutta silti!

Kyl luulis olevan aikaa järjestää omia asioitaan.

Vituttaa niin paljon. Ja kun sanon miehelle asiasta, niin siinä sitten puheillaan siivoaa ja järjestelee paikkoja heti kun on aikaa.

Mutta kun on aikaa, niin sit täytyy keksiä ties mitä ettei vaan joudu mitään tekemään!!!

Mua niin paljon suututtaa tollainen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa ottaa sellainen asenne, että rakennusaika on rankkaa, ja silloin täytyy joustaa monista asioista. Se ei kuitenkaan kestä ikuisesti. Jos miehelläsi on vastuu työnsä lisäksi teidän yhteisen talon rakentamisesta (?), niin siinä on jo aika paljon hommaa ilman kotitöitäkin. Tietysti omista papereista ja muista tavaroista pitäisi huolehtia, mutta siivoukset ja lastenhoidot yms. ovat rakennusaikana pakosti enimmäkseen äidin niskoilla.

Koita ottaa itsellesi sellainen asenne, ettei kaiken tarvi olla tiptop, ja koita olla stressaamatta turhaan miehen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä. Mies osoittaa sillä rakentamisellakin rakkauttaan sinua ja lapsianne kohtaan, niin arkiselta kuin se kuulostaakin. Sitten kun aikanaan muutatte uuteen kotiin, huolehtikaa, että kodin ja lasten hoito on kummankin vastuulla.

Älä ajattele olevasti palvelija, vaan ajattele, että autat omalta osaltasi yhteisessä projektissanne :) Voimia sulle ja onnea raskausajalle! :)

Vierailija
2/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kun olen kotona, hoidan kotia ja teen kotihommia. Mutta ÄRSYTTÄÄÄÄ että joudun myös miehen tavaroista huolehtimaan. Ja niistä talopapereista. Olen monen monta kertaa sanonut miehelle, että hoitaa sit samalla niitä taloasioita, johon kuuluu siis kaikki tärkeät sopimukset yms paperit, mutta ei!

Tuntuu että olen nyt kahden lapsen huoltaja, kohta kolmen :(

Ei oikee jaksais tälläistä!

Ja kun sovittiin, että ei oteta mitään stressiä siitä rakentamisesta ja että mies auttaa kotona myös, mutta EI!!!

Äh, lojukoot ukon tavarat missä lieneekään...ei kiinnosta mua!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla